Voelt goed hequote:
Eurlngs s niet voor niets zo'n lulletjequote:
Hij kwam serieus alleen lintje knippen.. en toen moest ik stil wachten achter de coulise..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Qrious het volgende:
[..]
Eurlngs s niet voor niets zo'n lulletje![]()
Die mafketel heben ook geen van allen in het leger gezeten, zullen wel weinig van discipline weten dan, als ze dat niet eens doen als t eigenlijk hoort
Ging je niet eens rellen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hij kwam serieus alleen lintje knippen.. en toen moest ik stil wachten achter de coulise..
*zucht*
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...quote:
Giev pics van Nissan Skyline's plz!!11einzeinz!!1quote:
Thanks...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
Welkom in de wereld van de werkende klasse
Van de week op de A12 nog een voorbij geredenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Giev pics van Nissan Skyline's plz!!11einzeinz!!1
kkthnxbai
PICS PICS PICS PICS PICS PICS!!!1111einz!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef Qrious het volgende:
[..]
Van de week op de A12 nog een voorbij gereden![]()
ennuuh, succes met het niet-vervelen chiquitina
Minpunt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...
Kunnen ze dat niet gewoon even namaken? Daar zijn ze toch zo goed in?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, dat hebben ze hier dan weer niet...
Staat de koffie al klaar dan? Dan kom ik even langsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef zeemonster het volgende:
ik heb weekend! En net mijn ogen laten opmeten , ik dacht dus -3 en een kwart te hebben zoals meneer anders dat vorig jaar had verteld.
Blijkt nu bij een andere optiek dat ik - 2 en nog wat heb .
Meteen maar een nieuwe bril gekocht en lenzen. Volgende week ben ik dus weer een brillie.
Vrouwen met bril = severely fuckablequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef zeemonster het volgende:
Meteen maar een nieuwe bril gekocht en lenzen. Volgende week ben ik dus weer een brillie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrouwen met bril = severely fuckable
Ja, of kwakjeskanon, of vleeshaak, of genotsknotsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:10 schreef zeemonster het volgende:
PuddingbuksKomt dat in combinatie met puddingtarzan?
Dingetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef zeemonster het volgende:
Wat mannen allemaal niet verzinnen voor hun dingetje.
Hmm, buks ... goed puntquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
BUGS?
[ afbeelding ]
Iiieeewww!!!
Ik wist dat er zoiets bestond als formicofilie, maar dat jij er zoéén was, dat wist ik niet, RATMEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |