Pintelier is inderdaad een prima kroeg voor een meetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:07 schreef JH87 het volgende:
Kan toch ook prima in de Pintelier Grulez?
Ik en Nietzman hebben ook nog steeds bier te goed van Grulez.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pintelier is inderdaad een prima kroeg voor een meet
Zeg maar welke zaterdagen je kan, dan nemen we een van die dataquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
Misschien. Ligt aan de datum.
Eigenlijk niet eens een slecht idee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan niet komen, er wordt alcohol geschonken. Ik ben wel in voor een keer een zaalvoetbaltoernooi.²
Jahaaa. Kan je donderdag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik en Nietzman hebben ook nog steeds bier te goed van Grulez.
Je gaat maar buiten paffenquote:
Je stopt maar gewoon met roken.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De treinkaartjesactie van Kruidvat is er ook weer. Hier zijn ze vast al weer uitverkocht. Zou iemand als hij/zij toevallig in de gelegenheid is een kaartje voor me willen halen?
dat sowieso!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef borisz het volgende:
22 nov = ok.
20 december zou wel mijn voorkeur hebben.
[..]
Je gaat maar buiten paffen![]()
6 jaar is wel een feestje waardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
22e kan ik waarschijnlijk niet
is een januari meet niet makkelijker? Beviel dit jaar volgens mij goed, zitten alle voetballers in de winterstop. Kunnen we bovendien ons 6 jarig jubileum vieren
Inderdaad, 22 november moet er hier nog gewoon gevoetbald wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
is een januari meet niet makkelijker? Beviel dit jaar volgens mij goed, zitten alle voetballers in de winterstop. Kunnen we bovendien ons 6 jarig jubileum vieren
Jep, als daardoor meer kunnen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
Januari kan ook... houden we de 3 maanden gewoon vast...
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk dat ik nog steeds maar 1 stem op:"Boeiend....ik kom toch niet...."zie.
²
Ik zou zeggen 10.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Grulez het volgende:
Ok, januari het wordt. De hoeveelste? 10? 17? 24? 31?
Is dat in mijn voor- of nadeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.
ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
10 januari, nieuwjaarsmeet. Lijkt me leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |