quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
Het zijn trouwens de beide zoons van beschouw, maar dat terzijde
Thx GOD, dacht dat ik hem kreegquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
Ik doe geen jury zolang Beschouw niet gepost heeft want ik wil wel een poedel kunnen uitdelen.
Omdat je het moet schreeuwenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
WAAROM ZO SCHREEUWEN KLEIN MAAGDELIJK SLURFJE ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
Ik doe geen jury zolang Beschouw niet gepost heeft want ik wil wel een poedel kunnen uitdelen.
quote:-Beschouw-
-Willy en René swingen nog steeds-
quote:-Gordon_Shumway-
-Wedstrijd synchroonniezen krijgt nog wel een staartje. -
quote:-Rumille-
-Zeeuwse spelers nog dizzy na avondje met SCH-
De opmaak is hier te vinden.quote:-setzen-
-"MET HUN TONG UIT HUN BEK OP EEN XYLOFOON STAAN HENGSTEN, FLIKKER TOCH OP MAN"-
Liefde is wederzijdsquote:Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef SCH het volgende:
Beschouw omdat ik van hem hou, de rest gewoon met de natte vinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dat bedoelde ik ook hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef Breach het volgende:
Het was geen flutfoto, het was geen flutjury en geen flutpodium. Maar ik sta er niet op..
Wie is Hans Teeuwen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef sezten het volgende:![]()
![]()
en ik deed nog wel een supergave Hans Teeuwen imitatie
Mijn 2de persoonlijkheid, die treedt soms opquote:
Maar niet bij SCH in de buurt, vermoed ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Mijn 2de persoonlijkheid, die treedt soms op
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar niet bij SCH in de buurt, vermoed ik.
Als ik aan iemand een pokkehekel hebquote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef sezten het volgende:![]()
![]()
en ik deed nog wel een supergave Hans Teeuwen imitatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |