Jep, als daardoor meer kunnen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
Januari kan ook... houden we de 3 maanden gewoon vast...
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk dat ik nog steeds maar 1 stem op:"Boeiend....ik kom toch niet...."zie.
²
Ik zou zeggen 10.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Grulez het volgende:
Ok, januari het wordt. De hoeveelste? 10? 17? 24? 31?
Is dat in mijn voor- of nadeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.
ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
10 januari, nieuwjaarsmeet. Lijkt me leuk.
Dat wordt dan een probleem, ik kom nl. niet waar er alcohol wordt geschonken/gedronken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als sjimz ook komt
Begroeten we je even op het station, plus misschien een frietje ergens en dan gaat er gedronken worden. Kan ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt dan een probleem, ik kom nl. niet waar er alcohol wordt geschonken/gedronken.²
Volgens mij weinig mensen ouder dan 35.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje veel oldbies als ik dat lijstje zo zie
Wie mis je dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje veel oldbies als ik dat lijstje zo zie
quote:
De nieuwelingenquote:
Die wil ik sowieso wel eens IRL zienquote:
Ik kan proberen defranseslag mee te sleuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Klinkt als een vaste kliek als ik telkens die namen bij de meets zie staan. Twijfel daarom zelf nog een beetje
defranseslagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan proberen defranseslag mee te sleuren.
Niet doehoen, gewoon komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Klinkt als een vaste kliek als ik telkens die namen bij de meets zie staan. Twijfel daarom zelf nog een beetje
DAM erbij en gaan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
defranseslag
jorien
bansheeboy
TerroRobbie
prachtmeet lijkt me.
Ik denk dat het treinkaartje van de Kruidvat de reis vanuit Buenos Aires niet vergoedt.quote:
Jammer dat Tennessee wordt genegeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |