abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63900826
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Macka66 het volgende:
Oeh, mooi Maneki!
Ben heel benieuwd of het bevalt qua combinatie van de stof en over een schouder dragen en het gewicht van Bep (en of ze er compleet met antennes in kan natuurlijk ).
Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaat
En er zijn een aantal mensen die wat willen weten over draagdoeken van me, dus dan moet je wel wat kunnen laten zien, toch?

Leuk al die draagjassen! Ik ga denk ik toch maar m`n oude jas verbouwen
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 12:08:36 #277
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63901909
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaat
En er zijn een aantal mensen die wat willen weten over draagdoeken van me, dus dan moet je wel wat kunnen laten zien, toch?

Leuk al die draagjassen! Ik ga denk ik toch maar m`n oude jas verbouwen
Ik vind het zo leuk zoals jij oplossingen vindt om gewoon te kunnen blijven dragen. En zulke mooie ook nog.
Met die Comfy Joey trekken jullie vast zoveel positieve bekijks dat het nummertjes trekken wordt voor de geīnteresseerden
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63902171
Wat een mooi ding Maneki!! Lijkt me op het eerste gezicht ook heel comfortabel Hoe heet zoiets eigenlijk, een Comfy Joey dus?

Ik heb ook weer een nieuwe aanwinst:

EllaRoo Seattle 3.6

Wilde graag een korte doek om nog wat dingetjes te proberen. Maar het valt eigenlijk niet mee.. Heeft iemand nog tips voor korte knopen? Heb er een paar geprobeerd maar ik kan die namen niet onthouden haha! Zo een met gekruiste voorbanden en aan de achterkant een lus waar de ene staart weer door gaat.
Heb er nu een ringsling van gemaakt, wat ook wel aardig is voor (hele) korte afstanden.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 13:00:04 #279
141844 Macka66
pi_63903072
Kangoeroe al geprobeerd, Icicle?
Didymos Känguru handleiding, alleen op de buik
Storchenwiege handleiding in pdf voor Kangoeroe op buik en heup, en de rugzak.
de Storchenwiege handleiding heeft veel extra tips!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 10 december 2008 @ 13:09:00 #280
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63903307
Macka, ik heb em besteld bij doekjes en broekjes
En ja, ik ga naar de DH meet

Leuk, die draagjassen. gaat mij te ver voor 185euro voor zo'n specifieke jas. met een beetje moeite kan ik ook over de jas(sen) knopen, dus voor mij geen noodzaak.
voor de anderen, heel veel succes ermee!

maneki, wat een prachtige stof is dat, zeg! zou ik niet mee durven te lopen. net als die ene hele sjieke van webkim

mooi icicle, lekker strak, zonder poespas

LL, wellicht kan je ook beter oefenen met een zak aardappelen. is al gauw 5 kg, werkt beter dan een superlichte pop
al is winnie the pooh wel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63903745
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ha, het is weer tijd voor textielwarenkennis
Wol heeft (net als andere dierlijke vezels) een groot isolerend vermogen.
Wolvezels hebben schubben waartussen lucht zit. Ook bij het spinnen komt er lucht in de draden door de draaiing van de vezels. (Er is zelfs een speciale spintechniek die Airspun heet, met het doel zoveel mogelijk lucht in de draad te krijgen.) Stilstaande lucht isoleert, denk aan een thermosfles. Door al die stilstaande lucht in wollen textiel draagt het warm in de winter en koel in de zomer.

(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen )
Nooit geweten! Dank je voor de info, zo klinkt het allemaal heel logisch
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63904305
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Macka66 het volgende:
Kangoeroe al geprobeerd, Icicle?
Didymos Känguru handleiding, alleen op de buik
Storchenwiege handleiding in pdf voor Kangoeroe op buik en heup, en de rugzak.
de Storchenwiege handleiding heeft veel extra tips!
Heej bedankt!! Die didymos anleitungen had ik ook al bekeken, maar die van Storchenwiege is ook heel duidelijk! Dankejwel Kangoeroe lijkt me wel comfortabel door de brede banden op de rug.
pi_63904922
Een comfy joey, draagjassen, een green paprika; wat hebben jullie weer waanzinnig mooie dingen onderweg!
Hier is er een mamaponcho gekomen en een Zara Red onderweg (kerstaanbieding bij ellevill!).
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 14:07:21 #284
141844 Macka66
pi_63904945
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef TearSong het volgende:

[..]

Nooit geweten! Dank je voor de info, zo klinkt het allemaal heel logisch
Ja he, ik vond het zelf ook een heeeeel goed verhaal
Indio Zinnober met wol, maat 4 Ook heel geschikt voor Kangoeroe's
pi_63905992
Macka, hoe staat het met je website..? Ben zo nieuwsgierig! Laat je (tzt) ook een bannertje maken, die zou ik heel graag op mijn site willen zetten om het dragen nog wat extra te promoten.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 16:01:11 #286
141844 Macka66
pi_63907894
Die website, tja... er komt steeds iets tussendoor waardoor ik niet eens even een avondje goed door kan werken (en vooral technisch puzzelen in een programmeertaal die ik maar basaal beheers).
Banner komt, visitekaartjes ook. Maar eerst de site zover af dat 'ie online kan!
  woensdag 10 december 2008 @ 21:41:00 #287
108648 cattie
lieve moeder
pi_63917254
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:

(...)

(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen )
Nee, dat helpt idd niet.

Die Indio Zinnober.... smelt.... zucht... ik ga maar even op mijn handen zitten. En niet meer naar de didymos site.. Maar als iemand nog een wollen draagdoek in de aanbioeding heeft, hoor ik het graag. Oh nee, dat kan eigenlijk ook niet.

* Cattie sluipt topic maar uit.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:02:49 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63919838
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Macka, ik heb em besteld bij doekjes en broekjes
En ja, ik ga naar de DH meet

Leuk, die draagjassen. gaat mij te ver voor 185euro voor zo'n specifieke jas. met een beetje moeite kan ik ook over de jas(sen) knopen, dus voor mij geen noodzaak.
voor de anderen, heel veel succes ermee!

maneki, wat een prachtige stof is dat, zeg! zou ik niet mee durven te lopen. net als die ene hele sjieke van webkim

mooi icicle, lekker strak, zonder poespas

LL, wellicht kan je ook beter oefenen met een zak aardappelen. is al gauw 5 kg, werkt beter dan een superlichte pop
al is winnie the pooh wel
Davinia het is dat ik omdat ik zwanger ben sowieso een andere jas moest kopen.
Een jas veel te groot kopen en er na de zwangerschap niks meer mee kunnen vond ik ook zonde. En ik heb vorig jaar net een nieuwe winterjas gekocht dus alleen een specifieke zwangerschapsjas kopen die ik gewoon tijdens de zwangerschap kan dragen én erna en dan een hele mooie gewone jas voor niks op de kapstok hebben hangen vond ik ook weer zonde.
Nu heb ik een jas die ik iig tijdens de zwangerschap kan dragen én die wat extra's heeft namelijk waarmee ik kan dragen.

(de jas alleen om het dragen kopen had ik denk ik ook niet gedaan, ik draag ook net zo makkelijk over mijn jas als het moet)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 10 december 2008 @ 23:04:51 #289
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63919905
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef cattie het volgende:

[..]

Nee, dat helpt idd niet.

Die Indio Zinnober.... smelt.... zucht... ik ga maar even op mijn handen zitten. En niet meer naar de didymos site.. Maar als iemand nog een wollen draagdoek in de aanbioeding heeft, hoor ik het graag. Oh nee, dat kan eigenlijk ook niet.

* Cattie sluipt topic maar uit.
niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=232
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 23:13:07 #290
141844 Macka66
pi_63920163
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef sjak het volgende:

[..]

niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=232
Moos! (Zo heet 'ie officieel )
Op de Didymos site stond er bij deze doek de opmerking dat hij erg dicht geweven is. Daardoor is 'ie in de praktijk iets dikker en iets minder soepel dan de andere nieuwe Indio's met wol. Maar ook al zo mooi!

en er staat een Aare met wol in de Didymos koopjeshoek, dus daar moet Cattie ook weg blijven
  donderdag 11 december 2008 @ 00:07:03 #291
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63921969
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef Macka66 het volgende:
Die website, tja... er komt steeds iets tussendoor waardoor ik niet eens even een avondje goed door kan werken (en vooral technisch puzzelen in een programmeertaal die ik maar basaal beheers).
Banner komt, visitekaartjes ook. Maar eerst de site zover af dat 'ie online kan!
Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 01:03:07 #292
141844 Macka66
pi_63923298
Grijs, mocht ik er niet uitkomen met de PHP dan stuur ik je een PM
Maar eigenlijk gaat het best goed, heb vandaag gisteren een hobbeltje genomen en snap er nu iets meer van. Ik heb zelfs al een mail gestuurd aan mijn favoriete testklant. Hoi Troel!

En zowaar de hele avond met Maja in de doek gezeten. Ze huilde hartstochtelijk en we konden er niet achterkomen wat de reden was. Flesje, rijstwafel, schone luier, zingen, allemaal niet goed. Dus ik heb blindelings de bovenste doek van de stapel gepakt. Dat was de Satin Pink van 3m50, dus Maja ging knus op m'n buik in de Kangoeroe. (Daarom lag 'ie ook bovenop, omdat ik had ingeschat of ik met de Zinnober maat 4 ook uit de voeten zou kunnen qua Kangoeroe.)
Na een paar minuten lopen al was het goed, daarna ging ze enorm wiebelen en zwieren en lachen en zo is ze de hele avond bij me geweest. Af en toe ging ze even met haar koppie tegen me aanhangen maar daarna begon het gezwier en gegiebel weer. En lekker frummelen aan m'n gezicht en aan de doek
Mijn lieve laatste babietje... wat moet ik doen als ze straks alleen nog maar zelf wil lopen
pi_63926848
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).
Ik geloof dat we er laatst ook al achter waren gekomen dat een groot deel van de mensen die hier posten een vriend/man hebben die programmeur zijn of iig. iets 'geeky' zijn, welcome to the club
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 11 december 2008 @ 10:52:09 #294
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63927884
Hier ook één maar dan een systeembeheerder.

We hebben wel samen een keer een website gebouwd. Ik ben beter met HTML qua layout (en) indeling hij is meer van de snufjes, overal goed werkende hyperlinkjes en dat soort ongein van maken. Hij is wat te ongeduldig om zich dan weer in HTML te verdiepen en zelf iets van scratch te bouwen. Dus ik maakte de basis (site, links, pagina's) en hij werkte dat weer iets verder uit.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 11 december 2008 @ 10:53:24 #295
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63927913
Zou er een link zijn?
Maxi, Midi & Mini
pi_63928086
Hier wel iemand die informatica heeft gestudeerd, maar websites bouwen... Nee niet mijn ding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:10:59 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63928334
hier ook een vent idd met een eigen website-bedrijf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 11:39:34 #298
141844 Macka66
pi_63928997
Ik ben net als Ticootje gewoon m'n eigen nerd
(Al kan mijn lief aardig meedoen)
  donderdag 11 december 2008 @ 11:41:36 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_63929047
Ik ben eigen nerd en heb twee nerds
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 december 2008 @ 11:55:31 #300
108648 cattie
lieve moeder
pi_63929375
Fijn dat het Maja zo hielp in de doek Macka!

Hier geen nerds...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')