quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Misschien kun je ook gewoon de vorige 3 topics ipv de hele waslijst erin zetten. De rest kun je misschien in de wiki kwijt ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
En afhankelijk van wie er allemaal vaste posters zijn/worden ga ik mensen uit de voorstellijst gooien aangezien de OP maar een bepaald aantal tekens kan hebben en we aan ons limiet zitten
Hoiquote:
Misschien vanwege je eigen nickname?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi
En waarom dacht ik altijd dat addict een jongen waskom er nu pas achter dat er een meisje achter zit
Uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien kun je ook gewoon de vorige 3 topics ipv de hele waslijst erin zetten. De rest kun je misschien in de wiki kwijt ofzo.
Die eenmalige newbie posters mogen ook weggeveegd worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uiteraarder zijn altijd wel manieren om het anders te doen, vind het alleen jammer om mensen in de OP te hebben die toch niet deelnemen aan deze reeks, das mijn mening hoor maar als andere het anders willen dan kan dat uiteraard ook
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi
En waarom dacht ik altijd dat addict een jongen waskom er nu pas achter dat er een meisje achter zit
Van een regular verwacht ik wel wat meer dan alleen tvp hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 15:51 schreef becky27 het volgende:
tuvupu
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Atreidez het volgende:
:Van een regular verwacht ik wel wat meer dan alleen tvp hoor![]()
Gaat het, of wil je er een praatgroepje voor oprichten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef mschol het volgende:
mensen ongevraagd PM's sturen
ben maar zo vrij geweest mijzelf van de lijst te verwijderen...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef mschol het volgende:
mensen ongevraagd PM's sturen
ben maar zo vrij geweest mijzelf van de lijst te verwijderen...
Intolerante zeevaarder.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
mooi zo, houden zo en niet meer terugkomen, liever ook niet meer reageren hier dan
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:17 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah,
Ik doe ook weer mee, ff ziek geweest en waterschade etc...
nog 4 uur en daarna 5 daagjes vakantie in Belgie
Jah prive wat dingetjes gehad en druk op het werk en dan is er niet veel tijd voor internetquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]Hey, das een tijd geleden weer. We maakten ons allemaal zoveel zorgen
Tenzij je erachter staat te wachten op het plekje omdat je al kan zien dat de persoon die aan het inparkeren is m dr nevernoooit niet in krijgtquote:Op donderdag 25 september 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Tsss langzame rijders (lees: 30 waar je 50 mag) vind ik erger als een half uur parkeren.
Okee, wie heeft er gisteren hachee gegeten en is daaran toch gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
En De Blinkerd is weer gesloten. Vreemde lucht en medewerkers kregen last van brandende jeukende ogen.
We praten hier wel over De Blinkerd he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze in deze moderne tijd andere middelen hebben om chemische stoffen in de lucht te meten, ipv brandende en jeukende ogen
Ray Mears is toch die beetje dikkige ...quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Met Ray Mears wil ik best wel survivalen
Wintervacht.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ray Mears is toch die beetje dikkige ....
Of dat je alleen maar FOKt op je werkquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:26 schreef Charisma het volgende:
goede middag en weer vanuit mijn werk ( het lijkt alsof ik alleen maar werk ....)
Belachelijk ook dat die zijstraten daar voorrang hebben. Komen altijd van die dikke plofkoppen uitzetten met 30km/h die denken dat ze alles aankunnen omdat ze de regels daar kennen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze dame was parkeren ook errug moeilijk. Ze reed in de Stevinstraat (ws iets te snel) en vergat voorrang te verlenen aan de zilveren opel in de achtergrond. Gooide d'r stuur om, raakte alsnog de Opel en schoot de andere kant op tussen het huis en de boom in.
Volgens mij Italianen ofzo of spanjaarden.
Volgens mij heeft Atreidez een zilvergrijze Opel en hij woont daar in de buurt...quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Belachelijk ook dat die zijstraten daar voorrang hebben. Komen altijd van die dikke plofkoppen uitzetten met 30km/h die denken dat ze alles aankunnen omdat ze de regels daar kennen.
Ik heb niets gezegd!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Atreidez een zilvergrijze Opel en hij woont daar in de buurt...Plofkop, het is weer eens iets anders dan een schollekop...
Dat is in deze wijk niet anders helaas... heel irritant.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik rij niet in zo'n lelijke omegaMaar bedankt voor de zorgen.. Die opelrijder zal juichen, ze komen daar altijd uit die straatjes met zo'n idee van "ik hoop dat iemand me raakt"...
Was d'r eentje uit Spanje. Op andere foto zie je duidelijk een E staan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
Is dat niet een bulgaars nummerbord? Of zie ik het nu fout?
Ah, the memories toen ik nog in het Regentessekwartier woonde. Iedere rit over de Beeklaan was ook zo'n waar avontuur. Daar stonden ze met vier man klaar om een overleden barrel dan nog even de weg op te duwen...quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik rij niet in zo'n lelijke omegaMaar bedankt voor de zorgen.. Die opelrijder zal juichen, ze komen daar altijd uit die straatjes met zo'n idee van "ik hoop dat iemand me raakt"...
Zei ik tochquote:Op zondag 28 september 2008 08:35 schreef Charisma het volgende:
is dit tegenover de kinderboederij gebeurd? vroeger kon je die straat wel inrijden en opeens hebben ze het omgedraaid en komen er nu auto s uit, heel stom , vind ik ook ....
goede morgen allemaal, zit op werk en kan weer fokken
Lost in Translationquote:Op zondag 28 september 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, dat is nu allemaal voorbij en ik ga nu op vakantie naar Japan!
Nee dit is meer verderop. Geloof dat jij de Seinpoststraat bedoelt.quote:Op zondag 28 september 2008 08:35 schreef Charisma het volgende:
is dit tegenover de kinderboederij gebeurd? vroeger kon je die straat wel inrijden en opeens hebben ze het omgedraaid en komen er nu auto s uit, heel stom , vind ik ook ....
goede morgen allemaal, zit op werk en kan weer fokken
Have funquote:Op zondag 28 september 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar goed, dat is nu allemaal voorbij en ik ga nu op vakantie naar Japan!
Spanen dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij Italianen ofzo of spanjaarden.
Ik ben er ook bij verkleed als persmuskietquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef 2Mini het volgende:
Woensdag officiele opening van de hubertustunnel!
Samen met Camiel Eurlings...
Ow ja.. ik zit in de openingsact
quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Elegy het volgende:
Misschien hoort hij bij de act van protesterende krakers en hippies die door de ME verwijderd worden?
Als woensdag de officiele opening is lijkt het me dat die dus open gaatquote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:
dat is toch die tunnel die onder het militaire gebeuren heen gaat.
Zo ja dan is het nog maar de vraag of deze nog open gaat. Want daar boven zitten belangrijke rechters en gebouwen die door middel van een bom opgeblazen kunnen worden. Daar is al heel wat om te doen geweest.
Nee hij gaat d'r langs. Dat hele gezeik is al een paar jaar geleden afgerond.quote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:
dat is toch die tunnel die onder het militaire gebeuren heen gaat.
Zo ja dan is het nog maar de vraag of deze nog open gaat. Want daar boven zitten belangrijke rechters en gebouwen die door middel van een bom opgeblazen kunnen worden. Daar is al heel wat om te doen geweest.
Leuk.. pers erbijquote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij verkleed als persmuskiet
Ow de openingsact:
Speciaal voor de opening is er een theaterstuk geproduceerd: DóórGANG! DóórGANG! is een ‘urban community show’, een stuk waarin professionals én amateurs een rol vervullen. Zoals tijdens de bouw van de Hubertustunnel professionals en omwonenden hun rol vervulden.
De realisatie van de tunnel en de productie van de theatervoorstelling laten zien dat een technische verbinding heel veel mensen tot elkaar kan brengen. Zowel tijdens de voorbereidende fase als tijdens de bouw hebben omwonenden en organisaties zich altijd zeer betrokken getoond bij het project Hubertustunnel. Het stuk wordt geregisseerd door David Prins. Bekende Haagse artiesten, zoals Cesar Zuiderwijk en Lou Landré, vervullen een rol in het stuk, net zoals het koor van de Vrije School Den Haag, gymnastiekvereniging Die Haghe, fanfare Kunst voor het Volk, circuswerkplaats Circaso en vele andere Haagse amateurkunstenaars.
Ik ben vandaag al gevallen..quote:Op maandag 29 september 2008 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal neemt morgen knikkers mee naar de opening![]()
Hehe nee hoor, veel succes morgen 2Mini
Veel plezier en toi toi toi !quote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al gevallen..
Tijdens de opwarming..
Ik was leuk rondjes gaan skaten.. steeds kleinere rondjes.. maar was vergeten dat het een beetje glad was
Knie en hand open..
Je hebt er mooi weer bijquote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al gevallen..
Tijdens de opwarming..
Ik was leuk rondjes gaan skaten.. steeds kleinere rondjes.. maar was vergeten dat het een beetje glad was
Knie en hand open..
quote:DEN HAAG - Een automobilist in Den Haag kreeg dinsdagochtend de schrik van zijn leven. Op de Finnenburg ter hoogte van de Reigersbergenweg in de Haagse wijk Mariahoeve kwam de auto in een groot, diep gat van 4,5 bij 5 meter terecht.
Het is nog onduidelijk hoe het gat in de weg is ontstaan. De auto raakte zwaar beschadigd, maar er zijn geen gewonden gevallen, meldt RTV West.
De auto is door de brandweer uit het gat getakeld. Het verkeer wordt omgeleid.
Jezus wat een gat!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
WORMHOLES IN MARIAHOEVE
[ afbeelding ]![]()
quote:Een gesprongen waterleiding lijkt de oorzaak te zijn van het twee meter diepe gat in de weg in Den Haag. Dat laat een gemeentewoordvoerder weten. Vanochtend belandde een auto in het gat van 3,5 bij 2,5 meter. De inzittenden, twee 21-jarige vrouwen uit Den Haag, raakten hierbij niet gewond.
Rond 06.45 uur reed een auto met een 27-jarige Hagenaar en een 35-jarige man uit Oudemolen over een klein gat op de Finnenburg. Zij stopten de auto om het overige verkeer te waarschuwen en plaatsten een vuilnisbak voor het gat. Een naderende auto, met daarin de twee Haagse vrouwen, reed om het gat heen toen de weg plotseling verzakte en zij in het gat belandden. Zij werden door omstanders bevrijd en kwamen volgens de politie met de schrik vrij. De auto werd door de brandweer uit het gat getakeld.
Volgens de woordvoerder wordt vandaag onderzocht hoe het gat precies heeft kunnen ontstaan en wordt daarna gekeken naar de herstelwerkzaamheden. De weg is afgezet en het verkeer wordt omgeleid via de Norenburg.
Werkstage bij de Tweede Kamer. Ging goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Goeiemorgen.
Mooi gat in het asfalt. Voor wat voor baan ga je solliciteren Addict, als ik het vragen mag?Iig succes
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Werkstage bij de Tweede Kamer. Ging goed.
Ligt eraan wat je normaal gesproken draagt en wat voor kleren je zoekt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar kan men in Den Haag trouwens tegenwoordig nog leuke kleren kopen?Overal waar ik altijd naar toe ging lijken compleet overgestapt te zijn op burberry patroon- en glimmende neplerenkleren.
ligt er aan wat voor?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar kan men in Den Haag trouwens tegenwoordig nog leuke kleren kopen?Overal waar ik altijd naar toe ging lijken compleet overgestapt te zijn op burberry patroon- en glimmende neplerenkleren.
Dit soort kleren dus.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef 4-elements het volgende:
Hier een post om te bewijzen dat ik nog leef...
Vrouwen dienen dan ook geen kleding te dragenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef zeemonster het volgende:
Sting, Jack & Jones en Men at Work zijn inderdaad leuke zaken voor mannen kleding.
Dan heb je ook nog Baretta in de stad (vooral spijkerbroeken) en Happy Family op de Vlierboomstraat
Sting heeft voor vrouwen soms ook wel leuke kleding maar toch slaag ik daar bijna nooit.
Ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrouwen dienen dan ook geen kleding te dragen![]()
Ik vind de WE altijd wel relaxed. Spuistraat dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja okee, in jouw geval kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik welHeb niet voor niets voor de naam zeemonster gekozen.
Ik had last van zeewier uitval en mijn kokkels zijn overgestapt naar een mooier persoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja okee, in jouw geval kan ik het begrijpen
Maar waarom draag je dan geen zeewier en kokkels?
Matigquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had last van zeewier uitval en mijn kokkels zijn overgestapt naar een mooier persoon![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig probeer ik mijn gruwelijkheden te verbergen met kleding..
ik heb dat gezien zondag die tape op de grond. Echt wel tof gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef Yorrit het volgende:
van het weekend lekker het centrum gefuckt
Ja die heb ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Matig
Maar je hebt toch nog je schubben?
En korsten? Die horen er ook bijquote:
Riep je mequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef zeemonster het volgende:
Dan word ik nog lelijker .
Dan moet ik onder een kloon ,genaamd schuurmonster gaan vragen , hoe ik dit weer kan goedkrijgen
Die zit ergens anders dus dat is het verkeerde antwoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef schuurmonster het volgende:
[..]
Ik ben het duiveltje op je schoudersen zeg kleed je uit
Dan ben ik het konijntje dat op je kont zat maar ze holletje is ingekropenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die zit ergens anders dus dat is het verkeerde antwoord
Vooruitziende blik qua topic titelquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
WORMHOLES IN MARIAHOEVE
[..]
[ afbeelding ]![]()
moest na het weekend allemaal opgeruimd wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat gezien zondag die tape op de grond. Echt wel tof gedaan
Ik heb Telfort. Gaat als een trein, kost geen rukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Qrious het volgende:
Ziggo...Pokke bedrijf en gedoe er omheen.. ze resetten laatste tijd 2 x per week de verbinding, krijg ik een ander IP, moet ik me router resetten en opnieuw instellen, en bij een IP gebonden forum uren wachten tot mijn nieuwe IP wordt geregistreerd.. Krijg nou voor de 4e keer in een jaar een ander email adres van ze door de naamsveranderingen, en ze pakken email adressen af.. Stelletje randdebielen
![]()
Dat gaat XS4all worden denk![]()
owja, moguh
Waarom?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef 2Mini het volgende:
Morge!
Ik heb spierpijn... op de dag van de officiele opening.. *zucht*
Ik wil ook een kloon!
Voelt goed hequote:
Eurlngs s niet voor niets zo'n lulletjequote:
Hij kwam serieus alleen lintje knippen.. en toen moest ik stil wachten achter de coulise..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Qrious het volgende:
[..]
Eurlngs s niet voor niets zo'n lulletje![]()
Die mafketel heben ook geen van allen in het leger gezeten, zullen wel weinig van discipline weten dan, als ze dat niet eens doen als t eigenlijk hoort
Ging je niet eens rellen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hij kwam serieus alleen lintje knippen.. en toen moest ik stil wachten achter de coulise..
*zucht*
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...quote:
Giev pics van Nissan Skyline's plz!!11einzeinz!!1quote:
Thanks...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
Welkom in de wereld van de werkende klasse
Van de week op de A12 nog een voorbij geredenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Giev pics van Nissan Skyline's plz!!11einzeinz!!1
kkthnxbai
PICS PICS PICS PICS PICS PICS!!!1111einz!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef Qrious het volgende:
[..]
Van de week op de A12 nog een voorbij gereden![]()
ennuuh, succes met het niet-vervelen chiquitina
Minpunt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...
Kunnen ze dat niet gewoon even namaken? Daar zijn ze toch zo goed in?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...
Staat de koffie al klaar dan? Dan kom ik even langsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef zeemonster het volgende:
ik heb weekend! En net mijn ogen laten opmeten , ik dacht dus -3 en een kwart te hebben zoals meneer anders dat vorig jaar had verteld.
Blijkt nu bij een andere optiek dat ik - 2 en nog wat heb .
Meteen maar een nieuwe bril gekocht en lenzen. Volgende week ben ik dus weer een brillie.
Vrouwen met bril = severely fuckablequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef zeemonster het volgende:
Meteen maar een nieuwe bril gekocht en lenzen. Volgende week ben ik dus weer een brillie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrouwen met bril = severely fuckable
Ja, of kwakjeskanon, of vleeshaak, of genotsknotsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef zeemonster het volgende:
PuddingbuksKomt dat in combinatie met puddingtarzan?
Dingetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef zeemonster het volgende:
Wat mannen allemaal niet verzinnen voor hun dingetje.
Hmm, buks ... goed puntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
BUGS?
[ afbeelding ]
Iiieeewww!!!
Ik wist dat er zoiets bestond als formicofilie, maar dat jij er zoéén was, dat wist ik niet, RATMEN!
Ga je toch met de auto?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef zeemonster het volgende:
Wat is het ontzettend butweer als je je kind naar school moet brengen.
Chupa-Chup: Pak 'm en lik 'mquote:
Nope de R35quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef Elegy het volgende:
De R34 bedoel je, want de R35 is nog niet verkrijgbaar in Nederland
En WTF, in LAAK! WAAROM ZIE IK DIE NOU NOOIT!!!!!!!
Zodra ik hem weer ziequote:
Of ze rijden rond in busjes..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ws gestolen in een land waar ie wel te verkrijgen isHet blijven Polen he...
Oeh tof! Heb ik weer fapmateriaal voor de komende paar wekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zodra ik hem weer ziestaat namelijk wel vaker in Jan /d Heijdenstraat ter hoogte van de AH
Helemaal wit met zwarte viperstrepen, zwarte (volgens mij) carbon velgen en zwart lederen interieur
www.dickteske.nl, staat er voorlopig nog 1tje op. Meestal als ie tijd heeft volgt de rest. Hij had iig wel een mega melige foto van minister Eurlings. Ze zien er sowieso allemaal (van aartsen en peter smit) een btje te vrolijk uit, volgens mij zaten ze al een paar uur aan de champagne ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Niemand pics van de opening van de tunnel
Ander baantje zoeken en doorsparen, of 24 uur per dag gaan werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:36 schreef Elegy het volgende:
Da's Tevebe idd, een Skyline GTS-T uit 93. Mooie bak, maar ik heb helaas geen geld. Bovendien heb ik liever een GTR-R 32/33/34
Dan kies ik voor de eerste twee optiesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ander baantje zoeken en doorsparen, of 24 uur per dag gaan werken.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Doe mij maar een Fiat Panda.
quote:
Ik een rijke oude manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de eerste twee opties
Of ik zoek een rijke, oude vrouw
Damn, geen matchquote:
had ik al gezegr hoe leuk ik je vind?quote:
Ik ben ouder dan jjjquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had ik al gezegr hoe leuk ik je vind?
MILF!quote:
maar op een oudere fiets kan je altijd wat bij lerenquote:
Ik krijg altijd spontaan kotsneigingen van die zin, sinds ik als 16-jarige dat ooit te horen kreeg van een of andere creepy 50-er. Acht jaar later en heb nog steeds een traumaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar op een oudere fiets kan je altijd wat bij leren
quote:
Ben je in 1 keer terug in de prehistorie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja
en ik heb geen reserve stoppen in huis mocht het doorslaan
waarom vergeet ik dat toch steeds
als je zin hebt in techno:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef ook_gek het volgende:
wanneer gaat er eens hier gestapt worden met wat mensen tijdens een goed club feestje? Iemand zin om eens zo iets te gaan doen
Nah, ik had een mooi huis met ruime kelder en een goede handel... allemaal ingestortquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:06 schreef Qrious het volgende:
roflBelgisch debacle = K3, en nu wordt het djumbo?
LOL, geen problemen meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:06 schreef zeemonster het volgende:
oeh wat haat ik het westland! Agressieve mensen daar . Ik was eventjes naar het centrum in naaldwijk geweest, dat was weer genoeg voor de rest van het jaar.
Ik kom wel bij je langs om je griepaanvallen te temperen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou het fijn vinden als mn griepaanvallen c.q. migraineaanvallen eens gewoon lekker door de weeks te voor schijn kwamen inplaats van mn weekend weer eens te verraggen. Gelukkig is het toch kutweer dus van toch niets van plan. Heb nu wel relaxed de Kleine Zeemeermin en Frequency kunnen kijken!
Ik geloof voorlopig nog 30 omdat ze nog met werkzaamheden bezig zijn. Als ie helemaal klaar is en alles is aangesloten dan zal het wel 70 worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:17 schreef Ceausescu het volgende:
Hoe hard mag je eigenlijk in de nieuwe tunnel? Ik zie mensen letterlijk 30 rijden omdat dat het laatste bord is voor de ingang van de tunnel. Zelf gok ik op 50-70 aangezien de N14 dat ook is, maar er staan wel enge borden als permanente snelheidscontrole. Heb echter geen enkele snelheidscamera kunnen vinden, ook niet achter de overheadborden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik geloof voorlopig nog 30 omdat ze nog met werkzaamheden bezig zijn. Als ie helemaal klaar is en alles is aangesloten dan zal het wel 70 worden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:50 schreef zeemonster het volgende:
twee keer 40 teveel das niet best.
Ik zit nu in kidszone in de uithof en ik ben zo moe en wil zo graag mijn bedje nog even in.. Ik had me zo voorgenomen dit weekend een keertje uit te slapen en dan echt te blijven luilakken in bed.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef zeemonster het volgende:
nee helaas. Soms lukt dat nog wel maar niet altijd ,ik ben eigenlijk altijd degeen die met haar op pad is .
gelukkig heb ik er maar 1 en is ze wel ontzettend lief. Als ze slaapt :p !
Maar ik ga haar straks meelokken met snoepjes!
Dat moet vast lukken.
En lang leve een mobieltje met internet
Jij bofkont!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:30 schreef Qrious het volgende:
Vorige week een shirt gewonnen van fok, vandaag dankzij fok nog een Carlton reiskoffer, het Lama's spel en een horloge op radio Veronica
Diginoobquote:
Het subforum 90's vanwege 3FM ofzoiets.quote:
Oh wat leuk ! Daar ga ik ook even kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het subforum 90's vanwege 3FM ofzoiets.
Now Playing:![]()
Turn Up The Bass Megamix 1994
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |