quote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef Breach het volgende:
"De Sint raakt werkelijk geen pepernoot vandaag"
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef Rumille het volgende:
Sinterklaas na de wedstrijd: 'Ik had wat Afrikaanse spelers gekocht, maar die kwamen niet opdagen.'
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ajax wanhopig op zoek naar nieuwe Klaas voor in de spits
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'Ik zou Greene wel in m'n Zwarte Pietenstaf willen hebben, die lijkt het leuk te vinden om dingen weg te geven.'
Blunderquote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blunder van Beschouw is inmiddels hersteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
He is back !quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fluiter heeft een blik fans open getrokken, op 't juiste moment.
Maar wat krijg je nou uiteindelijk dan? De overwinning kan je niet meer ontgaan denk ik..quote:
Moeilijke bevalling blijkbaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Jury present - grijpt uw kans nog even. Rond 19.00 worden er punten gestrooid.
Psst, SCH zou moeten adopteren.quote:
quote:-TheVulture-
-Ajax wanhopig op zoek naar nieuwe Klaas voor in de spits-
quote:-FritsVanEgters-
-Louis Van Gaal's geheime wapen tegen de kerstboom-opstelling-
quote:-Madhouse11-
-Sinterklaas is niets zonder zijn technische staf-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-'Ik zou Greene wel in m'n Zwarte Pietenstaf willen hebben, die lijkt het leuk te vinden om dingen weg te geven.'
quote:En wat dubbelingen (Isiolo en Pappie_Culo)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
Jury is kut
Je hebt in ieder geval de winnaar geplagieerdquote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah zag het te laat, wilde ff snel wat posten. Was al laat
Zelfde gevoel voor humor als de winnaar.quote:
EenSCHquote:Op donderdag 4 december 2008 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Zelden zo'n terechte uitslag gezien
Deed je toen anders best prima, als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfde gevoel voor humor als de winnaar.![]()
Trouwens, dit is mijn derde 2e plaats op rij, die ene keer dat ik heb gejureerd is er wel ingehakt of niet?![]()
Inspireert niet echt tot humor.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
Rutten, Elia en Munstermann op 29 mei 2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Goh wat lijkt Rutten toch veel op Robert Albertsquote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Rutten, Elia en Munstermann op 29 mei 2007
winnaar moet foto neerzetten maar die komt hier volgens mij niet dagelijjks
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inspireert niet echt tot humor.
@ Breach: dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door kleinzusje op 04-12-2008 23:32:07 ]All I need is for my man to live up to his role
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef kleinzusje het volgende:
Hij mag hier wel eens komen tracterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij mag hier wel eens komen tracteren
vast in m'n achterband zekerquote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
* Geeft alle VBL ers alvast een pepernootje![]()
Lief van jou, maar ik vind dat tuinfluiter hier zelf een rondje moet komen geven.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Isiolo wil kruidnootjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
ben op dieetquote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
iig beter dan die Huntelaar fotoquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inspireert niet echt tot humor.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef kleinzusje het volgende:
manipulatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, SCH kijkt nooit voetbalquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:27 schreef ruud_fr het volgende:
1 en 3 waren zeker terecht, ook de poedel vond ik niet onaardig (vooral omdat het waar is)
winnaar heeft pakjesavond zei hij, dus word laat dan..quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:01 schreef SCH het volgende:
Zou de winnaar al weten die ie winnaar was en dat ie dus jury is op dit heerlijke avondje?
quote:- Gordon_Shumway-
-Rutten: 'Met Elia erbij zullen we meer tegenstanders kunnen verSchalken'-
quote:-ruud_fr-
-Elia schrijft er stiekum een nulletje bij nu er niemand kijkt-
quote:-Sezten-
-Munstermann haalt Sylvana Simons als versterking voor het Dames elftal, en Rutten als trainer.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Sint van vorige foto: ''Ah, hier hangt mijn hoofdpiet uit.''-
Durven? Ik heb verdorie al veel te veel van die beesten rondlopen hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:17 schreef Isiolo het volgende:
Beschouw de poedel![]()
![]()
![]()
Dan moet je durven....![]()
TOP JURY![]()
Prachtige woorden !quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:17 schreef Beschouw het volgende:
Gordon, kleinzusje en ruud - bedankt voor jullie steun in deze moelijke dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Welkom makker. Doe maar mee met de corrupte bende hier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Snapte gisteren geen fluit van dit topic met dezelfde foto's,
ik moest dus ook naar de tekst kijken, leuk topic zeg.
Wat heb je met hem gedaan dan, want heb hem hier al in geen maanden meer gezien..quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ben hier ontgroend door vrolijke fritsie
Mocht opeens in deel 100 als gastjury optredenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heb je met hem gedaan dan, want heb hem hier al in geen maanden meer gezien..
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ben hier ontgroend door vrolijke fritsie
We zullen frits eens lokken. Wellicht is hij te verleiden tot een come-back.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heb je met hem gedaan dan, want heb hem hier al in geen maanden meer gezien..
quote:-Rumille-
-Het begrip vleugelspeler krijgt een hele nieuwe betekenis.-
quote:-FritsVanEgters-
-Opzienbarende comeback van de "Blanco-bounce"-
quote:-Beschouw-
-Tuinfluiters gesignaleerd in VBL-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-Le Coq Sportif nu ook actief buiten de kledingbranche
of
Nieuwe reclame-campagne Le Coq Sportif overweldigend succes-
die van jou was ook erg sterk en mooi gevondenquote:
Gefeliciteerd. Jouw onderschrift was echt super, helemaal na die dankpost van tuinfluiter.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef Beschouw het volgende:
Aan deze jury kan Madhouse11 nog een puntje zuigen.
Dank je. Ik wist niet zeker of iedereen 'm nog kendequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef sezten het volgende:
[..]
die van jou was ook erg sterk en mooi gevonden
Die kwam wel op het juiste moment jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jouw onderschrift was echt super, helemaal na die dankpost van tuinfluiter.
Ik vond het juist grappig, tuinfluiter...quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Snapte gisteren dit topic niet zo met dezelfde foto's,
ik moest dus ook naar de tekst kijken, leuk topic zeg..
het valt te proberenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdikke, moet ik dan een peuter ontmaagden voor een paar punten
euww, vatte het verkeerd opquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Beschouw ook nog maagd een peuter?
Doelde op die kleine juryslurfquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Beschouw ook nog maagd een peuter?
Als je er punten mee wil verdienen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doelde op die kleine juryslurf
toch welquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doelde op die kleine juryslurf
Sorry vaderslurf, ben in de ochtend het meest creatiefquote:
Volgend jaar weer?quote:
natuurlijk nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef sezten het volgende:
Die van Beschouw was toch ook gewoon de beste?
Ik hoor dat iemand hier koud bier had neergezet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
We zullen frits eens lokken. Wellicht is hij te verleiden tot een come-back.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat iemand hier koud bier had neergezet?
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizenquote:Op zondag 7 december 2008 11:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Goed, met jou dan?
Lang niet gezien.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizen![]()
But it's good to be back!
Trek je nou niks aan van die bromslurf, die oudjes zij niet meer zo positief he, vroeger was alles beter.quote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik sla een rondje over, jammer dat Beschouw weer op die tour gaat.
Vat het niet zo serieus op, man. Het is maar een spelletje. Het opnaaien en stoken hoort er wat mij betreft gewoon bij.quote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizen![]()
But it's good to be back!
Dank je wel!quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent.
En gefeliciteerd met je woning. Hier een cadeautje voor aande muur.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef sezten het volgende:
Poedel door niet kunnen kiezen (en ik vond geen andere poedelwaardige)
pssssst, dat is de dementie, en de nieuwe pillen slaan nog niet zo aan, zijn we hard mee bezigquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel leuk om te zien dat er weinig veranderd is in de tijd dat ik weg wasquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Welke pillenquote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
pssssst, dat is de dementie, en de nieuwe pillen slaan nog niet zo aan, zijn we hard mee bezig
Oh kut, dat waren de mijne - ik voelde me ook al zo gek bij het neukenquote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Welke pillenIk heb er één genomen en meteen had ik vier dagen een erectie.
En daarom doe jij zo dement, de laatste tijd. Als jij mijn pillen naar mij stuurt, dan zend ik die van jou ook op. Kunnen we alletwee weer normaal doen hier.quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh kut, dat waren de mijne - ik voelde me ook al zo gek bij het neuken
dat is 8 uur?quote:Op zondag 7 december 2008 17:34 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag pas na het voetballen bij de NOS
Ik heb ze op de bus gedaan, doe jij er een goede uitslag bijquote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En daarom doe jij zo dement, de laatste tijd. Als jij mijn pillen naar mij stuurt, dan zend ik die van jou ook op. Kunnen we alletwee weer normaal doen hier.![]()
Nou ja, normaal....
Waarom heb je kleinzusje en mij eigenlijk niet even gebeld dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Welke pillenIk heb er één genomen en meteen had ik vier dagen een erectie.
Beschouw houdt niet van klein..quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je kleinzusje en mij eigenlijk niet even gebeld dan?
quote:-Breach-
-"Non, je ne regrette rien"-
quote:-Gordon_Shumway-
-Wenger: 'Nee, ik zeg het je; het is niet eerlijk gegaan bij de FEE avatars verkiezing.'-
quote:-ruud_fr-
-"Eén goal, is dat ook al teveel gevraagd?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Gallas: 'Er is 1 speler die me irriteert, niet 25 jaar oud, maar met rugnummer 25.'-
Ik dus speciaal zoeken naar jouw onderschrift...quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Huh, ik had me zelf echt zeker in de top 3 gewaagd, - wat een flauwe onderschriften zeg.
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van de top 3 vond ik Breach het leukst.
Mijn eerste podiumplaats.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aangenaam, maar er is in deze topic-reeks maar één echte Frits hè
quote:Op zondag 7 december 2008 20:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn eerste podiumplaats.
Long before you were born.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 20:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn eerste podiumplaats.
Long before you were born.Bedoelde vrolijke-frits. Wist echt niet dat je al zolang aan dit topic meedoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klasse.
Wist ik wel, vandaar ook hetquote:
quote:Wist echt niet dat je al zolang aan dit topic meedoet.Klasse.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Rumille het volgende:
Ik wil graag mededelen dat ik totaal geen moeite heb met corruptie, mocht ik onverhoopt op de 1e plaats komen te belanden.
doe maar ff nietquote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg: 'er zijn vast leuke foto's gemaakt in de Kuip vandaag!'
Ik wordtquote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Robben: "Ik wordt tenminste níet grijs!"
Net wakker.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
nadat de scheids uitademd .
Mijn post was eerder, dus is het nog weer minder ergquote:Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Net wakker.
Vergeet deze niet:
[..]
Hey Rummile,quote:Op maandag 8 december 2008 20:27 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Robben: 'Jij gaat in de zak mee naar Madrid!'
Ik vind t ook geen leuke fotoquote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, er zitten gewoon echt géén leuke onderschriften bij
quote:-Breach-
-"Robben uitgefloten door scheidsrechter"-
quote:-vrolijke-frits-
-Robben zichtbaar onthutst wanneer scheids hem een aansteller noemt-
quote:-sezten-
-Ik had gewoon een penalty moeten krijgen voor die schwalbe..-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Borizzz-
-I love you-
quote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef sezten het volgende:
doe iemand anders maar ff plaatje, ik kan geen leuke vinden met potentie
quote:
Sorry, 'k zal de deze ronde weer meedoen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, er zitten gewoon echt géén leuke onderschriften bij
Soortgelijk plaatje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we deze al niet een keer gehad.... ik kan me in ieder geval een soortgelijk plaatje herinneren waarin grappen over sluitspieren e.d werden gemaakt
Neequote:Op maandag 8 december 2008 22:16 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Hey Rummile,
familie ?
http://i.fokzine.net/upload/081207_118602_never_grow_up.jpg
Je kan de mijne natuurlijk ook kopierenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
PSV redt het niet in Europese Poel des Verderfs
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef sezten het volgende:
godver, kan iemand anders ff jureren en mij uit de brand helpen?
Ik moet nog van alles doen binnen dit uur :S
Excuses mede onderschrifters maar het gaat me niet lukken voor half 11
Laat ik me van mijn goede kant zien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien vrolijke-frits of Breach.
Alleen als ik op het podium komquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Laat ik me van mijn goede kant zien!
Maar: Geen commentaar op de jury!!
quote:TheVulture
Niveau amateurvoetbal is in één woord bagger
quote:Joesse
Stadions Zuid-Afrika klaar voor WK.
quote:SCH
Nieuw homo-onderzoek onder voetballers levert wel bruinwerkers op
De opmaak is hier te vinden.quote:Madhouse11
Spelers Feyenoord slaan modderfiguur
Jos? Wie is Jos?quote:
Hey gilnicht, doe eens rustig. Hier zijn echte mannen aan het woordquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We mogen geen commentaar op de uitslag hebben, maar vervolgens zet je SCH op één?
Dan had je even moeten reageren!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Breach het volgende:
En gewoon al 5 minuten onderschriften aan het rangschikken zijn
Gewoon omdat het kàn!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We mogen geen commentaar op de uitslag hebben, maar vervolgens zet je SCH op één?
Ik had die niet eens gelezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je kan de mijne natuurlijk ook kopieren![]()
Had ze gelijk gePMed alquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien vrolijke-frits of Breach.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
Het zijn trouwens de beide zoons van beschouw, maar dat terzijde
Thx GOD, dacht dat ik hem kreegquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
Ik doe geen jury zolang Beschouw niet gepost heeft want ik wil wel een poedel kunnen uitdelen.
Omdat je het moet schreeuwenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
WAAROM ZO SCHREEUWEN KLEIN MAAGDELIJK SLURFJE ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
Ik doe geen jury zolang Beschouw niet gepost heeft want ik wil wel een poedel kunnen uitdelen.
quote:-Beschouw-
-Willy en René swingen nog steeds-
quote:-Gordon_Shumway-
-Wedstrijd synchroonniezen krijgt nog wel een staartje. -
quote:-Rumille-
-Zeeuwse spelers nog dizzy na avondje met SCH-
De opmaak is hier te vinden.quote:-setzen-
-"MET HUN TONG UIT HUN BEK OP EEN XYLOFOON STAAN HENGSTEN, FLIKKER TOCH OP MAN"-
Liefde is wederzijdsquote:Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef SCH het volgende:
Beschouw omdat ik van hem hou, de rest gewoon met de natte vinger
Dat bedoelde ik ook hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef Breach het volgende:
Het was geen flutfoto, het was geen flutjury en geen flutpodium. Maar ik sta er niet op..
Wie is Hans Teeuwen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef sezten het volgende:![]()
![]()
en ik deed nog wel een supergave Hans Teeuwen imitatie
Mijn 2de persoonlijkheid, die treedt soms opquote:
Maar niet bij SCH in de buurt, vermoed ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Mijn 2de persoonlijkheid, die treedt soms op
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar niet bij SCH in de buurt, vermoed ik.
Als ik aan iemand een pokkehekel hebquote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef sezten het volgende:![]()
![]()
en ik deed nog wel een supergave Hans Teeuwen imitatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |