Hee Tearsong, welke doek heeft er een verfbad gehad?
Hier kwam vandaag Zinnober al binnen. Van een afstand lijkt 'ie zalmroze maar hij is echt koraalrood met naturel.
Dat blauwe op de detailfoto is een belastingenvelop. Voor het kleurvergelijk, en om Cattie te helpen in haar strijd tegen de hormonen
Cattie, nu stoppen met lezen!Lucie wilde er uiteraard direct in, ze riep ook meteen al Mooi!!! toen ik de doos uitpakte. De doek is stevig genoeg om een peuter van 2,5 te dragen, maar ik zou voor lang dragen toch een andere pakken. De rest van de dag heeft Maja er in gehangen, en dat voelde echt gewichtsloos. (Alweer een hangbabydag. We vermoeden toch iets van eerste tandjes.)
Zinnober is inderdaad dun, maar met veel reliëf. Niet ontzettend soepel, maar valt prachtig. Knoopt fijn, goede grip, voelt heerlijk licht en warm. En is ook gewoon een erg mooi geweven stuk stof. Ik vind 'm echt helemaal

. (Zinnober is de Duitse naam van een mineraal dat ook wel Drakenbloed heet. Mooi he. Het is dan ook wel een beetje een magische doek.)
![]()
er komt nog wel eens een betere draagfoto, zat vandaag zonder tijd en zonder fotoassistentie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')