quote:Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.
Ik ben net zo nuchter als jij.. ik heb er 2quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef Belana het volgende:
wat mooi al die foto'sen wat hebben jullie veel van die dingen
worden ze snel vies? of is het gewoon een hebbeding?
Davinia, hoe is je duits?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Is 2,6m niet enorm kort? (Heb nog geen doek, maar wil wle leren)
Is er eigenlij een site waar de verschillen knooptechnieken samengevat zijn, ook een beetje geordend naar lengte van de doek, en mss zelf leeftijd van je kind?
Of ben ik gedoemd tot urenlang youtube-filmpes kijken van knooptechnieken en de oude topics doorlezen op zoek naar andere linkjes?
Hét bewijs dat Anna ook heel leuk is als jongetjesdoek!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef PM-girl het volgende:
Maaruh Webkim, bedankt he!![]()
[..]
[ afbeelding ]1e knoop, zo'n 16 maanden geleden!
Soms vind ik hem erg meisjesachtig, maar tot een jaar of 2/3 kan het best vind ik. En hè, mama is toch een meisje!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hét bewijs dat Anna ook heel leuk is als jongetjesdoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop