quote:-TheVulture-
-Ajax wanhopig op zoek naar nieuwe Klaas voor in de spits-
quote:-FritsVanEgters-
-Louis Van Gaal's geheime wapen tegen de kerstboom-opstelling-
quote:-Madhouse11-
-Sinterklaas is niets zonder zijn technische staf-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-'Ik zou Greene wel in m'n Zwarte Pietenstaf willen hebben, die lijkt het leuk te vinden om dingen weg te geven.'
quote:En wat dubbelingen (Isiolo en Pappie_Culo)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
Jury is kut
Je hebt in ieder geval de winnaar geplagieerdquote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Mjah zag het te laat, wilde ff snel wat posten. Was al laat
Zelfde gevoel voor humor als de winnaar.quote:
EenSCHquote:Op donderdag 4 december 2008 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Zelden zo'n terechte uitslag gezien
Deed je toen anders best prima, als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfde gevoel voor humor als de winnaar.![]()
Trouwens, dit is mijn derde 2e plaats op rij, die ene keer dat ik heb gejureerd is er wel ingehakt of niet?![]()
Inspireert niet echt tot humor.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
Rutten, Elia en Munstermann op 29 mei 2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Goh wat lijkt Rutten toch veel op Robert Albertsquote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Rutten, Elia en Munstermann op 29 mei 2007
winnaar moet foto neerzetten maar die komt hier volgens mij niet dagelijjks
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inspireert niet echt tot humor.
@ Breach: dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door kleinzusje op 04-12-2008 23:32:07 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef kleinzusje het volgende:
Hij mag hier wel eens komen tracterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij mag hier wel eens komen tracteren
vast in m'n achterband zekerquote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
* Geeft alle VBL ers alvast een pepernootje![]()
Lief van jou, maar ik vind dat tuinfluiter hier zelf een rondje moet komen geven.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Isiolo wil kruidnootjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
ben op dieetquote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
iig beter dan die Huntelaar fotoquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Inspireert niet echt tot humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |