SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 19-12-2008 09:55:45 ]Hardloper.
IG @webkim
Ik zie ook verbazingwekkend veel overeenkomsten hierquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef TearSong het volgende:Ik geloof dat we er laatst ook al achter waren gekomen dat een groot deel van de mensen die hier posten een vriend/man hebben die programmeur zijn of iig. iets 'geeky' zijn, welcome to the club
ik durfde ook nietquote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh god, dat je dat durft!!
Ik ben zo'n schijtert met rugdragen... Ik durf het nu helemaal niet meer, het is tijd voor de meet.
Idd grappig die overeenkomst, maar dat heb ik al vaker gemerkt op fora dat als je iets leuk vind, dat het meerdere overlappingen kan hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik zie ook verbazingwekkend veel overeenkomsten hier
Deze draagster heeft ook een eigen programmeur, maar die mocht mijn website niet programmeurereren, dat kan deze nerd selluf. Sterker nog, mijn programmeur heeft mij gevraagd een website voor 'm te programmeurereren.
Eenschquote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh god, dat je dat durft!!
Ik ben zo'n schijtert met rugdragen... Ik durf het nu helemaal niet meer, het is tijd voor de meet.
Cattie, als het rugdragen met de doek niet lukt dan kun je nog altijd je toevlucht nemen tot de mei-tai of de Yamo. Er zijn een aantal verschillende manieren van rugdragen, dus alle kans dat als de ene manier (na wat oefenen) niet lukt er een andere is die je beter ligt.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:00 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Kersjes, Devin had er zin in!
Mij lijkt rugdragen zo eng. Ive heeft bij mij alleen in een mei-tai achterop gezeten en nu bij mijn man in de Yamo. Misschien met de baby maar eens naar een meet gaan en dan proberen.
Ik kom er trouwens achter dat Didymos allemaal mooi specials heeft, waaronder ook nog Fische Petrol Wolle. En dat die doeken binnen no-time uitverkocht zijn en dan voor grof geld elders aangeboden worden..
Nog mooier dan op de foto?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook een redelijk nerd-stel, hoewel ik meer va de software ben en hij van de hardware. Houdt alles mooi in evenwicht
Comfy Joeys is binnenJeetje wat mooi in het echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Wie zat er op je rug?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ticoojij gaat de goeie kant op met rugdragen zeg
Ik had vanavond Koen voor het eerst in Green Tea... maar ik had nogal slordig geknoopt, althans samen met vriendlief, want hij zat op mijn rug. Evengoed vond Koen het allemaal wel best en viel mooi in slaap
Katjaquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Macka66 het volgende:
Hee Tearsong, welke doek heeft er een verfbad gehad?
Nee dat staat deze knoop niet echt toe, die gaat over de beentjes heen en niet er onderdoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar bij jou ziet het er heerlijk en stevig uit. Ik haalde trouwens wel die lappen onder haar beentjes door naar voren toe. Ik zie dat jij dat niet hebt gedaan?
Tearsong heeft een secure high backcarry geknoopt. Daarbij gaan de staarten van de doek niet onder de beentjes door.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Tearsong, jouw kleine zit er goed in zeg. Knap. Ik heb het één keer geprobeerd, op de rug, maar Stella wurmt zich dan direct in onmogelijke posities. Sowieso, ook op de buik, haalt ze nu meteen der armpjes eruit. En als ze dat op mijn rug doet
. Ik blijf het vooralsnog eng vinden
.
Maar bij jou ziet het er heerlijk en stevig uit. Ik haalde trouwens wel die lappen onder haar beentjes door naar voren toe. Ik zie dat jij dat niet hebt gedaan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef TearSong het volgende:
[..]
Katja
Zinnober is mooi, hij staat jullie ook zo goed!
Daarom ben ik zo blij met mijn Yamoquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:14 schreef E.T. het volgende:
ik merk wel dat ik dragen met al die winterjassen lang niet zo leuk vind als zonder jassen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Volgens mij is het universum aan het samenspannen tegen iemand hier.
Maar heel mooi geworden, die Katja zo.
Zinnober is heel anders dan ik van een Indio had verwacht. Ik kende alleen zwart-witte en rood-witte katoenen Indio's van aaien. Maar Zinnober is veel dunner.
Jouw beschrijving van je blauwe wollen Indio en vooral ook de foto's lieten mij niet los. En die kleur van Zinnober... Dus heb ik maar een goed gesprek met de katten gehouden
Ze gaan dus wel licht vervilten.quote:Schurwolle
Tücher mit Wolle müssen schonend behandelt werden. Das heißt: nur bei 30°C waschen, nicht schleudern und nicht in den Trockner. Wolle verfilzt leicht, aber das kennen Sie ja von Ihren Wollpullovern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |