Ten eerste: wat een prachtige groene doeken! En Zara Red is erg feestelijk, het lijkt op de foto wel of 'ie een licht glansje heeft.
Ik heb niet eens een Didymos tasje gehad

Maar ik heb al wel vier fijne dagen gehad met Zinnober. Maja is nog steeds hangerig en huilerig (spijsverteringsgestel is zich aan het aanpassen aan vast voedsel), en Zinnober doet wonderen. Maja's oogjes beginnen te twinkelen zodra ze 'm ziet. Blijkbaar is de Kangoeroe voor Maja de prettigste houding nu, ze reageert daar beter op dan op een FWCC of rebozo. Ik denk dat het de mix is tussen niet teveel stof (en dan vooral niet tussen haar beentjes) maar toch dicht bij mama, en lekker warm. In de Yamo gaat het ook wel goed, maar die gebruik ik eigenlijk alleen buitenshuis.
Mijn persoonlijke kerstspecial komt niet bij Didymos vandaan. Ik had nog geen mei-tai (en dat kan niet voor een draagconsulent) dus ging ik op zoek naar een leuke. Voor hip en vrolijk moet je in Scandinaviė zijn (Kleinsmekker, Taitasi, eye2eye

), maar ook voor loeiduur. Dus ging ik dichter bij huis zoeken en kwam in Wales terecht, bij
Cwtshi (spreek uit: koetsjie, of gucci

). De hippe en vrolijke bijna Scandinavische Evo mei tai die ik had uitgezocht was er niet meer. Foutje op de site. Of ik dan misschien als goedmakertje voor hetzelfde bedrag een unieke One Of A Kind Evo wilde met handgemaakte vintage sari stof. En nou word ik dus binnenkort niet hip maar oude hippie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')