Ik leid een relatief gelukkig bestaan vanuit mijn natuurlijk habitat.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Grulez het volgende:
Je wordt er volgens mij niet echt gelukkig van als je zo zie
Misschien kun je er toch bij zijn aangezien je het niet zo strikt neemt met de regels...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kom net van mijn werk. Ik heb een mooie knijpkat gehad in mijn kerstpakket. De fles wijn heb ik reeds in de container gedrapeerd.
[ afbeelding ]²
Je zou het denken, gelukkig was de doos er aan gekoppeld.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien kun je er toch bij zijn aangezien je het niet zo strikt neemt met de regels...
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Ole het volgende:
is de meet in Amsterdam?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het tijdstip waarop ze de post gezet heeft
Sorryquote:Op zondag 21 december 2008 20:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Sjims, domme klootzak. Me topic dichtgooien.
Ik hoor het al, jij gaat 10 januari lekker de hele dag en nacht WoW spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Al die opwinding voor een paar biertjes drinken met contactgestoorde nerds
Aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Hoi kloon.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Ik kan ook wel van de Misschien lijst af.quote:
Nee, de enige die nog komt dat ben jijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef popolon het volgende:
Hey wat leuk, dan ben ik in het moederland. Ik kom misschien. Komt tong dan ook?
ik wel.. pm ff want ik kom nooit in dit topic.. klikte verkeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef Grulez het volgende:
heheh nou dat wordt topdrukte. Ik ben gewoon van plan te komen, maar het lijkt me wel slim binnenkort ff een inventarisatie te maken. Heeft er iemand trouwens een 10 eurokaartje over
Je bent een heldquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik wel.. pm ff want ik kom nooit in dit topic.. klikte verkeerd
Als rubber niet komt, wordt het wel een heel karig lijstje idd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie komen er nu eigenlijk? Bloem en ik zijn aan het twijfelen geslagen...
Als SCH echt overspannen is, kan hij natuurlijk welquote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het veel te druk met mijn werk dan.
Als jij komt, kom ik. For sure. Al is het maar een kwartier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Ik ga niet want SCH is er niet en Da_Sandman mag mij niet
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik. For sure. Al is het maar een kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |