Werkstage bij de Tweede Kamer. Ging goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Goeiemorgen.
Mooi gat in het asfalt. Voor wat voor baan ga je solliciteren Addict, als ik het vragen mag?Iig succes
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Werkstage bij de Tweede Kamer. Ging goed.
Ligt eraan wat je normaal gesproken draagt en wat voor kleren je zoekt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar kan men in Den Haag trouwens tegenwoordig nog leuke kleren kopen?Overal waar ik altijd naar toe ging lijken compleet overgestapt te zijn op burberry patroon- en glimmende neplerenkleren.
ligt er aan wat voor?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar kan men in Den Haag trouwens tegenwoordig nog leuke kleren kopen?Overal waar ik altijd naar toe ging lijken compleet overgestapt te zijn op burberry patroon- en glimmende neplerenkleren.
Dit soort kleren dus.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef 4-elements het volgende:
Hier een post om te bewijzen dat ik nog leef...
Vrouwen dienen dan ook geen kleding te dragenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef zeemonster het volgende:
Sting, Jack & Jones en Men at Work zijn inderdaad leuke zaken voor mannen kleding.
Dan heb je ook nog Baretta in de stad (vooral spijkerbroeken) en Happy Family op de Vlierboomstraat
Sting heeft voor vrouwen soms ook wel leuke kleding maar toch slaag ik daar bijna nooit.
Ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrouwen dienen dan ook geen kleding te dragen![]()
Ik vind de WE altijd wel relaxed. Spuistraat dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja okee, in jouw geval kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik welHeb niet voor niets voor de naam zeemonster gekozen.
Ik had last van zeewier uitval en mijn kokkels zijn overgestapt naar een mooier persoonquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja okee, in jouw geval kan ik het begrijpen
Maar waarom draag je dan geen zeewier en kokkels?
Matigquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had last van zeewier uitval en mijn kokkels zijn overgestapt naar een mooier persoon![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig probeer ik mijn gruwelijkheden te verbergen met kleding..
ik heb dat gezien zondag die tape op de grond. Echt wel tof gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:07 schreef Yorrit het volgende:
van het weekend lekker het centrum gefuckt
Ja die heb ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Matig
Maar je hebt toch nog je schubben?
En korsten? Die horen er ook bijquote:
Riep je mequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef zeemonster het volgende:
Dan word ik nog lelijker .
Dan moet ik onder een kloon ,genaamd schuurmonster gaan vragen , hoe ik dit weer kan goedkrijgen
Die zit ergens anders dus dat is het verkeerde antwoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef schuurmonster het volgende:
[..]
Ik ben het duiveltje op je schoudersen zeg kleed je uit
Dan ben ik het konijntje dat op je kont zat maar ze holletje is ingekropenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die zit ergens anders dus dat is het verkeerde antwoord
Vooruitziende blik qua topic titelquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
WORMHOLES IN MARIAHOEVE
[..]
[ afbeelding ]![]()
moest na het weekend allemaal opgeruimd wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat gezien zondag die tape op de grond. Echt wel tof gedaan
Ik heb Telfort. Gaat als een trein, kost geen rukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Qrious het volgende:
Ziggo...Pokke bedrijf en gedoe er omheen.. ze resetten laatste tijd 2 x per week de verbinding, krijg ik een ander IP, moet ik me router resetten en opnieuw instellen, en bij een IP gebonden forum uren wachten tot mijn nieuwe IP wordt geregistreerd.. Krijg nou voor de 4e keer in een jaar een ander email adres van ze door de naamsveranderingen, en ze pakken email adressen af.. Stelletje randdebielen
![]()
Dat gaat XS4all worden denk![]()
owja, moguh
Waarom?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef 2Mini het volgende:
Morge!
Ik heb spierpijn... op de dag van de officiele opening.. *zucht*
Ik wil ook een kloon!
Voelt goed hequote:
Eurlngs s niet voor niets zo'n lulletjequote:
Hij kwam serieus alleen lintje knippen.. en toen moest ik stil wachten achter de coulise..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Qrious het volgende:
[..]
Eurlngs s niet voor niets zo'n lulletje![]()
Die mafketel heben ook geen van allen in het leger gezeten, zullen wel weinig van discipline weten dan, als ze dat niet eens doen als t eigenlijk hoort
Ging je niet eens rellen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hij kwam serieus alleen lintje knippen.. en toen moest ik stil wachten achter de coulise..
*zucht*
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...quote:
Giev pics van Nissan Skyline's plz!!11einzeinz!!1quote:
Thanks...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
Welkom in de wereld van de werkende klasse
Van de week op de A12 nog een voorbij geredenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Giev pics van Nissan Skyline's plz!!11einzeinz!!1
kkthnxbai
PICS PICS PICS PICS PICS PICS!!!1111einz!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef Qrious het volgende:
[..]
Van de week op de A12 nog een voorbij gereden![]()
ennuuh, succes met het niet-vervelen chiquitina
Minpunt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...
Kunnen ze dat niet gewoon even namaken? Daar zijn ze toch zo goed in?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...
Staat de koffie al klaar dan? Dan kom ik even langsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef zeemonster het volgende:
ik heb weekend! En net mijn ogen laten opmeten , ik dacht dus -3 en een kwart te hebben zoals meneer anders dat vorig jaar had verteld.
Blijkt nu bij een andere optiek dat ik - 2 en nog wat heb .
Meteen maar een nieuwe bril gekocht en lenzen. Volgende week ben ik dus weer een brillie.
Vrouwen met bril = severely fuckablequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef zeemonster het volgende:
Meteen maar een nieuwe bril gekocht en lenzen. Volgende week ben ik dus weer een brillie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrouwen met bril = severely fuckable
Ja, of kwakjeskanon, of vleeshaak, of genotsknotsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef zeemonster het volgende:
PuddingbuksKomt dat in combinatie met puddingtarzan?
Dingetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef zeemonster het volgende:
Wat mannen allemaal niet verzinnen voor hun dingetje.
Hmm, buks ... goed puntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
BUGS?
[ afbeelding ]
Iiieeewww!!!
Ik wist dat er zoiets bestond als formicofilie, maar dat jij er zoéén was, dat wist ik niet, RATMEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |