Ja dat was mijn indruk ook. Nu snap ik ook best dat het voor de zomer/lente ook een fijne doek kan zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef cattie het volgende:
De wollen indio vind ik juist helemaal niet benauwend, heel luchtig juist.
Allergisch voor wol?Jammer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Geen wol voor mij macka
Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. Dat mijn jas wol bevat vind ik al erg genoeg
Degene die ik op het oog heb is een gewone Indio Natur 4.6 en volgens mij voor een redelijke prijs
Ja zeg.... hij was toch te langquote:Op woensdag 24 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Cattie, wat mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
P_iglet, wat leuk! Een draagjas voor je verjaardag! (Wanneer ben je jarig, dan?) Hoe werkt zoiets, eigenlijk? zit er een constructie aan de binnenkant waar je je kind in hangt of zo?
Guus, zie er goed uit!
Oh, de didymos simon vind ik ook nog steeds leuk
LL, wat nou als je een bepaalde gekleurde amazonas aan een zeker persoon verkoopt?![]()
Als-ie van mij is, kan hij toch ingekort worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeg.... hij was toch te lang![]()
muts
Och schat... in dat gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Als-ie van mij is, kan hij toch ingekort worden?
ik ook van jou
ik zou em wel gratis willenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och schat... in dat gevalPM me maar wat je er voor wilt hebben
reddende engel
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef owlet het volgende:
Mister X is er![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste girasol en net als bij tot nu toe elke doek die ik nieuw heb gekregen was mijn eerste gedachte "hmz, moet dit ooit zacht worden?"
Maar een paar keer gebruikt voelt hij al een stuk soepeler en dan is 'ie nog niet eens in de was geweest.
Bijna geen enkele.. Wereldwinkels/alternatieve winkels hebben wel eens korte, niet rekkende liggen, geen ringslings zover ik weet. Prenatal en sommige babyspeciaalzaken hebben wel eens rekkende doeken liggen. Ringslings heb ik nog nooit ergens te koop gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Fuente het volgende:
Bij welke gewone winkels kun je draagdoeken kopen? Wij willen zaterdag namelijk gaan shoppen en ik koop er liever 1 in een gewone winkel, om meteen te testen(we gaan in eerste instantie kijken voor een ringsling!)
ik heb eventueel belangstelling, zal ik pm'en?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Wie oh wie kan er draagdoeken inkorten?
Ik heb binnenkort een amazonas 5,2 (ja, die ene van LL)en die mag een stukkie korter.
Wie helpt mij?
En nu ik toch bezig ben, zou ik iemand blij maken met een dark blue Medley Satin 4m?
Ahquote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef owlet het volgende:
Mister X is er![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste girasol en net als bij tot nu toe elke doek die ik nieuw heb gekregen was mijn eerste gedachte "hmz, moet dit ooit zacht worden?"
Maar een paar keer gebruikt voelt hij al een stuk soepeler en dan is 'ie nog niet eens in de was geweest.
Jaaah! Dat zou super zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef cattie het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat ik hier een paarse ringsling heb liggen, die wij niet gebruiken! Wil je hem hebben om te proberen?
Foto?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef p_iglet het volgende:
Dankzij een beetje hulp van Webkim (die had haar ebay gegevens wel klikklaar, en ik hier op het werk niet.)
komt er een ultramarin Indio maat 6 deze kant op, voor een wel heel leuk prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |