Ik kom wel bij je langs om je griepaanvallen te temperen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou het fijn vinden als mn griepaanvallen c.q. migraineaanvallen eens gewoon lekker door de weeks te voor schijn kwamen inplaats van mn weekend weer eens te verraggen. Gelukkig is het toch kutweer dus van toch niets van plan. Heb nu wel relaxed de Kleine Zeemeermin en Frequency kunnen kijken!
Ik geloof voorlopig nog 30 omdat ze nog met werkzaamheden bezig zijn. Als ie helemaal klaar is en alles is aangesloten dan zal het wel 70 worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:17 schreef Ceausescu het volgende:
Hoe hard mag je eigenlijk in de nieuwe tunnel? Ik zie mensen letterlijk 30 rijden omdat dat het laatste bord is voor de ingang van de tunnel. Zelf gok ik op 50-70 aangezien de N14 dat ook is, maar er staan wel enge borden als permanente snelheidscontrole. Heb echter geen enkele snelheidscamera kunnen vinden, ook niet achter de overheadborden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik geloof voorlopig nog 30 omdat ze nog met werkzaamheden bezig zijn. Als ie helemaal klaar is en alles is aangesloten dan zal het wel 70 worden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:50 schreef zeemonster het volgende:
twee keer 40 teveel das niet best.
Ik zit nu in kidszone in de uithof en ik ben zo moe en wil zo graag mijn bedje nog even in.. Ik had me zo voorgenomen dit weekend een keertje uit te slapen en dan echt te blijven luilakken in bed.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef zeemonster het volgende:
nee helaas. Soms lukt dat nog wel maar niet altijd ,ik ben eigenlijk altijd degeen die met haar op pad is .
gelukkig heb ik er maar 1 en is ze wel ontzettend lief. Als ze slaapt :p !
Maar ik ga haar straks meelokken met snoepjes!
Dat moet vast lukken.
En lang leve een mobieltje met internet
Jij bofkont!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:30 schreef Qrious het volgende:
Vorige week een shirt gewonnen van fok, vandaag dankzij fok nog een Carlton reiskoffer, het Lama's spel en een horloge op radio Veronica
Diginoobquote:
Het subforum 90's vanwege 3FM ofzoiets.quote:
Oh wat leuk ! Daar ga ik ook even kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het subforum 90's vanwege 3FM ofzoiets.
Now Playing:![]()
Turn Up The Bass Megamix 1994
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |