Riep je mequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef zeemonster het volgende:
Dan word ik nog lelijker .
Dan moet ik onder een kloon ,genaamd schuurmonster gaan vragen , hoe ik dit weer kan goedkrijgen
Die zit ergens anders dus dat is het verkeerde antwoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:24 schreef schuurmonster het volgende:
[..]
Ik ben het duiveltje op je schoudersen zeg kleed je uit
Dan ben ik het konijntje dat op je kont zat maar ze holletje is ingekropenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die zit ergens anders dus dat is het verkeerde antwoord
Vooruitziende blik qua topic titelquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
WORMHOLES IN MARIAHOEVE
[..]
[ afbeelding ]![]()
moest na het weekend allemaal opgeruimd wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat gezien zondag die tape op de grond. Echt wel tof gedaan
Ik heb Telfort. Gaat als een trein, kost geen rukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Qrious het volgende:
Ziggo...Pokke bedrijf en gedoe er omheen.. ze resetten laatste tijd 2 x per week de verbinding, krijg ik een ander IP, moet ik me router resetten en opnieuw instellen, en bij een IP gebonden forum uren wachten tot mijn nieuwe IP wordt geregistreerd.. Krijg nou voor de 4e keer in een jaar een ander email adres van ze door de naamsveranderingen, en ze pakken email adressen af.. Stelletje randdebielen
![]()
Dat gaat XS4all worden denk![]()
owja, moguh
Waarom?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef 2Mini het volgende:
Morge!
Ik heb spierpijn... op de dag van de officiele opening.. *zucht*
Ik wil ook een kloon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |