Ichthusvisjes zijn echt anders hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef Webkim het volgende:
Sinds iemand het een ichtusvisjes doek noemde vind ik hem niet meer zo leuk.![]()
Maar who knows: het is wel wol en vissen is Thomas' en mijn sterrenbeeld.
Dat was de eerste groene doek die ik idd op het oog had.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef DaviniaHR het volgende:
(Llewella, vind je mn green paprika niet mooi dan?)
Ik zat hetzelfde te denken. maar om nou een geleende doek te leen aan te bieden is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia heeft mijn 5.2 amazonas te leen, maar hij mag best uitgeleend worden hoor! (Davinia vind hem mooi maar erg lang)
bij de lange doek handleiding zit er ook eentje voor de korte doek. meer is altijd beter! morgen ga ik knutselen met die knoop. ter afwisseling van de kerstversiering ophangenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef Macka66 het volgende:
Leuk simmu, een slendang! (En zo leuk om Selene te zien)
Zat er een gebruiksaanwijzing bij de doek? Zo niet dan staan hier alvast wat handige knoopmethodes voor een korte doek. Het belangrijkste bij een korte doek is dat 'ie goed tot in de knieholtes van het kind komt en dat de bovenrand goed aangespannen is. Je kunt als de doek lang genoeg is ook een schuifknoop gebruiken, zie het schuifknoopfilmpje van Webkim.
Hij is heel ergquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Macka66 het volgende:
Davinia, hoe draagt je Green Paprika? Doe eens een review!
in februari gaat Slingomama BB-slens verkopen
Omdat ze nog niet veel tweedehands verkrijgbaar zijn op ebay.de?quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef owlet het volgende:
Wat leuk om te lezen, Davinia. Ik vraag me toch af waardoor je eigenlijk zo weinig BB-slens voorbij ziet komen op fora, terwijl het echt lekkere doeken zijn
13e maand, kerstbonusquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady 's handen jeuken....
Er staat op een "ander" forum een indio natur te koop voor niet al te duur.. maarrrrrrrrrrrrr twijfel
uhm die heb ik niet dus waar ik een 13e maand of mijn eigen bonus vandaan haal is maar weer de vraagquote:
Ja dat was mijn indruk ook. Nu snap ik ook best dat het voor de zomer/lente ook een fijne doek kan zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef cattie het volgende:
De wollen indio vind ik juist helemaal niet benauwend, heel luchtig juist.
Allergisch voor wol?Jammer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Geen wol voor mij macka
Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. Dat mijn jas wol bevat vind ik al erg genoeg
Degene die ik op het oog heb is een gewone Indio Natur 4.6 en volgens mij voor een redelijke prijs
Ja zeg.... hij was toch te langquote:Op woensdag 24 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Cattie, wat mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
P_iglet, wat leuk! Een draagjas voor je verjaardag! (Wanneer ben je jarig, dan?) Hoe werkt zoiets, eigenlijk? zit er een constructie aan de binnenkant waar je je kind in hangt of zo?
Guus, zie er goed uit!
Oh, de didymos simon vind ik ook nog steeds leuk
LL, wat nou als je een bepaalde gekleurde amazonas aan een zeker persoon verkoopt?![]()
Als-ie van mij is, kan hij toch ingekort worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeg.... hij was toch te lang![]()
muts
Och schat... in dat gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Als-ie van mij is, kan hij toch ingekort worden?
ik ook van jou
ik zou em wel gratis willenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och schat... in dat gevalPM me maar wat je er voor wilt hebben
reddende engel
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef owlet het volgende:
Mister X is er![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste girasol en net als bij tot nu toe elke doek die ik nieuw heb gekregen was mijn eerste gedachte "hmz, moet dit ooit zacht worden?"
Maar een paar keer gebruikt voelt hij al een stuk soepeler en dan is 'ie nog niet eens in de was geweest.
Bijna geen enkele.. Wereldwinkels/alternatieve winkels hebben wel eens korte, niet rekkende liggen, geen ringslings zover ik weet. Prenatal en sommige babyspeciaalzaken hebben wel eens rekkende doeken liggen. Ringslings heb ik nog nooit ergens te koop gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Fuente het volgende:
Bij welke gewone winkels kun je draagdoeken kopen? Wij willen zaterdag namelijk gaan shoppen en ik koop er liever 1 in een gewone winkel, om meteen te testen(we gaan in eerste instantie kijken voor een ringsling!)
ik heb eventueel belangstelling, zal ik pm'en?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Wie oh wie kan er draagdoeken inkorten?
Ik heb binnenkort een amazonas 5,2 (ja, die ene van LL)en die mag een stukkie korter.
Wie helpt mij?
En nu ik toch bezig ben, zou ik iemand blij maken met een dark blue Medley Satin 4m?
Ahquote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef owlet het volgende:
Mister X is er![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste girasol en net als bij tot nu toe elke doek die ik nieuw heb gekregen was mijn eerste gedachte "hmz, moet dit ooit zacht worden?"
Maar een paar keer gebruikt voelt hij al een stuk soepeler en dan is 'ie nog niet eens in de was geweest.
Jaaah! Dat zou super zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef cattie het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat ik hier een paarse ringsling heb liggen, die wij niet gebruiken! Wil je hem hebben om te proberen?
Foto?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef p_iglet het volgende:
Dankzij een beetje hulp van Webkim (die had haar ebay gegevens wel klikklaar, en ik hier op het werk niet.)
komt er een ultramarin Indio maat 6 deze kant op, voor een wel heel leuk prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |