Ga je toch met de auto?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef zeemonster het volgende:
Wat is het ontzettend butweer als je je kind naar school moet brengen.
Chupa-Chup: Pak 'm en lik 'mquote:
Nope de R35quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef Elegy het volgende:
De R34 bedoel je, want de R35 is nog niet verkrijgbaar in Nederland
En WTF, in LAAK! WAAROM ZIE IK DIE NOU NOOIT!!!!!!!
Zodra ik hem weer ziequote:
Of ze rijden rond in busjes..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ws gestolen in een land waar ie wel te verkrijgen isHet blijven Polen he...
Oeh tof! Heb ik weer fapmateriaal voor de komende paar wekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zodra ik hem weer ziestaat namelijk wel vaker in Jan /d Heijdenstraat ter hoogte van de AH
Helemaal wit met zwarte viperstrepen, zwarte (volgens mij) carbon velgen en zwart lederen interieur
www.dickteske.nl, staat er voorlopig nog 1tje op. Meestal als ie tijd heeft volgt de rest. Hij had iig wel een mega melige foto van minister Eurlings. Ze zien er sowieso allemaal (van aartsen en peter smit) een btje te vrolijk uit, volgens mij zaten ze al een paar uur aan de champagne ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Niemand pics van de opening van de tunnel
Ander baantje zoeken en doorsparen, of 24 uur per dag gaan werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:36 schreef Elegy het volgende:
Da's Tevebe idd, een Skyline GTS-T uit 93. Mooie bak, maar ik heb helaas geen geld. Bovendien heb ik liever een GTR-R 32/33/34
Dan kies ik voor de eerste twee optiesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ander baantje zoeken en doorsparen, of 24 uur per dag gaan werken.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Doe mij maar een Fiat Panda.
quote:
Ik een rijke oude manquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de eerste twee opties
Of ik zoek een rijke, oude vrouw
Damn, geen matchquote:
had ik al gezegr hoe leuk ik je vind?quote:
Ik ben ouder dan jjjquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had ik al gezegr hoe leuk ik je vind?
MILF!quote:
maar op een oudere fiets kan je altijd wat bij lerenquote:
Ik krijg altijd spontaan kotsneigingen van die zin, sinds ik als 16-jarige dat ooit te horen kreeg van een of andere creepy 50-er. Acht jaar later en heb nog steeds een traumaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar op een oudere fiets kan je altijd wat bij leren
quote:
Ben je in 1 keer terug in de prehistorie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja
en ik heb geen reserve stoppen in huis mocht het doorslaan
waarom vergeet ik dat toch steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |