He zo eentje heb ik er ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
en vriendlief is vreemde mensenschuw en dan al die vrouwen bij elkaar = eng hoor
Jahquote:Op donderdag 27 november 2008 21:22 schreef p_iglet het volgende:
zal vriendlief meenemen naar een meet, dan kan hij jullie mannen aansteken
hier een draagpapa die graag mee gewild had naar de draagdoekwandeling maar toen moest werken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meenemen naar de meet, misschien vinden ze elkaar wel aardig
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
![]()
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
Het is helemaal lekker als je die een keertje dubbelslaat naar buiten met een molton of spuugdoekje ertussen. Dan heb je een iets dikkere en lekker zachte rand.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Merci!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.
4.2 is volgens mij de ideale kangaroe/rugzak maat.
In de papieren handleiding staat de Kreuzwiege als te doen vanaf maat 5, bij de link vanaf maat 6![]()
Ik hoor dat we een draagdoekmeet combineren met een geekmeetquote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
![]()
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
Hij draagt overigens wel, al moet ik helpen met knopen. Hij stelde zelfs voor om Tomas te dragen tijdens de wandeling in Utrecht maar Tomas bleef liever bij opa en oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |