abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 21:02:02 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63576231
LL, wat een schrik idd!
Die amazonas is toch wel flink lang! Als ik hem nou kon inkorten, was hij mss handelbaarder geweest
Nee, sorry

Heeft iemand trouwens tips hoe ik ook de linkerkant goed hoog krijg bij een bwcc? rechts gaat relatief prima, links krijg ik niet voor elkaar terwijl ik precies hetzelfde doe, iig voor mijn gevoel

Webkim, leuke site
Moeten mensen hun eigen doek meenemen, of kunnen ze ook met jouw doeken proberen?
En waar vindt het consult plaats?
Hoeveel kost je?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63576331
Dat is schrikken, als je kind zo valt. Daar blijf ik ook steeds bang voor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63576359
Och ja... ik had zelf ook eerst eens kunnen gaan oefenen met een pop o.i.d. ipv te zelfverzekerd meteen Koen op me rug te gaan knopen...

Goed idee van die pop ja, mits ik naar een meeting ga. Ik heb niet zoveel zin om zo lang in de trein te zitten (heb echt een hekel aan OV) en vriendlief is vreemde mensenschuw en dan al die vrouwen bij elkaar = eng hoor
  † In Memoriam † donderdag 27 november 2008 @ 21:07:43 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63576463
Hee Webkim, leuke url en leuke site!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63576518
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
en vriendlief is vreemde mensenschuw en dan al die vrouwen bij elkaar = eng hoor
He zo eentje heb ik er ook!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63576568
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:09 schreef TearSong het volgende:
He zo eentje heb ik er ook!
meenemen naar de meet, misschien vinden ze elkaar wel aardig
pi_63576766
mijne is doekenschuw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:18:53 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_63576847
Die bij is leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63576932
ik vind de babybij ook leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63576982
zal vriendlief meenemen naar een meet, dan kan hij jullie mannen aansteken

hier een draagpapa die graag mee gewild had naar de draagdoekwandeling maar toen moest werken.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:24:26 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_63577057
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:22 schreef p_iglet het volgende:
zal vriendlief meenemen naar een meet, dan kan hij jullie mannen aansteken

hier een draagpapa die graag mee gewild had naar de draagdoekwandeling maar toen moest werken.
Jah Jij hebt een fijne draagdoekpapa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63577198
Echt leuk p_iglet, dat jouw vriend ook graag draagt.

J. kwam niet verder dan de BB, aan de doek heb ik hem nooit gekregen. Wel fanatiek supporter gelukkig.
De doek kwam goed van pas tijdens de intocht van Sinterklaas. We konden makkelijk berg op en -af en als er een Piet kwam kon ze zich lekker verstoppen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63577246
Mijn vriend wil geen doek maar een yamo en hij vind het prachtig om zijn mannetje zo te zien genieten bij mij op mijn buik. Maar met zo'n end doek vind ie maar niets, dus vraagt ie een yamo voor zijn verjaardag. Of ie hem krijgt weet ik nog niet
pi_63577546
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]
meenemen naar de meet, misschien vinden ze elkaar wel aardig
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'

Hij draagt overigens wel, al moet ik helpen met knopen. Hij stelde zelfs voor om Tomas te dragen tijdens de wandeling in Utrecht maar Tomas bleef liever bij opa en oma
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63577709
Webkim, wat leuk!!

Wie kan mij vertellen wat leuk is om te knopen met een 4.2 doek? Mijn didy olaf is zo mooi en zacht en fijn en ik ben er zo verliefd op.
Maar het is ook echt de meest beroerde maat voor mij. Te lang voor een prettige heupdoek, te kort om gemakkelijk Avalon mee voorop te knopen. Een ruck zal later wel lukken, dat ging met Ronja ook nét.
Maar ik wil hem zo graag nu gebruiken omdat hij zo lekker zacht is.

Wat is het trouwens een verschil, zeven pond of vijftien kilo
pi_63577792
FCC?
kangaroo?
pi_63578028
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
hij is programmeur, ik val op nerds hahaha
pi_63578297
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
pi_63578724
Owlet, mogen we nog een foto zien van Avalon in de doekt?

Het viel me mee: ik hoefde niet eens te zeuren of M. meeging met de draagdoekwandeling.
En hij draagt ook nog eens
Niet (meer) met de doek, dat vindt hij maar lastig, maar sinds we de Yamo hebben zit Devin ook vaak bij papa op de rug. Gaan ze op maandag (papa-dag) samen aan de wandel
.... met gevoel voor drama....
pi_63578785
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Het is helemaal lekker als je die een keertje dubbelslaat naar buiten met een molton of spuugdoekje ertussen. Dan heb je een iets dikkere en lekker zachte rand.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63579308
Webkim, leuke site!

Nixxx wil ook mee naar de meet, ik denk dat hij ook echt veel gaat dragen.
  † In Memoriam † donderdag 27 november 2008 @ 22:14:16 #72
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63579354
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.
4.2 is volgens mij de ideale kangaroe/rugzak maat.

In de papieren handleiding staat de Kreuzwiege als te doen vanaf maat 5, bij de link vanaf maat 6
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63579356
Kersjes, ik zal morgen eens kijken of er een fotootje te maken is

Webkim, goede tip!
pi_63579787
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.
4.2 is volgens mij de ideale kangaroe/rugzak maat.

In de papieren handleiding staat de Kreuzwiege als te doen vanaf maat 5, bij de link vanaf maat 6
Merci!
  donderdag 27 november 2008 @ 22:24:47 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_63579858
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:

[..]

Hij draagt overigens wel, al moet ik helpen met knopen. Hij stelde zelfs voor om Tomas te dragen tijdens de wandeling in Utrecht maar Tomas bleef liever bij opa en oma
Ik hoor dat we een draagdoekmeet combineren met een geekmeet

Ik heb dan ook nog wel iemand
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')