Pintelier is inderdaad een prima kroeg voor een meetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:07 schreef JH87 het volgende:
Kan toch ook prima in de Pintelier Grulez?
Ik en Nietzman hebben ook nog steeds bier te goed van Grulez.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pintelier is inderdaad een prima kroeg voor een meet
Zeg maar welke zaterdagen je kan, dan nemen we een van die dataquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
Misschien. Ligt aan de datum.
Eigenlijk niet eens een slecht idee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan niet komen, er wordt alcohol geschonken. Ik ben wel in voor een keer een zaalvoetbaltoernooi.²
Jahaaa. Kan je donderdag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik en Nietzman hebben ook nog steeds bier te goed van Grulez.
Je gaat maar buiten paffenquote:
Je stopt maar gewoon met roken.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De treinkaartjesactie van Kruidvat is er ook weer. Hier zijn ze vast al weer uitverkocht. Zou iemand als hij/zij toevallig in de gelegenheid is een kaartje voor me willen halen?
dat sowieso!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef borisz het volgende:
22 nov = ok.
20 december zou wel mijn voorkeur hebben.
[..]
Je gaat maar buiten paffen![]()
6 jaar is wel een feestje waardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
22e kan ik waarschijnlijk niet
is een januari meet niet makkelijker? Beviel dit jaar volgens mij goed, zitten alle voetballers in de winterstop. Kunnen we bovendien ons 6 jarig jubileum vieren
Inderdaad, 22 november moet er hier nog gewoon gevoetbald wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
is een januari meet niet makkelijker? Beviel dit jaar volgens mij goed, zitten alle voetballers in de winterstop. Kunnen we bovendien ons 6 jarig jubileum vieren
Jep, als daardoor meer kunnen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
Januari kan ook... houden we de 3 maanden gewoon vast...
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk dat ik nog steeds maar 1 stem op:"Boeiend....ik kom toch niet...."zie.
²
Ik zou zeggen 10.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Grulez het volgende:
Ok, januari het wordt. De hoeveelste? 10? 17? 24? 31?
Is dat in mijn voor- of nadeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die jou lijfelijk eens willen ontmoeten.
ok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
10 januari, nieuwjaarsmeet. Lijkt me leuk.
Dat wordt dan een probleem, ik kom nl. niet waar er alcohol wordt geschonken/gedronken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als sjimz ook komt
Begroeten we je even op het station, plus misschien een frietje ergens en dan gaat er gedronken worden. Kan ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt dan een probleem, ik kom nl. niet waar er alcohol wordt geschonken/gedronken.²
Volgens mij weinig mensen ouder dan 35.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje veel oldbies als ik dat lijstje zo zie
Wie mis je dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje veel oldbies als ik dat lijstje zo zie
quote:
De nieuwelingenquote:
Die wil ik sowieso wel eens IRL zienquote:
Ik kan proberen defranseslag mee te sleuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Klinkt als een vaste kliek als ik telkens die namen bij de meets zie staan. Twijfel daarom zelf nog een beetje
defranseslagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan proberen defranseslag mee te sleuren.
Niet doehoen, gewoon komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Klinkt als een vaste kliek als ik telkens die namen bij de meets zie staan. Twijfel daarom zelf nog een beetje
DAM erbij en gaan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
defranseslag
jorien
bansheeboy
TerroRobbie
prachtmeet lijkt me.
Ik denk dat het treinkaartje van de Kruidvat de reis vanuit Buenos Aires niet vergoedt.quote:
Jammer dat Tennessee wordt genegeerd.quote:
we zijn allemaal als nieuwelingen begonnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Je moet gewoon een keer gaan anders kan je nooit gaan door deze redenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Juist een reden om te komen om zo iets te doorbreken en gewoon komen. Wie weet komen er dan ook 'nieuwe' mensen, is erg gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De nieuwelingen
Komen die nieuwelingen ook allemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Juist een reden om te komen om zo iets te doorbreken en gewoon komen. Wie weet komen er dan ook 'nieuwe' mensen, is erg gezellig
Arsenal Bolton Wanderers
Aston Villa West Bromwich Albion
Everton Hull City
Fulham Blackburn Rovers
Manchester United Chelsea
Middlesbrough Sunderland
Newcastle United West Ham United
Portsmouth Manchester City
Stoke City Liverpool
Wigan Athletic Tottenham Hotspur
Bloeesssquote:
Ligt eraan of je komt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:42 schreef Halcon het volgende:
Wordt er weleens geknokt op zo'n meet?
wil je niet in mijn bier spugenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je niet in mijn bier spugen
over 58 dagen alweer 27 jaar...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
vlg. jaar pas 50, lekker jonger dan jij
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:12 schreef Grulez het volgende:
Nog maar een paar dagen... ik ben alvast aan het sparen
Jammer, dan kom ik ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoi.
Ik ben er niet, maar je hoeft het niet speciaal daarom te cancelen.
Doei.
Heb je 2 bedrijfsfeesten?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan niet, bedrijfsfeest dat weekend.
en je vrouw?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan niet, bedrijfsfeest dat weekend.
Heb nog geen ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Grulez het volgende:
De vraag staat nog steeds. De datum komt dicherbij, dus dan is het wel leuk om te weten wie ongeveer komen.
Ik wil wel komen, maar er wordt alcohol geschonken. Dat weerhoud mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Grulez het volgende:
De vraag staat nog steeds. De datum komt dicherbij, dus dan is het wel leuk om te weten wie ongeveer komen.
Ja, ik vind het inderdaad ook best wel jammer. Maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef Breach het volgende:
Kut voor je. Hoe vaak ga je dit nog melden in dit topic?
Dat snap ik niet helemaal. Wordt deze zin gedreven door ouderwetse hongerigheid?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik realiseer me terdege dat ik hap hoor, maar goed.
Ik mag niet aan tafel zijn, of in ruimtes komen waar alcohol wordt geschonken. Ik mag het niet verkopen, niet helpen bij de verkoop, niet aanraken, niet drinken. Totaal iets van 10 zaken. Zeg maar alles wat mogelijk is met alcohol mag ik niet.quote:Wat maakt het uit dat er ergens alcohol GESCHOKEN wordt? Je hoeft het toch niet te drinken?
Noem de andere 4 eens dan..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Wordt deze zin gedreven door ouderwetse hongerigheid?
[..]
Ik mag niet aan tafel zijn, of in ruimtes komen waar alcohol wordt geschonken. Ik mag het niet verkopen, niet helpen bij de verkoop, niet aanraken, niet drinken. Totaal iets van 10 zaken. Zeg maar alles wat mogelijk is met alcohol mag ik niet.
Oh ja, bedankt voor je interesse.²
Bereiden, laten bereiden, laten dragen of opdienen.quote:
Jokerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bereiden, laten bereiden, laten dragen of opdienen.²
Nee, het soort drank maakt niets uit. Als het alcoholdragend is zijn deze regels daarop van toepassing: Heineken, Joker of bv. Jägermeister, het maakt niets uit.quote:
Neem dit geldt niet voor de zgn. synthetische alcohol, enkel en alleen om de "nuttigebare" alcohol. Dit geldt dus ook voor bv. Belgische bonbons.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef HeatWave het volgende:
dus ook geen : parfum, Eau de toilette, ontsmettingsmiddel, schoonmaak alcohol.
Dus voor jij bij iemand naar binnen kan ga je eerst checken of er niet ergens een verstopte bonbon tussen de kussens van de bank zit?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem dit geldt niet voor de zgn. synthetische alcohol, enkel en alleen om de "nuttigebare" alcohol. Dit geldt dus ook voor bv. Belgische bonbons.²
Ik leid een relatief gelukkig bestaan vanuit mijn natuurlijk habitat.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Grulez het volgende:
Je wordt er volgens mij niet echt gelukkig van als je zo zie
Misschien kun je er toch bij zijn aangezien je het niet zo strikt neemt met de regels...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kom net van mijn werk. Ik heb een mooie knijpkat gehad in mijn kerstpakket. De fles wijn heb ik reeds in de container gedrapeerd.
[ afbeelding ]²
Je zou het denken, gelukkig was de doos er aan gekoppeld.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien kun je er toch bij zijn aangezien je het niet zo strikt neemt met de regels...
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Ole het volgende:
is de meet in Amsterdam?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het tijdstip waarop ze de post gezet heeft
Sorryquote:Op zondag 21 december 2008 20:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Sjims, domme klootzak. Me topic dichtgooien.
Ik hoor het al, jij gaat 10 januari lekker de hele dag en nacht WoW spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Al die opwinding voor een paar biertjes drinken met contactgestoorde nerds
Aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Hoi kloon.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Ik kan ook wel van de Misschien lijst af.quote:
Nee, de enige die nog komt dat ben jijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef popolon het volgende:
Hey wat leuk, dan ben ik in het moederland. Ik kom misschien. Komt tong dan ook?
ik wel.. pm ff want ik kom nooit in dit topic.. klikte verkeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef Grulez het volgende:
heheh nou dat wordt topdrukte. Ik ben gewoon van plan te komen, maar het lijkt me wel slim binnenkort ff een inventarisatie te maken. Heeft er iemand trouwens een 10 eurokaartje over
Je bent een heldquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik wel.. pm ff want ik kom nooit in dit topic.. klikte verkeerd
Als rubber niet komt, wordt het wel een heel karig lijstje idd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie komen er nu eigenlijk? Bloem en ik zijn aan het twijfelen geslagen...
Als SCH echt overspannen is, kan hij natuurlijk welquote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het veel te druk met mijn werk dan.
Als jij komt, kom ik. For sure. Al is het maar een kwartier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Ik ga niet want SCH is er niet en Da_Sandman mag mij niet
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik. For sure. Al is het maar een kwartier.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Ik ga niet want SCH is er niet en Da_Sandman mag mij niet
Lijkt me juist goed ter verzoeningquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.
Ik word liever niet door SCH beschermd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed ter verzoeningEn anders beschermen SCH en ondergetekende je wel
Dan wordt het de grote verzoeningsmeetquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik word liever niet door SCH beschermd.
Als sjimz en rubbereend ook niet komen wel iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is karig gesteld dus met de bezoekers...
Man, die neus op stokjes. Die doet geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.
Ah, echt niet. Ik had het echt leuk gevonden je te ontmoeten, al had ik je waarschijnlijk over het hoofd gezienquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
Maar even zonder dollen.
Ik ben niet in staat om te komen gewoon omdat ik niet kan
Dat wilde ik inderdaad ook maar voorstellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Dus het gaat niet door?
quote:zeker:
SCH
tong80
ongeveer zeker:
sjimz
Da_Sandman
Blumchen
Grulez
borisz
wel beschikbaar:
Raymania
popolon
misschien:
rubbereend
Bluezz
EnGCatjuh
Eilanden
Dan moet je denk ik wachten tot morgenochtendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn trouwens een flexibele factor, we kunnen morgen nog overwegen wel te gaan als de misschieners en beschikbaren komen...
iig een stukkie dichterbijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:41 schreef Ole het volgende:
Een zaterdagmiddag Amsterdam een idee??????????
Kut SCH komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
Nou, dan ga ik er wel lekker alleen zitten.
Ik vroeg me af waar Eilanden was gebleven, maar die is volgens mij op vakantie oid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat zei je groel?
Ik dacht dat ie net vóór de miet thuis zou komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:24 schreef Grulez het volgende:
Ik vroeg me af waar Eilanden was gebleven, maar die is volgens mij op vakantie oid.
Ik kan het niet pappiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
Ga gewoon allemaal lekker schaatsen jongens. Misschien de laatste keer in 10 jaar dat het kan.
Ik ben thuis! Sinds dinsdag, maar moest die dag direct naar Hamburg voor mijn werk, ben sinds vandaag weer helemaal terug in Nederlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie net vóór de miet thuis zou komen
Het lijkt de elfstedentocht welquote:
Die heeft straks een ban en toch niks te doen.quote:
Is het gezellig daar bij de meet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:59 schreef Eilanden het volgende:
Zal de geschiedenis ingaan als een van de succesvolste meets
Als SCH daar zijn piemeltje had laten zien, had hij inderdaad geen ban gehad vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Grulez het volgende:
Had wel een relletje en bans gescheeld me dunkt
jij kon nietquote:
Foto'squote:
Ikea meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |