Gefeliciteerd. Jouw onderschrift was echt super, helemaal na die dankpost van tuinfluiter.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef Beschouw het volgende:
Aan deze jury kan Madhouse11 nog een puntje zuigen.
Dank je. Ik wist niet zeker of iedereen 'm nog kendequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef sezten het volgende:
[..]
die van jou was ook erg sterk en mooi gevonden
Die kwam wel op het juiste moment jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jouw onderschrift was echt super, helemaal na die dankpost van tuinfluiter.
Ik vond het juist grappig, tuinfluiter...quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Snapte gisteren dit topic niet zo met dezelfde foto's,
ik moest dus ook naar de tekst kijken, leuk topic zeg..
het valt te proberenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdikke, moet ik dan een peuter ontmaagden voor een paar punten
euww, vatte het verkeerd opquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Beschouw ook nog maagd een peuter?
Doelde op die kleine juryslurfquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Beschouw ook nog maagd een peuter?
Als je er punten mee wil verdienen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doelde op die kleine juryslurf
toch welquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doelde op die kleine juryslurf
Sorry vaderslurf, ben in de ochtend het meest creatiefquote:
Volgend jaar weer?quote:
natuurlijk nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef sezten het volgende:
Die van Beschouw was toch ook gewoon de beste?
Ik hoor dat iemand hier koud bier had neergezet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
We zullen frits eens lokken. Wellicht is hij te verleiden tot een come-back.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat iemand hier koud bier had neergezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |