abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61950915
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:26 schreef Charisma het volgende:
goede middag en weer vanuit mijn werk ( het lijkt alsof ik alleen maar werk ....)
Of dat je alleen maar FOKt op je werk .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:26:31 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61951332
Ik zag net een Milner meisje look-a-like in de appie

...en dan vergeet ik haar ten huwelijk te vragen... stom!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_61951928

Voor deze dame was parkeren ook errug moeilijk. Ze reed in de Stevinstraat (ws iets te snel) en vergat voorrang te verlenen aan de zilveren opel in de achtergrond. Gooide d'r stuur om, raakte alsnog de Opel en schoot de andere kant op tussen het huis en de boom in.
Volgens mij Italianen ofzo of spanjaarden.
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:43:29 #54
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61952269
Is dat niet een bulgaars nummerbord? Of zie ik het nu fout?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_61954210
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]

Voor deze dame was parkeren ook errug moeilijk. Ze reed in de Stevinstraat (ws iets te snel) en vergat voorrang te verlenen aan de zilveren opel in de achtergrond. Gooide d'r stuur om, raakte alsnog de Opel en schoot de andere kant op tussen het huis en de boom in.
Belachelijk ook dat die zijstraten daar voorrang hebben. Komen altijd van die dikke plofkoppen uitzetten met 30km/h die denken dat ze alles aankunnen omdat ze de regels daar kennen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:03:13 #56
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_61958554
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Belachelijk ook dat die zijstraten daar voorrang hebben. Komen altijd van die dikke plofkoppen uitzetten met 30km/h die denken dat ze alles aankunnen omdat ze de regels daar kennen.
Volgens mij heeft Atreidez een zilvergrijze Opel en hij woont daar in de buurt... Plofkop, het is weer eens iets anders dan een schollekop...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_61958740
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Atreidez een zilvergrijze Opel en hij woont daar in de buurt... Plofkop, het is weer eens iets anders dan een schollekop...
Ik heb niets gezegd!

pi_61961210

pi_61961282
Ik rij niet in zo'n lelijke omega Maar bedankt voor de zorgen.. Die opelrijder zal juichen, ze komen daar altijd uit die straatjes met zo'n idee van "ik hoop dat iemand me raakt"...
Where facts are few, experts are many.
pi_61961378
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik rij niet in zo'n lelijke omega Maar bedankt voor de zorgen.. Die opelrijder zal juichen, ze komen daar altijd uit die straatjes met zo'n idee van "ik hoop dat iemand me raakt"...
Dat is in deze wijk niet anders helaas... heel irritant.
Ik verveel me voor de verandering .. ben te moe om wat te ondernemen en te lui om iets te bedenken.
pi_61961412
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]

Die kop van die hond komt aardig overeen met mijn blik als ik naar een enge film kijk
pi_61961669
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
Is dat niet een bulgaars nummerbord? Of zie ik het nu fout?
Was d'r eentje uit Spanje. Op andere foto zie je duidelijk een E staan.
Hoorde d'r net van iemand die er was vlak na het ongeluk dat er ook een zooi kinderen in die Peugeot zaten. Gelukkig was iedereen ongedeerd.
  zondag 28 september 2008 @ 06:56:12 #63
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_61964813
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:12 schreef Atreidez het volgende:
Ah, the memories toen ik nog in het Regentessekwartier woonde. Iedere rit over de Beeklaan was ook zo'n waar avontuur. Daar stonden ze met vier man klaar om een overleden barrel dan nog even de weg op te duwen...

Maar goed, dat is nu allemaal voorbij en ik ga nu op vakantie naar Japan!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_61964967
is dit tegenover de kinderboederij gebeurd? vroeger kon je die straat wel inrijden en opeens hebben ze het omgedraaid en komen er nu auto s uit, heel stom , vind ik ook ....

goede morgen allemaal, zit op werk en kan weer fokken
pi_61965172
quote:
Op zondag 28 september 2008 08:35 schreef Charisma het volgende:
is dit tegenover de kinderboederij gebeurd? vroeger kon je die straat wel inrijden en opeens hebben ze het omgedraaid en komen er nu auto s uit, heel stom , vind ik ook ....

Zei ik toch .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 28 september 2008 @ 12:09:44 #66
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61967176
Leu allemaal!

Gisteren bedrijfsfeestje op het Filmfestival, Butterfly Tattoo gezien. Niet eens zo'n slechte film, zeker gezien het budget, slechts 250k. Alleen het concept vind ik dan weer niks aan.
pi_61967975
quote:
Op zondag 28 september 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:
Lost in Translation Succes!

... and once more, with feeling
pi_61968154
quote:
Op zondag 28 september 2008 08:35 schreef Charisma het volgende:

Nee dit is meer verderop. Geloof dat jij de Seinpoststraat bedoelt.
pi_61985942
quote:
Op zondag 28 september 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Have fun .
pi_61986052
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Spanen dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61986074
Veel plezier in Japan Airwin, ik ga richting bedje want morgen gaat de wekker weer .

Weltrusten allemaal
  maandag 29 september 2008 @ 08:43:11 #72
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_61988997
mogguh
  maandag 29 september 2008 @ 09:39:54 #73
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61989901
Leu
  maandag 29 september 2008 @ 15:41:40 #74
30560 2Mini
Official Logo
pi_61998131
Woensdag officiele opening van de hubertustunnel!
Samen met Camiel Eurlings...

Ow ja.. ik zit in de openingsact
Camera 1... 1!
pi_61998932
De openingsact Er hoeft alleen een lintje geknipt te worden toch, mag ik hopen..
  maandag 29 september 2008 @ 16:24:43 #76
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61999365
Misschien hoort hij bij de act van protesterende krakers en hippies die door de ME verwijderd worden?

pi_61999511
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef 2Mini het volgende:
Woensdag officiele opening van de hubertustunnel!
Samen met Camiel Eurlings...

Ow ja.. ik zit in de openingsact
Ik ben er ook bij verkleed als persmuskiet

Ow de openingsact:
Speciaal voor de opening is er een theaterstuk geproduceerd: DóórGANG! DóórGANG! is een ‘urban community show’, een stuk waarin professionals én amateurs een rol vervullen. Zoals tijdens de bouw van de Hubertustunnel professionals en omwonenden hun rol vervulden.

De realisatie van de tunnel en de productie van de theatervoorstelling laten zien dat een technische verbinding heel veel mensen tot elkaar kan brengen. Zowel tijdens de voorbereidende fase als tijdens de bouw hebben omwonenden en organisaties zich altijd zeer betrokken getoond bij het project Hubertustunnel. Het stuk wordt geregisseerd door David Prins. Bekende Haagse artiesten, zoals Cesar Zuiderwijk en Lou Landré, vervullen een rol in het stuk, net zoals het koor van de Vrije School Den Haag, gymnastiekvereniging Die Haghe, fanfare Kunst voor het Volk, circuswerkplaats Circaso en vele andere Haagse amateurkunstenaars.
pi_62002608
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Elegy het volgende:
Misschien hoort hij bij de act van protesterende krakers en hippies die door de ME verwijderd worden?

*proest*
  maandag 29 september 2008 @ 20:56:05 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_62007008
dat is toch die tunnel die onder het militaire gebeuren heen gaat.

Zo ja dan is het nog maar de vraag of deze nog open gaat. Want daar boven zitten belangrijke rechters en gebouwen die door middel van een bom opgeblazen kunnen worden. Daar is al heel wat om te doen geweest.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_62007329
Whehe zit net even op Google Maps te kijken, daar staat de tunnel al op aangeven. N440, Landscheidingsweg.
pi_62008662
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:

Zo ja dan is het nog maar de vraag of deze nog open gaat. Want daar boven zitten belangrijke rechters en gebouwen die door middel van een bom opgeblazen kunnen worden. Daar is al heel wat om te doen geweest.
Als woensdag de officiele opening is lijkt het me dat die dus open gaat
  maandag 29 september 2008 @ 21:48:56 #82
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_62008791
de nieuwe spar

warme koffiebroodjes en croissants
Jawel, je keek.
pi_62008929
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:

Nee hij gaat d'r langs. Dat hele gezeik is al een paar jaar geleden afgerond.
Vind dat gemiep over de veiligheid enzo altijd zo nutteloos, net zoals nu in het Statenkwartier met dat Europol. Gaan ze allerlei maatregelen nemen voor de veiligheid, maar als iemand echt kwaad wil vind ie toch wel een manier.
  maandag 29 september 2008 @ 22:39:27 #84
30560 2Mini
Official Logo
pi_62010820
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik ben er ook bij verkleed als persmuskiet

Ow de openingsact:
Speciaal voor de opening is er een theaterstuk geproduceerd: DóórGANG! DóórGANG! is een ‘urban community show’, een stuk waarin professionals én amateurs een rol vervullen. Zoals tijdens de bouw van de Hubertustunnel professionals en omwonenden hun rol vervulden.

De realisatie van de tunnel en de productie van de theatervoorstelling laten zien dat een technische verbinding heel veel mensen tot elkaar kan brengen. Zowel tijdens de voorbereidende fase als tijdens de bouw hebben omwonenden en organisaties zich altijd zeer betrokken getoond bij het project Hubertustunnel. Het stuk wordt geregisseerd door David Prins. Bekende Haagse artiesten, zoals Cesar Zuiderwijk en Lou Landré, vervullen een rol in het stuk, net zoals het koor van de Vrije School Den Haag, gymnastiekvereniging Die Haghe, fanfare Kunst voor het Volk, circuswerkplaats Circaso en vele andere Haagse amateurkunstenaars.
Leuk.. pers erbij
Ik ben de groene skater en speel de rol van ontwerper. Als je een goeie shot van mij wilt hebben, moet je rechts naast een rode mat staan.. daar kom ik met een hoge snelheid langs.

Anders schreeuw je maar 2Mini... en dan zwaai ik wel ofzo
Camera 1... 1!
pi_62010857
* admiraal_anaal neemt morgen knikkers mee naar de opening

Hehe nee hoor, veel succes morgen 2Mini
pi_62011204
Hij gaat trouwens niet onder het militaire gebeuren, die tunnel.. Het deel waar ie onder door zou gaan is gesloopt en daar staat nu de ingang, de andere kant of de kantoren worden niet geraakt. Kan ook niet want defensie heeft daar zelf een hele grote ondergrondse bunker zitten, maar dat is geheim
  maandag 29 september 2008 @ 22:55:51 #87
30560 2Mini
Official Logo
pi_62011398
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal neemt morgen knikkers mee naar de opening

Hehe nee hoor, veel succes morgen 2Mini
Ik ben vandaag al gevallen..
Tijdens de opwarming..

Ik was leuk rondjes gaan skaten.. steeds kleinere rondjes.. maar was vergeten dat het een beetje glad was
Knie en hand open..
Camera 1... 1!
pi_62012478
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Tijdens de opwarming..

Ik was leuk rondjes gaan skaten.. steeds kleinere rondjes.. maar was vergeten dat het een beetje glad was
Knie en hand open..
Veel plezier en toi toi toi !
pi_62016296
Goeiemorgen
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:35:25 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62017312
mogge
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:08:23 #91
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62018002
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Tijdens de opwarming..

Knie en hand open..
Je hebt er mooi weer bij

Veel succes!
pi_62018236
Goedemorgen!

Wat een takkeweer zeg! Het gaat met regenachtig weer ook altijd zo stinken in de trams
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_62018819
WORMHOLES IN MARIAHOEVE
quote:
DEN HAAG - Een automobilist in Den Haag kreeg dinsdagochtend de schrik van zijn leven. Op de Finnenburg ter hoogte van de Reigersbergenweg in de Haagse wijk Mariahoeve kwam de auto in een groot, diep gat van 4,5 bij 5 meter terecht.

Het is nog onduidelijk hoe het gat in de weg is ontstaan. De auto raakte zwaar beschadigd, maar er zijn geen gewonden gevallen, meldt RTV West.

De auto is door de brandweer uit het gat getakeld. Het verkeer wordt omgeleid.

dinsdag 30 september 2008 @ 11:01:24 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62019062

Oeh!
pi_62019565
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
WORMHOLES IN MARIAHOEVE

[ afbeelding ]

Jezus wat een gat!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_62020211
omfg, gezellig Echt te groot dat gat, met een beetje pech had er een vrachtwagen in kunnen storten als je ziet hoeveel grond er onder is weggespoeld
Just being curious.. ofzo
pi_62020665
Lekker met dit kutweer zo even naar Den Haag voor een sollicitatiegesprek .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62020707
Goeiemorgen.

Mooi gat in het asfalt. Voor wat voor baan ga je solliciteren Addict, als ik het vragen mag? Iig succes
pi_62021881
@ FP
quote:
Een gesprongen waterleiding lijkt de oorzaak te zijn van het twee meter diepe gat in de weg in Den Haag. Dat laat een gemeentewoordvoerder weten. Vanochtend belandde een auto in het gat van 3,5 bij 2,5 meter. De inzittenden, twee 21-jarige vrouwen uit Den Haag, raakten hierbij niet gewond.

Rond 06.45 uur reed een auto met een 27-jarige Hagenaar en een 35-jarige man uit Oudemolen over een klein gat op de Finnenburg. Zij stopten de auto om het overige verkeer te waarschuwen en plaatsten een vuilnisbak voor het gat. Een naderende auto, met daarin de twee Haagse vrouwen, reed om het gat heen toen de weg plotseling verzakte en zij in het gat belandden. Zij werden door omstanders bevrijd en kwamen volgens de politie met de schrik vrij. De auto werd door de brandweer uit het gat getakeld.

Volgens de woordvoerder wordt vandaag onderzocht hoe het gat precies heeft kunnen ontstaan en wordt daarna gekeken naar de herstelwerkzaamheden. De weg is afgezet en het verkeer wordt omgeleid via de Norenburg.
Just being curious.. ofzo
pi_62027157
bizar altijd zon gat in de grond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')