En nummer 75 alweer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
Handig topic.
Maakt niet echt een lekkere indruk nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een prutsuser is Superfast trouwens...
Omdat je als je een beetje moreel besef hebt zulke uitspraken gewoon niet doet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:11 schreef Cheiron het volgende:
Moet er tegenwoordig ook gemodereerd worden op "onaardige"uitspraken? Waarom kan Crane niet gewoon zeggen dat hij Greene kreupel van het veld af wil? Dat je de terings en de kankers in de perken houdt ok, maar dit gaat wel ver hoor..
Moreel besef, eens. "Je wenst iemand een blessure niet toe, zeker niet van je eigen club", wat is de volgende stap? Niet meer zeggen dat je denkt dat je club gaat verliezen? Doet een beetje gedachtepolitie-achtig aan..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat je als je een beetje moreel besef hebt zulke uitspraken gewoon niet doet.
Je wenst niemand een blessure toe en al helemaal niet van je eigen club.
Plus dit kan alleen maar weer voer worden voor trolls dus wil ik het graag voor zijn.
En hij zei het wel iets anders dan alleen kreupel van het veld
En dat ja..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
doe eens wat aan die gare bankeyboy ofzo
Heb de posts en die van jou verwijderd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
doe eens wat aan die gare bankeyboy ofzo
Denken dat je club gaat verliezen mag je natuurlijk altijd uitspreken en daar is niets moreel verwerpelijk aan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Moreel besef, eens. "Je wenst iemand een blessure niet toe, zeker niet van je eigen club", wat is de volgende stap? Niet meer zeggen dat je denkt dat je club gaat verliezen? Doet een beetje gedachtepolitie-achtig aan..
[..]
Ik hoopte duidelijk te maken dat een morele grens iets heel persoonlijk is, en jij die nu vrolijk aan eenieder aan het opleggen bent. Anyway, laten we het hier vooral bij houden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denken dat je club gaat verliezen mag je natuurlijk altijd uitspreken en daar is niets moreel verwerpelijk aan.
Iemand een ernstige blessure toe wensen is dat duidelijk wel.
Ik hoop dat je zelf het grote verschil kan zien in die 2 opvattingen.
TT met die strekking worden ook gewoon gewijzigd dus posts met die strekking ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik hoopte duidelijk te maken dat een morele grens iets heel persoonlijk is, en jij die nu vrolijk aan eenieder aan het opleggen bent. Anyway, laten we het hier vooral bij houden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
Typisch dat jullie hier je eigen spelers (jeugdspeler notabene) een gebroken been toewensen... Alle Ajax-vooroordelen weer bevestigd.
Oh, Dr.Crane = De.Kromme. Voor de goede orde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kritiek op eigen spelers is prima, wensen dat ie vertrekt of op de tribune wordt gezet ook, maar een gebroken been toewensen? Dan ben je echt ongeloofelijk triest bezig.
en die en die en die en diequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Oh, Dr.Crane = De.Kromme. Voor de goede orde.
Zo veel mogelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:47 schreef Cheiron het volgende:
Tuurlijk (zoals ik in mijn vorige post al aangaf). Maar wil je echt alles dat "onbehoorlijk" is van het forum afhalen?
Die schattige Loek toch!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijk, je hebt helemaal gelijk, het was niet ontopic. Ik weet dat wel te waarderen, dank.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb de posts en die van jou verwijderd.
Nope.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef DeVinger het volgende:
Is er dit jaar geen FOK! Voetbalmanager?
Er zijn een aantal alternatieven. Je kan je aanmelden voor de FOK!subleague voor Profcoach (begint pas over twee weken met de echte puntentelling).quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Jammeer, maargoed
dank!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:46 schreef Kopbal het volgende:
[Topper] AZ - PSV 20-9-2008 20:45 uur #2
Ik ben bezig en volgens mij heb ik alles nu wel van hem gehad of zie ik nog dingen over het hoofd?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:06 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #396: Met morgen de Klassieker
Kan er eens wat aan het taalgebruik van Superfast gedaan worden??
Dank je.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #396: Met morgen de Klassieker
Alleen deze nog
Dat zou je niet denken..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank.quote:Op zondag 21 september 2008 09:02 schreef borisz het volgende:
Voor welke mod ochtenddienst heeft.
Feyenoord - Ajax: Zondag 21 september, de strijd der chassis
Succes ermeequote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
Ja, we zijn bezig in de Ajax en Feyenoord topics. Geduld.
Hoho.... Blawh heeft zelf gezegd dat ie hier verder wilde gaanquote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
Geef ons eens wat tijd in plaats van al binnen drie minuten hier de scheldposts te plaatsen.
Tsss.. flauw zeg om alleen dat van dat kanker als uitgangspunt te nemen. Het andere deel van de post, daar ging juist onze discussie over. Wel goed lezen he?!quote:Op zondag 21 september 2008 14:49 schreef RayMania het volgende:
Mwa, ik zie jou een post van 14:04 hier om 14:06 melden (terwijl het om 14:05 al was aangepast door Blawh). Net of we zelf niet aanwezig zijn in de topics. Maar goed.
Wordt het te duur voor je?quote:Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn jullie een stuk guller met notes dan mods in andere subfora?
te weinig bedoel je...quote:Op zondag 21 september 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Omdat niet elk subforum gelijk is qua notes en bans zetten. En met notes zetten is niks mis; het is gewoon een soort 'geheugensteuntje' voor ons. Je kunt beter naar het aantal bans kijken. En dat zijn er in VBL heel weinig.
Ik moet dat nog teruglezen. En als jij hier een discussie wilt hebben, dan moet je 'm zelf starten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss.. flauw zeg om alleen dat van dat kanker als uitgangspunt te nemen. Het andere deel van de post, daar ging juist onze discussie over. Wel goed lezen he?!
Neuh. Bij een Feyenoord - Ajax mag best wat emotie komen, als het maar niet uit de hand looptquote:
Verwijderd. Lullig voor de mensen die via Active Topics de TT van het Ajax-topic zien.quote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Er staat een spoiler in de TT van het Ajaxtopic, nu kan ik niet slapen
Waarom reageerde je dan?quote:
Ik wacht op je mede-mod, die mij hier naartoe verwees. Jij hoeft je tot die tijd nergens mee te bemoeien. Zeker niet als je niet over het juiste de discussie aangaat. Dank u.quote:En als jij hier een discussie wilt hebben, dan moet je 'm zelf starten.
Volgens mij begon ik toch echt met een opmerking over het snelle melden van posts hier.quote:
En je wilt beweren dat dat algemeen gesteld was en niet tegen mij?quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik toch echt met een opmerking over het snelle melden van posts hier.
Bemoei je dan wel met het goede gedeelte!quote:En ik bemoei me er natuurlijk wel mee als ik wil. Ik ga straks de oude livescoretopics wat teruglezen.
Thanks.quote:
Was het zo erg?quote:
Zo'n wedstrijd maakt wat emoties los al ging het wel wat te ver ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet wenselijk.
emoties is niets mis mee maar om 20:29 (tijd van de post) was de wedstrijd toch wel al afgelopen en moet de emotie toch al wat gezakt zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd maakt wat emoties los al ging het wel wat te ver ja.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
emoties is niets mis mee maar om 20:29 (tijd van de post) was de wedstrijd toch wel al afgelopen en moet de emotie toch al wat gezakt zijn.
Maar goed dat je het wel zelf inziet.
Dit topic heeft hier niets mee te maken, dus blijft het dicht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
FOK en Goal werken toch samen? Dus het zal wel geen spam zijn
Brekebeentje, wat erg... Wat jij hier zegt staat daar niet in verhouding mee.quote:
Toen Feyenoorders juichten toen Leonardo zijn vkb afscheurde tegen Heerenveen was de wereld te klein.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Brekebeentje, wat erg... Wat jij hier zegt staat daar niet in verhouding mee.
Gezien, dank je!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sjonnie en Anita in Ajax-selectie lijkt niet echt een topicwaardig item
Ik heb wat offtopic dingen weggehaald maar zoveel zooi stond er toch niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef toma het volgende:
@sjimmie
Kan die bagger niet uit het Ajax-topic verwijdert worden, niet bepaald discussie bevorderend. Erger me er al tijden aan.
Ik heb niet alles doorgelezen maar zo'n 40 á 50 % van de laatste pagina's was pure bagger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb wat offtopic dingen weggehaald maar zoveel zooi stond er toch niet?
Pfffff.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb niet alles doorgelezen maar zo'n 40 á 50 % van de laatste pagina's was pure bagger.
-edit- sorry ik zie net dat ik het Ajax - Utrecht topic bedoelde![]()
Wedden dat ik straks hier een melding krijg van: Wie heeft alles in het Ajax topic zitten verwijderen??quote:
sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat ik straks hier een melding krijg van: Wie heeft alles in het Ajax topic zitten verwijderen??
Nou dat was ik dus![]()
Jawel, die deugdelijke motivering whatsoever staat in de post na de OP. Verder in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Dit is een serieus topic, en het wordt om zeep geholpen door een paar modjes en zonder deugdelijke motivering whatsoever gesloten.
Vergeef mij de meligheid van mijn kant maar de eerste post na de OP was inderdaad de serieuze post en tevens de sluitingspost.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Dit is een serieus topic, en het wordt om zeep geholpen door een paar modjes en zonder deugdelijke motivering whatsoever gesloten.
Ok. Ik blijf van mening dat dit een apart topic verdient, maar even zien of het in het Feyenoordtopic gaat lopen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, die deugdelijke motivering whatsoever staat in de post na de OP. Verder in het Feyenoord-topic.
quote:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Staat erin, toma
Hij is echt heel erg goed
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Warmlopen
Zijn dit soort vraagjes niet iets voor het centrale vraagbaak topic topic.
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
Lieve RayMania
even voor je linkjestopic
Het grote Edison Mendez topic mag van "Buitenlandse spelers spelend in het buitenland:" naar "Buitenlandse spelers spelend in Nederland:
verder mogen er volgens mij een aantal spelers uit "Buitenlandse spelers spelend in Nederland:"
Het Luque topic! : Naar Ajax!
Krisztián Vadócz: de magische Magyaar
Deze mag misschien naar Nederlandse spelers toe aangezien hij vooral uitkomt voor Oranje? Het grote Nordin Amrabat topic #1
en misschien is er ergens nog een plaatsje voor dit topic? Het VBL 5 jaar jubileum topic
check.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef borisz het volgende:
Ajax en Borac graag omwisselen.
Ajax - FK Borac [donderdag 2-10-08]
Een andere mening is niet erg, ook niet in het Ajax topic. Maar jij vindt het dan raar dat het niemand met je eens is. Je zit in het Ajax topic en je bent tegen Huntelaar, dan kun je natuurlijk niet op veel bijval rekenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe. Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten. Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer. Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?
Jij moedigt mensen aan degenen waar je het niet mee eens bent en uit te lachen en smoort zo een serieuze discussie in de kiem. Iemand mag van jou niet vinden dat Huntelaar geschorst had moeten worden, daar moet zo'n user op gepakt worden en als een mod aangeeft: doe maar prijsschieten, dan staat de deur open. Dat Gordon dan ook nog eens zegt: negeer die user maar dan zijn we van het gezeik (lees een onwelgevallige mening) af, is misschien nog wat onervarenheid maar natuurlijk absoluut niet juist.
Jij maakt het onmogelijk om over bepaalde dingen te praten. Je hebt dat zelf denk ik niet in de gaten en tot nu toe sta je er niet voor open daarover te praten en ja, dat reageer ik hier dan lekker even af.
Hoezo maak ik mensen dan belachelijk? Daar ben ik me echt niet van bewust.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe.
Ik schat een discussie zeker wel op waarde. Het is alleen belachelijk dat jij overal iets achter zoekt.quote:Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten.
Het blijkt dat het moeilijk volwassen te reageren is op iemand die mij zelf niet als een volwassene behandelt. Voor referenties verwijs ik je naar je posts in het voetbalonderschriftcompetitie topic.quote:Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Jezus, alsof die winnaar ook maar een beetje grappig was. Die van mij is toch vele malen leuker?
Maar ja, ik heb gewoon teveel vijanden, zeker zo'n sjimz - wat een geweldig etterbakje is dat toch, zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.
Nee want als iemand jou op kwetsende wijze een nicht noemt en ik zie dat dan edit en note ik dat gewoon.quote:Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?
Nee hoor, hoe kan ik iemand nou met eenquote:Jij moedigt mensen aan degenen waar je het niet mee eens bent en uit te lachen en smoort zo een serieuze discussie in de kiem.
Jawel hoor.quote:Iemand mag van jou niet vinden dat Huntelaar geschorst had moeten worden,
Waar heb ik dan gezegd dat ze je belachelijk mochten maken met persoonlijke aanvallen? (Waar jij in een ander topic er trouwens het volgende over zegt:quote:daar moet zo'n user op gepakt worden en als een mod aangeeft: doe maar prijsschieten, dan staat de deur open.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet van persoonlijke aanvallen hield?
quote:
Ik vond het een goede reactie van Gordon.quote:Dat Gordon dan ook nog eens zegt: negeer die user maar dan zijn we van het gezeik (lees een onwelgevallige mening) af, is misschien nog wat onervarenheid maar natuurlijk absoluut niet juist.
Wat maak ik dan onmogelijk?quote:Jij maakt het onmogelijk om over bepaalde dingen te praten. Je hebt dat zelf denk ik niet in de gaten en tot nu toe sta je er niet voor open daarover te praten en ja, dat reageer ik hier dan lekker even af.
Jij start geen discussie want je luistert niet naar de argumenten van een ander, je verkondigt alleen je mening en verwijst alle argumenten die dat tegenspreken naar de prullenbak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
Puhlies?
Als een mod niet begrijpt dat hij mensen met een smiley kan aanmoedigen, dan is het wel vrij zinloos om te discussieren. Dat snap je heus wel sjimz. Je praat niet mee maar maakt met zo'n stompzinnige smiley zoveel duidelijk en als je hier dan ook nog stelt dat je de reactie van Gordon okay vindt, dan stel je dus feitelijjk dat een serieuze discussie genegeerd moet worden.
Jij vindt blijkbaar niet dat er iets anders over Huntelaar gezegd mag worden dan dat hij onterecht geschorst is. Users die allerlei bagger over mij heen storten, krijgen vrij spel in plaats van dat de user die een discussie opstart in bescherming wordt genomen.
Mijn smiley was bedoeld als de volgende reactie: Wat grappig dat SCH zich weer tegen spreektquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
Puhlies?
Als een mod niet begrijpt dat hij mensen met een smiley kan aanmoedigen, dan is het wel vrij zinloos om te discussieren. Dat snap je heus wel sjimz. Je praat niet mee maar maakt met zo'n stompzinnige smiley zoveel duidelijk en als je hier dan ook nog stelt dat je de reactie van Gordon okay vindt, dan stel je dus feitelijjk dat een serieuze discussie genegeerd moet worden.
Jawel hoor want als dat echt zo was had ik alle andere reacties die vonden dat het terecht was wel gewoon verwijderd denk je niet?quote:Jij vindt blijkbaar niet dat er iets anders over Huntelaar gezegd mag worden dan dat hij onterecht geschorst is. Users die allerlei bagger over mij heen storten, krijgen vrij spel in plaats van dat de user die een discussie opstart in bescherming wordt genomen.
Ik zeg niet dat ik vind dat jij hem uitdaagt in dat topic (integendeel), maar wat voegt een reactie als deze:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor want als dat echt zo was had ik alle andere reacties die vonden dat het terecht was wel gewoon verwijderd denk je niet?
En zoveel bagger kreeg je niet over je heen hoor. De keren dat je werd uitgescholden is het ook gewoon geedit en dat was alleen van _Mike_ als ik het me goed herinner. Maar nu kruip je toch weer in je slachtofferrol
toe aan de discussie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie maar 1 slachtoffer, en hij is nog een nicht ook. Toeval?
Huh, hoe kom je daarbij? Ik ga uitgebreid in op posts van o.a. pfaf en Suijk. Veel andere users reageren alleen maar op de persoon.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij start geen discussie want je luistert niet naar de argumenten van een ander, je verkondigt alleen je mening en verwijst alle argumenten die dat tegenspreken naar de prullenbak.
En daarom stoort het me enorm als Gordon uiteindelijk zegt dat de users mij maar moeten negeren in plaats van dat sommigen aangesproken worden op hun gedrag.quote:Je laatste punt over dat bagger heb je wel 100% gelijk, ik vind dat ook schandalig dat dat toegelaten wordt.
Die had ik dus niet gezien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik vind dat jij hem uitdaagt in dat topic (integendeel), maar wat voegt een reactie als deze:
[..]
toe aan de discussie?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef kevin6188 het volgende:
SCH is vooral tegen Ajax. Dat maakt niet uit, maar zeg dat dan gewoon. En kom er niet mee aan dat je juist in deze barre tijden ineens anders gaat denken over scheidsrechterje bashen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
Negeer die SCH gast gewoon met zn gezeur, dat verkloot namelijk dit hele topic.
quote:
En dan deze:quote:http://forum.fok.nl/topic/1203540/6/50#62052594]woensdag 1 oktober 2008 15:56[/url] schreef Scorpie het volgende:[/b]
Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller af
Sorry, maar die reacties vind ik serieus niet genoeg om aan te passen vanwege trollgedrag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Als je ziet wat er allemaal gezegd wordt, hoe zo'n discussie gevoerd wordt.
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan deze:
[..]
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.
Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.
En dan mag ik niet pissed zijn?
Dan geef je dus aan dat je het prima vindt dat meerdere users een topic naar de filistijnen helpen door 1 user te bashen, niet met inhoudelijke argumenten maar met bashes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sorry, maar die reacties vind ik serieus niet genoeg om aan te passen vanwege trollgedrag.
En dat meen ik ook serieus.
Het is geen zwak antwoord, het is waterdicht (hij zegt dat hij het niet zwaar genoeg vindt). Jij bent het daar niet mee eens en dus is het een zwak antwoord volgens jou..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan geef je dus aan dat je het prima vindt dat meerdere users een topic naar de filistijnen helpen door 1 user te bashen, niet met inhoudelijke argumenten maar met bashes.
Dat is een heel zwak antwoord en tekenend voor hoe jij in die discussie staat.
Oke maar dan ook even jouw discussiemanier:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan geef je dus aan dat je het prima vindt dat meerdere users een topic naar de filistijnen helpen door 1 user te bashen, niet met inhoudelijke argumenten maar met bashes.
Dat is een heel zwak antwoord en tekenend voor hoe jij in die discussie staat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Jezus, alsof die winnaar ook maar een beetje grappig was. Die van mij is toch vele malen leuker?
Maar ja, ik heb gewoon teveel vijanden, zeker zo'n sjimz - wat een geweldig etterbakje is dat toch, zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.
Dit is niet stemming makend wil je zeggen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft niks met humor te maken. Als sjimz of engcatjuh en nog een paar van die pubers jureren is het zinloos voor ons om mee te doen.
Huh? Je haalt er nu iets uit een heel ander topic bijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke maar dan ook even jouw discussiemanier:
[..]
[..]
Dit is niet stemming makend wil je zeggen?
En dit is niet de eerste keer dat je persoonlijke aanvallen richting mij hebt SCH.
Dat deed jij ook in het onderschriftcompetitie topic.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Je haalt er nu iets uit een heel ander topic bij
Quoten kan ik ook:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan deze:
[..]
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.
Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.
Kan ik als troll zien, doe ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.
'daar grossier je wel in he'. Alsof je 'm daarom maar niet serieus moet nemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.
Als jij dat vindt, hoeft niet iedereen dat vinden. Iets wat je nog weleens vergeet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt bespottelijk. Je kunt de positie van spelers en scheidsrechters op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Scheidsrechters zijn een stuk kwetsbaarder dan spelers, hebben nooit de fans van een club achter zich staan zoals spelers. Als je zegt dat ze gewoon hun werk moeten doen, laat ze dan verdomme ook hun werk doen en niet voortdurend achter hun kont aan zitten. Dat scheidsrechter bashen is de nationale sport geworden, het begint enge vormen aan te nemen. Er is al veel te lang mee aangemodderd en het is een wonder dat iemand dat uberhaupt nog wil doen. Voor een hongerloontje ieder weekend beschimpt worden en ook nog eens publiekelijk aan de schandpaal worden genageld. Ik snap niet waarom daar zo gemakkelijk over wordt gedaan.
Reactie op een eventuele troll. Voegt dus ook niet zoveel toe.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie. Dan niet joh, het is alweer goed. Als de enige conclusie kan zijn dat je 'tegen ajax bent' als je iets zegt.
Het niet met jou eens zijn staat gelijk aan 'de ander begrijpt het niet'.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je het niet begrijpen en moet er straks eerst een scheids een keer echt door een fan gemolesteerd worden en dan wassen de spelers hun handen in onschuld: nou ja, we bedoelden die kritiek nou ook weer niet zo hoor, het zijn best aardige mensenHet is allemaal veel te soft, nergens anders wordt dit soort gedrag getolereerd, in het bedrijfsleven, onderwijs of waar dan ook.
Aldus de uitvinder van de SCHlachterrol.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een onzin. Alleen al in dat praatprogramma waren de meningen over iedere beslissing volstrekt verdeeld. Lul niet zo dom man, kan je wel hoofdletters gebruiken maar het maakt je betoog er niet helderder op. Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.
Nogmaals, als iemand het niet met je eens is, maakt dat hem niet dom.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom pfaf?
Je doet net alsof het geen enkel effect heeft. Kom op man.
Slaat helemaal nergens op, alsof sjimz het topic om zeep heeft geholpen.quote:
Niet in het ajaxtopic vanmiddag. Daar was niks mis mee, en toch doen jullie dan niks en maken het zelfs erger. Dat neem ik jullie kwalijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat deed jij ook in het onderschriftcompetitie topic.
Dat doet er niets aan af dat jouw manier van discussiëren ook te betwisten valt.
Zoals ik al zei: Degene die jij quote vond ik niet erg genoeg om er iets mee te doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet in het ajaxtopic vanmiddag. Daar was niks mis mee, en toch doen jullie dan niks en maken het zelfs erger. Dat neem ik jullie kwalijk.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Quoten kan ik ook:
[..]
Kan ik als troll zien, doe ik niet.
[..]
'daar grossier je wel in he'. Alsof je 'm daarom maar niet serieus moet nemen.
[..]
Als jij dat vindt, hoeft niet iedereen dat vinden. Iets wat je nog weleens vergeet.
[..]
Reactie op een eventuele troll. Voegt dus ook niet zoveel toe.
[..]
Het niet met jou eens zijn staat gelijk aan 'de ander begrijpt het niet'.
[..]
Aldus de uitvinder van de SCHlachterrol.
[..]
Nogmaals, als iemand het niet met je eens is, maakt dat hem niet dom.
[..]
Slaat helemaal nergens op, alsof sjimz het topic om zeep heeft geholpen.
En toen ik die reacties zo eens op een rijtje zette, dacht ik nog eens: 'Ja, het is helemaal niet zo erg om een keer over SCH heen te lezen. '
Je bent er alleen maar op uit om je gelijk te halen, als iemand anders een andere mening heeft zal ie er wel geen verstand van hebben.
Je schept daarmee de faciliteiten om met meerdere users een user aan te vallen, zonder op de inhoud in te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat jouw idee van een forumdiscussie is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Degene die jij quote vond ik niet erg genoeg om er iets mee te doen.
Degene die ik wel erg genoeg vond (of mijn collega's) zijn ook gewoon gemodereerd, op de reactie na die Breach hier aangaf.
Die heb ik achteraf nog geedit, simpelweg omdat ik die niet eerder had gezien.
Dat dat niet het antwoord is dat jij wil horen is vooral jouw probleem.
Zolang men nog niet aan het trollen is vind ik het best ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je schept daarmee de faciliteiten om met meerdere users een user aan te vallen, zonder op de inhoud in te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat jouw idee van een forumdiscussie is.
Ik deelde helemaal niks uit in dat topic. Of vind je dat ik sowieso vogelvrij ben omdat ik wel eens wat rond ouwehoer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang men nog niet aan het trollen is vind ik het best ja.
Doe nou niet alsof jij dat nooit doet en als je uitdeelt kan je ook wat verwachten.
Daar is niets mis mee zolang men maar niet over de schreef gaat en dat is hier in de meeste gevallen niet gebeurd.
Klopt jij deelde deze keer niet uit. Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik deelde helemaal niks uit in dat topic. Of vind je dat ik sowieso vogelvrij ben omdat ik wel eens wat rond ouwehoer?
Ik startte daar een serieuze discussie. Je hebt gezien dat er dus niet over gesproken kan worden. En dat ligt niet aan mij.
Je duwt het weer volledig van je zelf weg en kijkt op geen enkele manier je eigen rol. Dat kan je mij tenminste niet verwijten.
Sorry hoor maar als je mij nou juist iets niet kan verwijten is het de slachtofferrol. Lief van dat kraniger weren, ik vind het echt ontroerend sjimzquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt jij deelde deze keer niet uit. Daar heb je gelijk in.
Maar jij bent wel een user die zelf ook graag uitdeelt en dan kan je verwachten dat er af en toe wat richting je hoofd geslingerd wordt.
En over die serieuze discussie. Die is sowieso moeilijk met jou te voeren omdat alles fout is wat van jouw mening afwijkt.
En daar zal je wel weer tegen ingaan wat voor mij weer een bevestiging is.
Voor zo'n discussie is wederzijds respect nodig en dat is er van zowel de "Ajacieden" richting jou niet en niet van jou richting de "ajacieden"
Ik heb geen boodschap verder meer aan je slachtofferrol, je zal je maar wat kraniger moeten verweren zonder trolls.
En dat is iets wat ik je zeker wel kan verwijten, je slachtofferrol.
En wat ik je nog meer verwijt is het kinderachtige gedrag van je in het onderschriftcompetitie maar daar hoor ik je niet over.
Hopelijk kan je jezelf een spiegel voorzetten, mij lukt het blijkbaar niet en anderen ook niet.
Ik stook niemand tegen jou op en als je dat niet kan zien dan is de discussie wat mij betreft afgelopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je mij nou juist iets niet kan verwijten is het de slachtofferrol. Lief van dat kraniger weren, ik vind het echt ontroerend sjimz
Ik zeg nog 1 x dat ik vind dat jij mensen niet tegen mij op moet stoken en een neutralere rol zou moeten innemen. Hier boven geef je al min of meer te kennen dat je vooringenomenheid tegen mij eigenlijk legitiem vindt. Tja, dan wordt het lastig. Dat maakt je niet zo geschikt in de rol die je hebt. De suggestie dat ik geen respect voor ajacieden zou hebben is klinkklare onzin, wie gaat hier nou in de slachtofferrol zitten?
Verder is het een nieuwe dag en gaan we weer leuke dingen doen en die Portugezen de pan in hakken
Juist daarom. Die was te laagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCHat, let je op je bloeddruk?
Dan is het afgelopen inderdaad. Ik weet prima dat ik regelmatig over de schreef ga. Als jij nu nog ziet wat jouw rol hier in is, dan zijn we thuis. Het stoort me dat je alle verantwoordelijkheid van je afschuift en niet naar kritiek luistert. Je hebt hier wel degelijk een rol in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stook niemand tegen jou op en als je dat niet kan zien dan is de discussie wat mij betreft afgelopen.
Je hebt mij echt gekwetst in dat ajaxtopic gisteren. Dat meen ik. Daar blijf je lacherig over doen maar misschien wil je daar toch even over nadenken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals je opmerkingen richting mij.
Ik heb je gekwetst door een smiley neer te zetten in het Ajax topic op een post van HeinekenAFCA.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt mij echt gekwetst in dat ajaxtopic gisteren. Dat meen ik. Daar blijf je lacherig over doen maar misschien wil je daar toch even over nadenken.
Mooi, dan is de discussie afgelopen bij dezequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het afgelopen inderdaad. Ik weet prima dat ik regelmatig over de schreef ga. Als jij nu nog ziet wat jouw rol hier in is, dan zijn we thuis. Het stoort me dat je alle verantwoordelijkheid van je afschuift en niet naar kritiek luistert. Je hebt hier wel degelijk een rol in.
Dit bedoel ik dus. Heeft niks met leeftijd te maken, flauw om zo te reageren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb je gekwetst door een smiley neer te zetten in het Ajax topic op een post van HeinekenAFCA.
Hoe oud ben je?
Het is internet SCH, maak je toch niet zo druk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Heeft niks met leeftijd te maken, flauw om zo te reageren.
Zwijgen of lachen raken vaak meer dan enorme lappen tekst of scheldwoorden.
Neem nou van mij aan dat ik dat zo voel en denk er eens over na of ik leg het je nog een keer 1 op 1uit.
Waarom zou ik dingen zeggen die ik niet meen? Alleen om jou beter te laten voelen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:22 schreef SCH het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen: SCH, begrijp het niet maar vervelend dat je dat zo voelt, dat was niet mijn bedoeling. Ik zal er nog eens over nadenken en wellicht komen we er nog eens op terug. Dat is goed moderatorschap!!!
Je blijft maar olie op het vuur gooien door me weer zielig te noemen en dergelijke. Ik snap je niet en snap ook niet waarom je wilt modereren als je weigert om ook maar een beetje aan reflectie te doen.
Omdat het bij je taak als moderator hoort om de dingen die users zeggen serieus te nemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen zeggen die ik niet meen? Alleen om jou beter te laten voelen?
Ik kan het niet begrijpen dat een volwassen man zich vernederd en gekwetst voelt over eenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het bij je taak als moderator hoort om de dingen die users zeggen serieus te nemen.
Die smiley ervaar ik als uitermate kwetsend, ophitsend en vernederend - dat hoef jij niet te vinden maar je kan het wel gewoon serieus nemen. Dat je je daar blijkbaar te groot voelt, vind ik teleurstellend.
Ik snap dat je het niet meteen begrijpt, maar heb je enige moeite gedaan om het te begrijpen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen dat een volwassen man zich vernederd en gekwetst voelt over eensmiley op een internetforum.
Als je allemaal even niet aan kan doe dan gewoon je computer even uit, tel tot 10, ga lekker even naar buiten, weet ik veel wat.
Het lijkt wel als of jij altijd alles over de top wil dramatiseren terwijl je eigen gedrag erger is.
Ja en toen kwam ik al tot de conclusie dat ik het waanzin vond.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet meteen begrijpt, maar heb je enige moeite gedaan om het te begrijpen?
Je hebt mij nog helemaal niet gevraagd waarom ik dat zo ervaar, dat zou een begin zijn. Je hebt direct een conclusie getrokken. Dat is het hele punt ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en toen kwam ik al tot de conclusie dat ik het waanzin vond.
Waarom voel je je zo SCH?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt mij nog helemaal niet gevraagd waarom ik dat zo ervaar, dat zou een begin zijn. Je hebt direct een conclusie getrokken. Dat is het hele punt ook.
En hoezo het einde van de wereld? Denk je dat echt? Het is internet, daar hebben we het toch over. Maar ik neem het wel serieus als we hier aan het praten zijn.
Zo erg zeik ik toch niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, en dan zeggen ze wel eens over mij dat ik een zeikerd ben en niet spoor
Dat wordt altijd gezegd over de luizen in de pels en klokkenluiders enz.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, en dan zeggen ze wel eens over mij dat ik een zeikerd ben en niet spoor
Pas nou op met die smiley.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, SCH wat een gejank
En inderdaad, het gaat nergens over. Sjimz was het met mij eens en postte een smiley. Mogen mods dan helemaal geen mening meer hebben?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:06 schreef pfaf het volgende:
Hebben jullie het nieuwe album van Blitzen Trapper al gehoord? Is echt tov!
als dat volgens de mods geen trolls zijn dan is het op zijn minst wel offtopicquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan deze:
[..]
De helft maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef dndiek het volgende:
Dat kan ook nooit goed gaan met zoveel Ajax-mods
Ja ja, uiterlijke schijn noemen ze datquote:
De andere helft bestaat uit vrienden van de jodenquote:
Bos81 gewoon. PM hem gewoon, zal van het weekend wel een reactie geven denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er op dit moment over de toto ik had daar een vraag over via pm ff
Verbeterde versie.De titel van het 1e topic kan ook aangepast wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Feliciteer hier Feyenoord = dubbel
Maar eigenlijk kunnen al die feliciteer hier topics op slot na een paar uur![]()
Was het idee, nu doorgevoerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Feliciteer hier Feyenoord = dubbel
Maar eigenlijk kunnen al die feliciteer hier topics op slot na een paar uur![]()
Gewoon geen _Mike_ / Dj_Davy (of wie het ook doen) plaatjes posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef RayMania het volgende:
Waarom is mijn bericht gewijzigd? Live eredivisieverslagen #25: Boeren vs SuperBoeren
Ajax-moderatie.
Zal er even naar kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef TC03 het volgende:
Ik word een beetje moe van deze user. Hij post alleen maar dit soort inhoudsloze trolls... Voegt echt niks toe.
Live Eredivisieverslagen #26
Ja, klopt. We hielden hem al in de gaten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef TC03 het volgende:
Ik word een beetje moe van deze user. Hij post alleen maar dit soort inhoudsloze trolls... Voegt echt niks toe.
Live Eredivisieverslagen #26
AFC AJAX #1080 : Dan maar de UEFA CUPquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef Breach het volgende:
Is er geen Ajax topic op het moment of wil ik het gewoon niet zien?
Maffe gast, een tijdelijke ban zou m goed doen. Klote-userquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Juist. Een zelfde sloot sjimz eerder, vreemd.
Ja inderdaad, is al de 3de of 4de. Vreemd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Juist. Een zelfde sloot sjimz eerder, vreemd.
waar ben jij mee bezig mafkees? Het is hier geen ONZ.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is al de 3de of 4de. Vreemd.²
Ja, echt vaag, ik snap er niets van, terwijl ik helemaal geen vreemde sneltoetsen ofzo gebruik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
waar ben jij mee bezig mafkees? Het is hier geen ONZ.
Ik open niet zoveel topics, maar wat is er toch met die SQL zooi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:19 schreef toma het volgende:
jij beweert dat je er niets aan kunt doen dat je van die maffe kuttopics opent
Dat mag wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef Grulez het volgende:
De VBL Meet; wanneer gaan we los?
Mag dit mooie topic wel sticky
Wat mij betreft geen probleem. Doe we.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef Grulez het volgende:
De VBL Meet; wanneer gaan we los?
Mag dit mooie topic wel sticky
Fijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen probleem. Doe we.²
Kom je ook, gewaardeerde user?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
check.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Fiskus weer met zijn kut reactie,
De wedstrijddag van denthemen
Bedanktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat naar randverschijnselen toequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nancy vreest fans van Feyenoord
Zie de nieuws / discussie waarde niet echt. Bericht kan makkelijk in randverschijnselen, Feyenoord topic oid.
Nu wordt het een Feyenoord / hooligan bashtopic.
Nee, dat gebeurt per ongelukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof ook niet dat die topics met opzet geopend worden
quote:McAfee heeft automatisch een geïnfecteerd bestand gerepareerd.
Informatie over deze Virus
Opgespoord: W32/Giframer (Virus)
Locatie: C:\Users\****AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\KUMLXDS1\ac_milan_logo_8877[1].gif
Een virus is een zichzelf vermenigvuldigende programma dat uw computer schade kan toebrengen, de beveiliging ervan in gevaar kan brengen en waardevolle bestanden kan beschadigen.
Ik heb de link aangepast naar een ander logoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[UEFA CUP Groep E]Heerenveen, AC Milan, Pompey, Wolfsburg
Mag hier het AC Milaan logo anders want ik kreeg dit :
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de link aangepast naar een ander logo
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef pfaf het volgende:
Als je toch bezig bent borisz, kun je de titel van een gewetens vraag voor de echte voetbalkenner even grammaticaal correct maken en de volgende link in de OP willen plaatsen: www.spatiegebruik.nl ?
Wat schuift het?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Even met mijn zaakwaarnemer overleggen
Thanks voor je opbouwende kritiek. Dat weet ik altijd wel te waarderen. Je hebt gelijk, was meer een posting voor een PM, ik vond het echter wel fijn om dit lekker snel en makkelijk direct te posten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze gesprekken mag je voor een PM bewaren BSB.
Ofschoon je hartelijk welkom bent in VBL vereist het wel dat je enigzins inhoudelijk, serieus en ontopic post.
Gelukkig dat je het op de juiste wijze opvat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks voor je opbouwende kritiek. Dat weet ik altijd wel te waarderen. Je hebt gelijk, was meer een posting voor een PM, ik vond het echter wel fijn om dit lekker snel en makkelijk direct te posten.Soort van luiheid dus.
Ik heb hem gePM-ed.²
Zie je, we zijn niet zo moeilijk. Nogmaals dank.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het op de juiste wijze opvat.
Ik was bang dat jij het verkeerd zou opvatten maar ik weet dat dit tegen al jouw normen en waarden zou ingaan.
Vandaar ook deze keuze.
Het blijft een actie-reactie verhaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van BSB in het Ajax-topic? Pfff.
Er komt toch helemaal niks zinnigs uit? Ik weet wel dat jullie niet over bans gaan, maar ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het blijft een actie-reactie verhaal.
Ik wil best wel weer posts verwijderen die echt offtopic gaan in het Ajax topic maar meer kan ik niet doen.
Ik ben het in beide gevallen met je eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er komt toch helemaal niks zinnigs uit? Ik weet wel dat jullie niet over bans gaan, maar ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen.
Hé, alles oké? Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er komt toch helemaal niks zinnigs uit? Ik weet wel dat jullie niet over bans gaan, maar ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen.
Al mijn posts gaan over Ajax, dus wat dat aan gaat niets off-topics aan, en het is een beetje merkwaardig om een ban aan te vragen voor iemand die een andere mening heeft. Dat is juist het gezellige en knusse van fora, iedereen zijn mening, zolang je maar niet beledigd en respect voor elkander blijft houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
Ik wil best wel weer posts verwijderen die echt offtopic gaan in het Ajax topic maar meer kan ik niet doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van BSB? Pfff.
Een dagelijkse glimlach op m'n gelaat!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van BSB in het Ajax-topic? Pfff.
Check!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:57 schreef borisz het volgende:
[WK kwalificatie] Nederland - IJsland .
Iets betere OP voor de kwalificatiewedstrijd.
Lachen is gezond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een dagelijkse glimlach op m'n gelaat!
Ja, zou een interessante optie zijn. Goed idee van je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Is het technisch gezien mogelijk om een knop te ontwikkelen waarmee je bepaalde users gewoon voor jezelf kunt blokkeren?
De man irriteert (bewust) tig users. En hij geniet ervan als mensen erop reageren. Dat lijkt mij storend genoeg. Jorien en DAM werden wel voor langere tijd wegestuurd terwijl deze gast veel meer mensen lastig valt. Een blik in zn postgeschiedenis leert dat hij niet alleen in VBL zo is.quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Technisch gezien mogelijk, maar dan zal je wel een abo moeten kopen denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Is het technisch gezien mogelijk om een knop te ontwikkelen waarmee je bepaalde users gewoon voor jezelf kunt blokkeren?
Ja dat kan, moet je wel een abo nemen volgens mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef Breach het volgende:
En wat BSB betreft:
Uit de FAQ:
[..]
De man irriteert (bewust) tig users. En hij geniet ervan als mensen erop reageren. Dat lijkt mij storend genoeg. Jorien en DAM werden wel voor langere tijd wegestuurd terwijl deze gast veel meer mensen lastig valt. Een blik in zn postgeschiedenis leert dat hij niet alleen in VBL zo is.
Moet je abonnee worden. Voor enkele euro's per maand kan het. Er zijn in het verleden ook FF-plugins voor ontwikkeld, maar daar word je tegenwoordig voor gestraft. Zonde, want sindsdien kan ik ook niet meer quickquoten met fokforum_dark als lay-out.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:27 schreef pfaf het volgende:
Tennessee >>>>>>> BSB = DAM >>>>>>>>>>>> jorien
Klopt vooral zijn kennis over halve finales op het WK na 1990 was erg noemenswaardig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
BSB en Jorien hebben geen verstand van voetbal. DAM nog een beetje.
Nee, juist leuk inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond jorien ook helemaal niet zo erg
He, bedankt voor je tijd. Het valt allemaal wel mee, kwetsen en beledigen is absoluut niet mijn stijl. Ik heb een mening, en een zeer degelijke ook. Het is fijn toeven hier, echt.quote:
Jorien was een fijne user inderdaad, dat ben ik heel erg met je eens. Ik vind je fijn. Kan hij niet terugkomen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond jorien ook helemaal niet zo erg
Ontzettende appel die je bent, ik zeg toch ook niet dat je kwetst en beledigdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
He, bedankt voor je tijd. Het valt allemaal wel mee, kwetsen en beledigen is absoluut niet mijn stijl. Ik heb een mening, en een zeer degelijke ook. Het is fijn toeven hier, echt.²
Fijn wil ik hem niet noemen. Maar hij overschreed slechts op enkele momenten een grens. Jij zoekt continu de grens van het irritante op omdat je het leuk vind dat mensen zich daaraan storen en jou in feite niks verweten kan worden omdat je ontopic blijft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jorien was een fijne user inderdaad, dat ben ik heel erg met je eens. Ik vind je fijn. Kan hij niet terugkomen?²
Mijn expertise omtrent voetbal kun je niet in twijfel trekken. Dat zou ridicuul zijn. Ik sta bekend om mijn feeling voor talenten en mijn oog voor balvaardige spelers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
BSB en Jorien hebben geen verstand van voetbal. DAM nog een beetje.
Ik weet nog wel een heel balvaardige Heerenveen-fan. Misschien moet je daar eens mee gaan praten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn expertise omtrent voetbal kun je niet in twijfel trekken. Dat zou ridicuul zijn. Ik sta bekend om mijn feeling voor talenten en mijn oog voor balvaardige spelers.²
Ik geef toch aan waar hij zich niet aan houdt..? Wat mij betreft kun je daar best weleens naar kijken. Als mods het goed vinden dat iemand heel veel users plezier ontneemt om te reageren of users continu loopt te irriteren dan is dat zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef RayMania het volgende:
Gaan we het nu over allerlei users hebben aan wie jullie je wel of niet ergeren? Daar schiet niemand wat mee op. Er zijn altijd wel users die het bloed onder je nagels vandaan halen, maar voor een langdurige ban is wel wat meer nodig. DAM discussieert bijvoorbeeld op een irritante manier (vind ik dan), daar kun je je aan ergeren, maar dát is nog geen reden voor een ban. Daar komen andere dingen bij kijken; dingen die die policy overschrijden.
Als BansheeBoy er gewoon voor zorgt dat hij inhoudelijk meepost en niet offtopic gaat in de topics waarin hij reageert, dan is er geen probleem.
Ja, mij stoort het ook. Maar BansheeBoy heeft een waarschuwing gehad, dus nu kijken we het aan. We gaan niet gelijk een banaanvraag doen. Users mogen ook eerst laten zien dat ze hun gedrag verbeteren. Doen ze dat niet, dan is het pech voor hun. Simple as that.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef Breach het volgende:
En wat BSB betreft:
Uit de FAQ:
[..]
De man irriteert (bewust) tig users. En hij geniet ervan als mensen erop reageren. Dat lijkt mij storend genoeg. Jorien en DAM werden wel voor langere tijd wegestuurd terwijl deze gast veel meer mensen lastig valt. Een blik in zn postgeschiedenis leert dat hij niet alleen in VBL zo is.
Ok, dat van die waarschuwing wist ik niet. In dat geval zeg ik kwestie van tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, mij stoort het ook. Maar BansheeBoy heeft een waarschuwing gehad, dus nu kijken we het aan. We gaan niet gelijk een banaanvraag doen. Users mogen ook eerst laten zien dat ze hun gedrag verbeteren. Doen ze dat niet, dan is het pech voor hun. Simple as that.
Ken je het verse gezegde:"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Want ik voel me echt niet aangesproken met wat je hier zegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
Jij zoekt continu de grens van het irritante op omdat je het leuk vind dat mensen zich daaraan storen en jou in feite niks verweten kan worden omdat je ontopic blijft.
Zie m'n post hierboven.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik geef toch aan waar hij zich niet aan houdt..? Wat mij betreft kun je daar best weleens naar kijken. Als mods het goed vinden dat iemand heel veel users plezier ontneemt om te reageren of users continu loopt te irriteren dan is dat zo.
Maar hij geniet alleen maar van deze 'onschendbare' status.
Zelfkennis is schaars bij veel mensen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je het verse gezegde:"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Want ik voel me echt niet aangesproken met wat je hier zegt.²
Als je eerst eens stopt met je loze emoticons, want dat versterkt je beargumentatie bepaald niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je het verse gezegde:"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Want ik voel me echt niet aangesproken met wat je hier zegt.²
Ja, daar weet ik ook niets van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok, dat van die waarschuwing wist ik niet. In dat geval zeg ik kwestie van tijd.
Dan kan ik er nog wel meer opnoemen hoor. Mij irriteert het niet, gewoon lezen met een glimlach en reageren op iets waar je wel wat over te melden hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:58 schreef Grulez het volgende:
Ik snap het standpunt wel, maar hij is natuurlijk een geheel nutteloze user.
Maar wat wil je bewerkstelligen met je posts?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik ook niets van.Ik ben helemaal niet gewaarschuwd.
En dan de belangrijke vraag: ik beledig niet noch kwets ik iemand, en ik blijf altijd ontopic. En onzin posten ben ik zwaar op tegen, daarom zie me nauwelijks tot niet in ONZIN.
Nee, we komen er wel. Alvast bedankt voor het wederzijdse begrip waar ik op reken.²
Ik moet regelmatig om hem lachen, dat vind ik vrij nuttig. Er zijn maar weinig users die dat voor elkaar weten te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:58 schreef Grulez het volgende:
Ik snap het standpunt wel, maar hij is natuurlijk een geheel nutteloze user.
ik denk dat je de enigste bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet regelmatig om hem lachen, dat vind ik vrij nuttig. Er zijn maar weinig users die dat voor elkaar weten te krijgen.
Zonde.quote:
vind ik buitengewoon humoristisch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, alles oké? Ik heb je een PM gestuurd.
Ik heb het idee dat je mij niet op waarde schat, ik heb een oog voor talent. Ik wil niet overdrijven en echt kewl overkomen en zo: maar het is geen toeval dat Arsene Wenger vaak juist die spelers koopt die ik op het oog heb.
Uitslag komt nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de zomerquiz?
of heb ik dat gewoon gemist
Yup, Banshee is gewoon grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde.
Post als deze:
[..]
vind ik buitengewoon humoristisch.![]()
Om nog maar te zwijgen over stabiele negers.
Genoteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:
Spammert
Het grote Trond Sollied topic #1
Komische Voetbal Quotes deel 2
Ik blijf van mijn medemodje zijn post af.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #31
Kan iemand deze offtopic post van een mod misschien even verwijderen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
Ik blijf van mijn medemodje zijn post af.
quote:
Wat ben ik blij dat je dat zegt. Ik kan me er nl. helemaal in vinden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfkennis is schaars bij veel mensen.
Omdat ik het niet heel offtopic vind dus geen reden om het gelijk te verwijderen.quote:
.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #31
Kan iemand deze offtopic post van een mod misschien even verwijderen.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is een Centraal randverschijnselen topic. Nigeria-Marokko is slechts een recent onderwerp.
Overigens vind ik het een debiel topic, om op internet over randverschijnselen te gaan praten.
Wij stellen dat niet... Dat is gewoon het doel van deze reeks. Omdat er destijds geen centrale "hooliganse, harde kern" topic was en dit soort posts over verschilllende topics verspreid stonden waar bepaalde mensen niet zo blij mee waren is er in overleg met de mods besloten om deze reeks aan te maken. Met de naam randverschijnselen. Andere bagger hoort hier dus niet thuis. Maar in het opmerkelijke voetbalnieuws topic oid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:
Dat jullie randzaken gelijk alleen aan hooliganisme stellen is niet mijn probleem.
Ja we kapen het ook echt hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar als jij en je andere newbie modvriendjes het topic willen gaan kapen, veel plezier
Ouwe koeien uit de sloot halen.Hehehehequote:
De post die G_S heeft geplaatst hoeft niet weggehaald te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja vooral alleen op een zin reageren. En niet inhoudelijk op de rest ingaan. Maar dat zal wel komen omdat het niet voor iedereen meevalt om zijn ongelijk toe te geven.
Klopt, dat is ook de reden dat die post gewoon kan blijven staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb de naam niet bedacht, maar waarschijnlijk omdat het meer omvat dan dat. Het is vrij breed natuurlijk. En hoeft lang niet altijd met geweld e.d. te maken te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |