Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizenquote:Op zondag 7 december 2008 11:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Goed, met jou dan?
Lang niet gezien.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizen![]()
But it's good to be back!
Trek je nou niks aan van die bromslurf, die oudjes zij niet meer zo positief he, vroeger was alles beter.quote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik sla een rondje over, jammer dat Beschouw weer op die tour gaat.
Vat het niet zo serieus op, man. Het is maar een spelletje. Het opnaaien en stoken hoort er wat mij betreft gewoon bij.quote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 11:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik woon sinds een maand samen. Daarom was ik er niet zo vaak, klussen en verhuizen![]()
But it's good to be back!
Dank je wel!quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent.
En gefeliciteerd met je woning. Hier een cadeautje voor aande muur.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef sezten het volgende:
Poedel door niet kunnen kiezen (en ik vond geen andere poedelwaardige)
pssssst, dat is de dementie, en de nieuwe pillen slaan nog niet zo aan, zijn we hard mee bezigquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel leuk om te zien dat er weinig veranderd is in de tijd dat ik weg wasquote:Op zondag 7 december 2008 11:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Welke pillenquote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
pssssst, dat is de dementie, en de nieuwe pillen slaan nog niet zo aan, zijn we hard mee bezig
Oh kut, dat waren de mijne - ik voelde me ook al zo gek bij het neukenquote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Welke pillenIk heb er één genomen en meteen had ik vier dagen een erectie.
En daarom doe jij zo dement, de laatste tijd. Als jij mijn pillen naar mij stuurt, dan zend ik die van jou ook op. Kunnen we alletwee weer normaal doen hier.quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh kut, dat waren de mijne - ik voelde me ook al zo gek bij het neuken
dat is 8 uur?quote:Op zondag 7 december 2008 17:34 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag pas na het voetballen bij de NOS
Ik heb ze op de bus gedaan, doe jij er een goede uitslag bijquote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En daarom doe jij zo dement, de laatste tijd. Als jij mijn pillen naar mij stuurt, dan zend ik die van jou ook op. Kunnen we alletwee weer normaal doen hier.![]()
Nou ja, normaal....
Waarom heb je kleinzusje en mij eigenlijk niet even gebeld dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Welke pillenIk heb er één genomen en meteen had ik vier dagen een erectie.
Beschouw houdt niet van klein..quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je kleinzusje en mij eigenlijk niet even gebeld dan?
quote:-Breach-
-"Non, je ne regrette rien"-
quote:-Gordon_Shumway-
-Wenger: 'Nee, ik zeg het je; het is niet eerlijk gegaan bij de FEE avatars verkiezing.'-
quote:-ruud_fr-
-"Eén goal, is dat ook al teveel gevraagd?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Gallas: 'Er is 1 speler die me irriteert, niet 25 jaar oud, maar met rugnummer 25.'-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |