Pintelier is inderdaad een prima kroeg voor een meetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:07 schreef JH87 het volgende:
Kan toch ook prima in de Pintelier Grulez?
Ik en Nietzman hebben ook nog steeds bier te goed van Grulez.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pintelier is inderdaad een prima kroeg voor een meet
Zeg maar welke zaterdagen je kan, dan nemen we een van die dataquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
Misschien. Ligt aan de datum.
Eigenlijk niet eens een slecht idee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan niet komen, er wordt alcohol geschonken. Ik ben wel in voor een keer een zaalvoetbaltoernooi.²
Jahaaa. Kan je donderdag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik en Nietzman hebben ook nog steeds bier te goed van Grulez.
Je gaat maar buiten paffenquote:
Je stopt maar gewoon met roken.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De treinkaartjesactie van Kruidvat is er ook weer. Hier zijn ze vast al weer uitverkocht. Zou iemand als hij/zij toevallig in de gelegenheid is een kaartje voor me willen halen?
dat sowieso!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef borisz het volgende:
22 nov = ok.
20 december zou wel mijn voorkeur hebben.
[..]
Je gaat maar buiten paffen![]()
6 jaar is wel een feestje waardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
22e kan ik waarschijnlijk niet
is een januari meet niet makkelijker? Beviel dit jaar volgens mij goed, zitten alle voetballers in de winterstop. Kunnen we bovendien ons 6 jarig jubileum vieren
Inderdaad, 22 november moet er hier nog gewoon gevoetbald wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
is een januari meet niet makkelijker? Beviel dit jaar volgens mij goed, zitten alle voetballers in de winterstop. Kunnen we bovendien ons 6 jarig jubileum vieren
Jep, als daardoor meer kunnen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
Januari kan ook... houden we de 3 maanden gewoon vast...
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk dat ik nog steeds maar 1 stem op:"Boeiend....ik kom toch niet...."zie.
²
Ik zou zeggen 10.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Grulez het volgende:
Ok, januari het wordt. De hoeveelste? 10? 17? 24? 31?
Is dat in mijn voor- of nadeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.
ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
10 januari, nieuwjaarsmeet. Lijkt me leuk.
Dat wordt dan een probleem, ik kom nl. niet waar er alcohol wordt geschonken/gedronken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als sjimz ook komt
Begroeten we je even op het station, plus misschien een frietje ergens en dan gaat er gedronken worden. Kan ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt dan een probleem, ik kom nl. niet waar er alcohol wordt geschonken/gedronken.²
Volgens mij weinig mensen ouder dan 35.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje veel oldbies als ik dat lijstje zo zie
Wie mis je dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje veel oldbies als ik dat lijstje zo zie
quote:
De nieuwelingenquote:
Die wil ik sowieso wel eens IRL zienquote:
Ik kan proberen defranseslag mee te sleuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Klinkt als een vaste kliek als ik telkens die namen bij de meets zie staan. Twijfel daarom zelf nog een beetje
defranseslagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan proberen defranseslag mee te sleuren.
Niet doehoen, gewoon komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Klinkt als een vaste kliek als ik telkens die namen bij de meets zie staan. Twijfel daarom zelf nog een beetje
DAM erbij en gaan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
defranseslag
jorien
bansheeboy
TerroRobbie
prachtmeet lijkt me.
Ik denk dat het treinkaartje van de Kruidvat de reis vanuit Buenos Aires niet vergoedt.quote:
Jammer dat Tennessee wordt genegeerd.quote:
we zijn allemaal als nieuwelingen begonnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Je moet gewoon een keer gaan anders kan je nooit gaan door deze redenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Juist een reden om te komen om zo iets te doorbreken en gewoon komen. Wie weet komen er dan ook 'nieuwe' mensen, is erg gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Komen die nieuwelingen ook allemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Juist een reden om te komen om zo iets te doorbreken en gewoon komen. Wie weet komen er dan ook 'nieuwe' mensen, is erg gezellig
Arsenal Bolton Wanderers
Aston Villa West Bromwich Albion
Everton Hull City
Fulham Blackburn Rovers
Manchester United Chelsea
Middlesbrough Sunderland
Newcastle United West Ham United
Portsmouth Manchester City
Stoke City Liverpool
Wigan Athletic Tottenham Hotspur
Bloeesssquote:
Ligt eraan of je komt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:42 schreef Halcon het volgende:
Wordt er weleens geknokt op zo'n meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |