Ongeveer 3,5 meterquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Webkim het volgende:
Aan wat voor lengte denk je dan Grijs?
Daar kan ik je niet aan helpen dan. Ik had je misschien wel een weekje aan een 2.7 kunnen helpen of evt. een 4.2. Mijn drie-zoveel is al uitgeleend.quote:
Ichthusvisjes zijn echt anders hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef Webkim het volgende:
Sinds iemand het een ichtusvisjes doek noemde vind ik hem niet meer zo leuk.![]()
Maar who knows: het is wel wol en vissen is Thomas' en mijn sterrenbeeld.
Dat was de eerste groene doek die ik idd op het oog had.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef DaviniaHR het volgende:
(Llewella, vind je mn green paprika niet mooi dan?)
Ik zat hetzelfde te denken. maar om nou een geleende doek te leen aan te bieden is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia heeft mijn 5.2 amazonas te leen, maar hij mag best uitgeleend worden hoor! (Davinia vind hem mooi maar erg lang)
bij de lange doek handleiding zit er ook eentje voor de korte doek. meer is altijd beter! morgen ga ik knutselen met die knoop. ter afwisseling van de kerstversiering ophangenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef Macka66 het volgende:
Leuk simmu, een slendang! (En zo leuk om Selene te zien)
Zat er een gebruiksaanwijzing bij de doek? Zo niet dan staan hier alvast wat handige knoopmethodes voor een korte doek. Het belangrijkste bij een korte doek is dat 'ie goed tot in de knieholtes van het kind komt en dat de bovenrand goed aangespannen is. Je kunt als de doek lang genoeg is ook een schuifknoop gebruiken, zie het schuifknoopfilmpje van Webkim.
Hij is heel ergquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Macka66 het volgende:
Davinia, hoe draagt je Green Paprika? Doe eens een review!
in februari gaat Slingomama BB-slens verkopen
Omdat ze nog niet veel tweedehands verkrijgbaar zijn op ebay.de?quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef owlet het volgende:
Wat leuk om te lezen, Davinia. Ik vraag me toch af waardoor je eigenlijk zo weinig BB-slens voorbij ziet komen op fora, terwijl het echt lekkere doeken zijn
13e maand, kerstbonusquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady 's handen jeuken....
Er staat op een "ander" forum een indio natur te koop voor niet al te duur.. maarrrrrrrrrrrrr twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |