abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63936476
Maneki, fotooooo!
Fake it till you make it...
pi_63937242
madam werkt niet bepaald mee en nu is het donker
Morgen ga ik een nieuwe poging doen
Saartje
pi_63939280

Jen op de rug. Alleen ik doe iets fout.

Moet de band die je onder haar door trekt onder of over haar benen doen?

Hoe krijg ik de benen hoger zodat ze meer hangt, nu kan ze zich afzetten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 december 2008 @ 18:50:38 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63939965
Devin, wat leuk!
Tico: Band onder haar benen doen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63940101
Dus toch. Ik had m er nu overheen.
pi_63940143
Op het laatst, terwijl je het stuk doek strak blijft houden, het beentje over de doek doen, zodat de doek in de knieholte zit. Dan, terwijl je de doek nog iets strakker trekt een keertje hupsen: dan zakt het kontje en komen de knietjes omhoog. Ziet er mooi uit Ticootje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63940198
is dat bij de eerste band, voordat je de knoop legt? Of de laatste band?
pi_63940335
Stapsgewijs:

- Jen op je rug, dwarsband over haar rug, bij voorkeur goed in de nek, tenzij ze per se haar armen eruit wil.
- band 1 over je arm naar achter, aanpakken met je andere arm, hooghouden in het nekje, straktrekken, naar voren halen, beentje erover
- zelfde met de andere band
- dan heb je beide staarten aan de voorkant in je handen. pak ze zo kort als je kan vast, hups, en trek ondertussen nog wat aan. knoop af.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63940389
Ik ga morgen weer oefenen als het weer beter gaat met Jen. Ze is nog steeds niet lekker.
pi_63945776
Oefen ze Tico! Vond ze het fijn op je rug?
Mirte zat laatst in mn haar te frunniken toen ik haar op mn rug had, heerlijk
pi_63945955
Ticoo jij gaat de goeie kant op met rugdragen zeg

Ik had vanavond Koen voor het eerst in Green Tea... maar ik had nogal slordig geknoopt, althans samen met vriendlief, want Koen zat op mijn rug. Evengoed vond Koen het allemaal wel best en viel mooi in slaap

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2008 07:24:51 ]
  donderdag 11 december 2008 @ 23:19:48 #37
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_63948271
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ticoo jij gaat de goeie kant op met rugdragen zeg

Ik had vanavond Koen voor het eerst in Green Tea... maar ik had nogal slordig geknoopt, althans samen met vriendlief, want hij zat op mijn rug. Evengoed vond Koen het allemaal wel best en viel mooi in slaap
Wie zat er op je rug?
pi_63952385
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef krijtlijk het volgende:
Wie zat er op je rug?
Mja schrijven is niet mijn goeiste vak
pi_63958907
Hahaha, dat lijkt me wel zwaar hoor
pi_63966218
Hier heb ik overigens voor het eerst deze doek gebruikt vandaag:

Normaal gesproken gebruik ik een wat langere doek voor een SHBC maar dit is er 1 van 4 meter en een beetje en dat draagt voor mij eigenlijk veel fijner onder mijn draagjas (omdat ik minder stof over hou en het dus ook minder propperig staat onder een jas)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63966494
mooie doek Tearsong!
pi_63966618
Welke is dat Tearsong?
(Wel weer een lekkere, zo te zien.)
Hardloper.
IG @webkim
pi_63967677
dames (en heren), ik kan even wel wat hulp gebruiken! we hebben nu 1 draagdoek in huis: een lange (rekbare) doek (merknaam was geloof ik niet proper), waarin ik selene voorop, buik tegen buik en met de beentjes eruit draag. rugdragen vind ik nog een beetje eng, alhoewel ik er tegenaan zit om het toch eens te proberen op bed ofzo. maar dat doe ik pas als ik zelf goed durf maar deze doek bevalt erg goed.

en nu kan ik een doek erbij kopen! woei! en nu kijk ik, en kijk ik, en weet ik het niet meer. rekbaar/ niet rekbaar, kort, lang, ik vind het heel moeilijk. ik struin alle sites af die in alle voorgaande topics genoemd worden en kom er maar niet uit. ik heb zelf een redelijk slechte rug (waar ik overigens nooit last van heb mits ik mijn eigen houding goed hou) dus leek mij een korte doek niet zo'n goed idee. maar is dat wel correct? en om nu gewoon eenzelfde doek te kopen vind ik stom, nu ik eens gewoon iets mag kopen vandaar. help!

het wemelt hier van de verschillende doeken, maar wat zijn nu precies de verschillen, en waar moet ik op letten?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:00:03 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63968025
Selene is alweer een paar maanden oud, dus ik zou voor niet rekbaar gaan, ivm haar toenemende gewicht. dat is 1

verder is het belangrijk dat hij er mooi uitziet
en dat hij een beetje soepel knoopt
maar ik denk dat alle doeken (merken) die in de op vermeld worden soepel knopen, anders waren ze weer verkocht.
en je hoeft nu nog geen super-superstevige doek te hebben, want zo zwaar is selene nou ook weer niet
als je nou bij die sites gaat kijken, en de mooiste uitkiest

qua lengte, volgens mij heeft een kortere doek geen impact op je rug. maar daarvoor moet je bij webkim of macka zijn.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 19:15:36 #45
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63968471
Hee Tearsong, welke doek heeft er een verfbad gehad?

Hier kwam vandaag Zinnober al binnen. Van een afstand lijkt 'ie zalmroze maar hij is echt koraalrood met naturel.
Dat blauwe op de detailfoto is een belastingenvelop. Voor het kleurvergelijk, en om Cattie te helpen in haar strijd tegen de hormonen
Cattie, nu stoppen met lezen!
Lucie wilde er uiteraard direct in, ze riep ook meteen al Mooi!!! toen ik de doos uitpakte. De doek is stevig genoeg om een peuter van 2,5 te dragen, maar ik zou voor lang dragen toch een andere pakken. De rest van de dag heeft Maja er in gehangen, en dat voelde echt gewichtsloos. (Alweer een hangbabydag. We vermoeden toch iets van eerste tandjes.)
Zinnober is inderdaad dun, maar met veel reliëf. Niet ontzettend soepel, maar valt prachtig. Knoopt fijn, goede grip, voelt heerlijk licht en warm. En is ook gewoon een erg mooi geweven stuk stof. Ik vind 'm echt helemaal . (Zinnober is de Duitse naam van een mineraal dat ook wel Drakenbloed heet. Mooi he. Het is dan ook wel een beetje een magische doek.)

er komt nog wel eens een betere draagfoto, zat vandaag zonder tijd en zonder fotoassistentie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 19:37:14 #46
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63969004
simmu, ik zou idd zoals Davinia al aangeeft voor een mooie geweven doek gaan.
Vanwege je slechte rug kun je denk ik wel iets extra steun gebruiken. Dat geeft een kruiskeper, ik zou dus iig een kruiskeper doek zoeken. De gestreepte doeken van Hoppediz, Storchenwiege en Didymos zijn allemaal geschikt. En Neobulle kan ook een goede optie zijn (afhankelijk van of 4 m 50 een goede maat is voor jou).

Vanwege je rugklachten kun je beter symetrisch dragen, over twee schouders (of torsodragen). Dan heb je het meeste aan een doek van 4 m 20 - 4.60 - 5.20. Welke is afhankelijk van je postuur. De meeste mensen kunnen met 4.60 prima uit de voeten om hun kind te knopen zoals met de rekbare doek.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:38:46 #47
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63969049
Macka, die doek is echt prachtig . Zeker met twee van die lekker redheads erin .
pi_63969091
De 4,5 Neobulles vallen lang: ik kom er hetzelfde mee uit als met mijn 4,6 storchs (die geloof ik ook lang vallen. kan je nagaan.)
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:47:43 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_63969272
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Macka66 het volgende:
(...)

Mooie doek Tearsong!
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:49:19 #50
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63969308
Wat een mooie foto's weer. Owlet, daar ga ik zelfs bijna van rammelen Tearsong, wat een mooie kleur, welke doek is dat? Ticootje, ik vind dat het er mooi uit ziet. Ik merk dat veel oefenen wel helpt. Het rugknopen gaat bij mij steeds makkelijker en het voelt alsof hij ook steeds beter blijft zitten. Stijn begint tegenwoordig ook hard te lachen als ik hem op mijn rug werp
Macka, wat heb je toch een mooie meiden. Lucie past goed in de Zinnober.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')