quote:Op maandag 15 december 2008 08:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
In het voorbijgaan roept ze over haar schouder: "Het ziet er op je website veel makkelijker uit...!"![]()
![]()
![]()
Kom jij ook naar de Den Haag meet? Dan kan ik je amazonas weer teruggeven (al wil ik niet, uiteraard. doe mn best hem wat zachter te krijgenquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Foto's zijn wel aan de donkere kant, doen de groene doek niet echt ten goede hoor! Zal eens binnekort een overdag-foto maken
Kan die draagdoekenmeet niet eerder?!
Het lukt me verdorie gewoon niet om te rugdragen (nee Davinia ook niet met een zak aardappels:P)
Op de filmpjes kan ik ook heel gedecideerd en rustig knopen. Over het algemeen trouwens wel. Maar gisteren moest het vanuit de auto. Wat betekent: Thomas zijn jas uittrekken. Hem vanuit het zitje op mijn knie zetten, terwijl ik met een voet op de achterbank steun. Het midden van de doek vinden. Doek om zijn schouders leggen. Hem op mijn rug supermannen en zo snel mogelijk afknopen, zodat ik jas/poncho aankan voor we alletwee onderkoeld raken. Haastige spoed is zelden goed dus.quote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef TearSong het volgende:
[..]Hier heb ik even hardop om moeten lachen! Het is natuurlijk ook wel zo dat het er op de filmpjes allemaal heel makkelijk uitziet en soepeltjes gaat, terwijl dat (bij mij in ieder geval wel) lang niet altijd even makkelijk en soepel gaat.
het kan erger: mijn ma kreeg vandaag pas de rossters voor volgende week. die's buschauffeur, dus da's inclusief kerst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef p_iglet het volgende:
GRMBL ik heb gewoon nog steeds geen rooster voor de 2e helft van januari en februari.![]()
Maar als ik goed doortel dan ben ik het weekend van 1 februari wel vrij.
Lovely en Davinia, mooie doeken
dat ken ik, vrijdag horen wat je ma tm zo moet werkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef simmu het volgende:
[..]
het kan erger: mijn ma kreeg vandaag pas de rossters voor volgende week. die's buschauffeur, dus da's inclusief kerst.
En van dat pakje heb je een foto gemaakt en onder de boom gelegd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef Webkim het volgende:
OP is aangepast.
Wij kregen gisteren trouwens onze kerstdoek binnen: Zara Red.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef cattie het volgende:
[..]
En van dat pakje heb je een foto gemaakt en onder de boom gelegd?![]()
Nou, heb je eindelijk een goed excuus om de hond te gaan dragen, doe je het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef beefcake het volgende:
Ik vind de visjes ook leuk! En is ook mijn sterrenbeelden die van de hond, maar die draag ik niet
![]()
Mijn rug wil ook nog langer meequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou, heb je eindelijk een goed excuus om de hond te gaan dragen, doe je het niet
Ja zo'n maat heeft de mijne ook, daar zullen wel geen plaatjes van zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
wellus!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja zo'n maat heeft de mijne ook, daar zullen wel geen plaatjes van zijn
Joh wat gaaf! En ik vind hem erg mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef Macka66 het volgende:
Of ik dan misschien als goedmakertje voor hetzelfde bedrag een unieke One Of A Kind Evo wilde met handgemaakte vintage sari stof. En nou word ik dus binnenkort niet hip maar oude hippie![]()
Ach arme Tico. Nee een hond hoort te lopen. Zeker de mijne met zn overgewicht.quote:
Ongeveer 3,5 meterquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Webkim het volgende:
Aan wat voor lengte denk je dan Grijs?
Daar kan ik je niet aan helpen dan. Ik had je misschien wel een weekje aan een 2.7 kunnen helpen of evt. een 4.2. Mijn drie-zoveel is al uitgeleend.quote:
Ichthusvisjes zijn echt anders hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef Webkim het volgende:
Sinds iemand het een ichtusvisjes doek noemde vind ik hem niet meer zo leuk.![]()
Maar who knows: het is wel wol en vissen is Thomas' en mijn sterrenbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |