het kan erger: mijn ma kreeg vandaag pas de rossters voor volgende week. die's buschauffeur, dus da's inclusief kerst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef p_iglet het volgende:
GRMBL ik heb gewoon nog steeds geen rooster voor de 2e helft van januari en februari.![]()
Maar als ik goed doortel dan ben ik het weekend van 1 februari wel vrij.
Lovely en Davinia, mooie doeken
dat ken ik, vrijdag horen wat je ma tm zo moet werkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef simmu het volgende:
[..]
het kan erger: mijn ma kreeg vandaag pas de rossters voor volgende week. die's buschauffeur, dus da's inclusief kerst.
En van dat pakje heb je een foto gemaakt en onder de boom gelegd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:10 schreef Webkim het volgende:
OP is aangepast.
Wij kregen gisteren trouwens onze kerstdoek binnen: Zara Red.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef cattie het volgende:
[..]
En van dat pakje heb je een foto gemaakt en onder de boom gelegd?![]()
Nou, heb je eindelijk een goed excuus om de hond te gaan dragen, doe je het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef beefcake het volgende:
Ik vind de visjes ook leuk! En is ook mijn sterrenbeelden die van de hond, maar die draag ik niet
![]()
Mijn rug wil ook nog langer meequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou, heb je eindelijk een goed excuus om de hond te gaan dragen, doe je het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |