quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Welkom makker. Doe maar mee met de corrupte bende hier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Snapte gisteren geen fluit van dit topic met dezelfde foto's,
ik moest dus ook naar de tekst kijken, leuk topic zeg.
Wat heb je met hem gedaan dan, want heb hem hier al in geen maanden meer gezien..quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ben hier ontgroend door vrolijke fritsie
Mocht opeens in deel 100 als gastjury optredenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heb je met hem gedaan dan, want heb hem hier al in geen maanden meer gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ben hier ontgroend door vrolijke fritsie
We zullen frits eens lokken. Wellicht is hij te verleiden tot een come-back.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heb je met hem gedaan dan, want heb hem hier al in geen maanden meer gezien..
quote:-Rumille-
-Het begrip vleugelspeler krijgt een hele nieuwe betekenis.-
quote:-FritsVanEgters-
-Opzienbarende comeback van de "Blanco-bounce"-
quote:-Beschouw-
-Tuinfluiters gesignaleerd in VBL-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-Le Coq Sportif nu ook actief buiten de kledingbranche
of
Nieuwe reclame-campagne Le Coq Sportif overweldigend succes-
die van jou was ook erg sterk en mooi gevondenquote:
Gefeliciteerd. Jouw onderschrift was echt super, helemaal na die dankpost van tuinfluiter.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef Beschouw het volgende:
Aan deze jury kan Madhouse11 nog een puntje zuigen.
Dank je. Ik wist niet zeker of iedereen 'm nog kendequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef sezten het volgende:
[..]
die van jou was ook erg sterk en mooi gevonden
Die kwam wel op het juiste moment jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jouw onderschrift was echt super, helemaal na die dankpost van tuinfluiter.
Ik vond het juist grappig, tuinfluiter...quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Snapte gisteren dit topic niet zo met dezelfde foto's,
ik moest dus ook naar de tekst kijken, leuk topic zeg..
het valt te proberenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdikke, moet ik dan een peuter ontmaagden voor een paar punten
euww, vatte het verkeerd opquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Beschouw ook nog maagd een peuter?
Doelde op die kleine juryslurfquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is Beschouw ook nog maagd een peuter?
Als je er punten mee wil verdienen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doelde op die kleine juryslurf
toch welquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doelde op die kleine juryslurf
Sorry vaderslurf, ben in de ochtend het meest creatiefquote:
Volgend jaar weer?quote:
natuurlijk nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef sezten het volgende:
Die van Beschouw was toch ook gewoon de beste?
Ik hoor dat iemand hier koud bier had neergezet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
We zullen frits eens lokken. Wellicht is hij te verleiden tot een come-back.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat iemand hier koud bier had neergezet?
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizenquote:Op zondag 7 december 2008 11:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Goed, met jou dan?
Lang niet gezien.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizen![]()
But it's good to be back!
Trek je nou niks aan van die bromslurf, die oudjes zij niet meer zo positief he, vroeger was alles beter.quote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik sla een rondje over, jammer dat Beschouw weer op die tour gaat.
Vat het niet zo serieus op, man. Het is maar een spelletje. Het opnaaien en stoken hoort er wat mij betreft gewoon bij.quote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizen![]()
But it's good to be back!
Dank je wel!quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent.
En gefeliciteerd met je woning. Hier een cadeautje voor aande muur.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef sezten het volgende:
Poedel door niet kunnen kiezen (en ik vond geen andere poedelwaardige)
pssssst, dat is de dementie, en de nieuwe pillen slaan nog niet zo aan, zijn we hard mee bezigquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel leuk om te zien dat er weinig veranderd is in de tijd dat ik weg wasquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Welke pillenquote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
pssssst, dat is de dementie, en de nieuwe pillen slaan nog niet zo aan, zijn we hard mee bezig
Oh kut, dat waren de mijne - ik voelde me ook al zo gek bij het neukenquote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Welke pillenIk heb er één genomen en meteen had ik vier dagen een erectie.
En daarom doe jij zo dement, de laatste tijd. Als jij mijn pillen naar mij stuurt, dan zend ik die van jou ook op. Kunnen we alletwee weer normaal doen hier.quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh kut, dat waren de mijne - ik voelde me ook al zo gek bij het neuken
dat is 8 uur?quote:Op zondag 7 december 2008 17:34 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag pas na het voetballen bij de NOS
Ik heb ze op de bus gedaan, doe jij er een goede uitslag bijquote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En daarom doe jij zo dement, de laatste tijd. Als jij mijn pillen naar mij stuurt, dan zend ik die van jou ook op. Kunnen we alletwee weer normaal doen hier.![]()
Nou ja, normaal....
Waarom heb je kleinzusje en mij eigenlijk niet even gebeld dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Welke pillenIk heb er één genomen en meteen had ik vier dagen een erectie.
Beschouw houdt niet van klein..quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je kleinzusje en mij eigenlijk niet even gebeld dan?
quote:-Breach-
-"Non, je ne regrette rien"-
quote:-Gordon_Shumway-
-Wenger: 'Nee, ik zeg het je; het is niet eerlijk gegaan bij de FEE avatars verkiezing.'-
quote:-ruud_fr-
-"Eén goal, is dat ook al teveel gevraagd?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Gallas: 'Er is 1 speler die me irriteert, niet 25 jaar oud, maar met rugnummer 25.'-
Ik dus speciaal zoeken naar jouw onderschrift...quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Huh, ik had me zelf echt zeker in de top 3 gewaagd, - wat een flauwe onderschriften zeg.
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van de top 3 vond ik Breach het leukst.
Mijn eerste podiumplaats.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aangenaam, maar er is in deze topic-reeks maar één echte Frits hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn eerste podiumplaats.
Long before you were born.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 20:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn eerste podiumplaats.
Long before you were born.Bedoelde vrolijke-frits. Wist echt niet dat je al zolang aan dit topic meedoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klasse.
Wist ik wel, vandaar ook hetquote:
quote:Wist echt niet dat je al zolang aan dit topic meedoet.Klasse.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Rumille het volgende:
Ik wil graag mededelen dat ik totaal geen moeite heb met corruptie, mocht ik onverhoopt op de 1e plaats komen te belanden.
doe maar ff nietquote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg: 'er zijn vast leuke foto's gemaakt in de Kuip vandaag!'
Ik wordtquote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Robben: "Ik wordt tenminste níet grijs!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |