Gaat het, of wil je er een praatgroepje voor oprichten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef mschol het volgende:
mensen ongevraagd PM's sturen
ben maar zo vrij geweest mijzelf van de lijst te verwijderen...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef mschol het volgende:
mensen ongevraagd PM's sturen
ben maar zo vrij geweest mijzelf van de lijst te verwijderen...
Intolerante zeevaarder.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
mooi zo, houden zo en niet meer terugkomen, liever ook niet meer reageren hier dan
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:17 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah,
Ik doe ook weer mee, ff ziek geweest en waterschade etc...
nog 4 uur en daarna 5 daagjes vakantie in Belgie
Jah prive wat dingetjes gehad en druk op het werk en dan is er niet veel tijd voor internetquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]Hey, das een tijd geleden weer. We maakten ons allemaal zoveel zorgen
Tenzij je erachter staat te wachten op het plekje omdat je al kan zien dat de persoon die aan het inparkeren is m dr nevernoooit niet in krijgtquote:Op donderdag 25 september 2008 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Tsss langzame rijders (lees: 30 waar je 50 mag) vind ik erger als een half uur parkeren.
Okee, wie heeft er gisteren hachee gegeten en is daaran toch gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
En De Blinkerd is weer gesloten. Vreemde lucht en medewerkers kregen last van brandende jeukende ogen.
We praten hier wel over De Blinkerd he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze in deze moderne tijd andere middelen hebben om chemische stoffen in de lucht te meten, ipv brandende en jeukende ogen
Ray Mears is toch die beetje dikkige ...quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Met Ray Mears wil ik best wel survivalen
Wintervacht.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ray Mears is toch die beetje dikkige ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |