Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Macka66 het volgende:
Oeh, mooi Maneki!
Ben heel benieuwd of het bevalt qua combinatie van de stof en over een schouder dragen en het gewicht van Bep (en of ze er compleet met antennes in kan natuurlijk).
Ik vind het zo leuk zoals jij oplossingen vindt om gewoon te kunnen blijven dragen. En zulke mooie ook nog.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaat
En er zijn een aantal mensen die wat willen weten over draagdoeken van me, dus dan moet je wel wat kunnen laten zien, toch?
Leuk al die draagjassen! Ik ga denk ik toch maar m`n oude jas verbouwen
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, het is weer tijd voor textielwarenkennis
Wol heeft (net als andere dierlijke vezels) een groot isolerend vermogen.
Wolvezels hebben schubben waartussen lucht zit. Ook bij het spinnen komt er lucht in de draden door de draaiing van de vezels. (Er is zelfs een speciale spintechniek die Airspun heet, met het doel zoveel mogelijk lucht in de draad te krijgen.) Stilstaande lucht isoleert, denk aan een thermosfles. Door al die stilstaande lucht in wollen textiel draagt het warm in de winter en koel in de zomer.
(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen)
Heej bedankt!! Die didymos anleitungen had ik ook al bekeken, maar die van Storchenwiege is ook heel duidelijk! Dankejwelquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Macka66 het volgende:
Kangoeroe al geprobeerd, Icicle?
Didymos Känguru handleiding, alleen op de buik
Storchenwiege handleiding in pdf voor Kangoeroe op buik en heup, en de rugzak.
de Storchenwiege handleiding heeft veel extra tips!
Ja he, ik vond het zelf ook een heeeeel goed verhaalquote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nooit geweten! Dank je voor de info, zo klinkt het allemaal heel logisch
Nee, dat helpt idd niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:
(...)
(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen)
Davinia het is dat ik omdat ik zwanger ben sowieso een andere jas moest kopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Macka, ik heb em besteld bij doekjes en broekjes
En ja, ik ga naar de DH meet
Leuk, die draagjassen. gaat mij te ver voor 185euro voor zo'n specifieke jas. met een beetje moeite kan ik ook over de jas(sen) knopen, dus voor mij geen noodzaak.
voor de anderen, heel veel succes ermee!
maneki, wat een prachtige stof is dat, zeg! zou ik niet mee durven te lopen. net als die ene hele sjieke van webkim
mooi icicle, lekker strak, zonder poespas
LL, wellicht kan je ook beter oefenen met een zak aardappelen. is al gauw 5 kg, werkt beter dan een superlichte pop
al is winnie the pooh wel
niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Nee, dat helpt idd niet.![]()
Die Indio Zinnober.... smelt.... zucht... ik ga maar even op mijn handen zitten. En niet meer naar de didymos site.. Maar als iemand nog een wollen draagdoek in de aanbioeding heeft, hoor ik het graag. Oh nee, dat kan eigenlijk ook niet.
* Cattie sluipt topic maar uit.
Moos! (Zo heet 'ie officieelquote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef sjak het volgende:
[..]
niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=232
Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).quote:Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef Macka66 het volgende:
Die website, tja... er komt steeds iets tussendoor waardoor ik niet eens even een avondje goed door kan werken (en vooral technisch puzzelen in een programmeertaal die ik maar basaal beheers).
Banner komt, visitekaartjes ook. Maar eerst de site zover af dat 'ie online kan!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |