Milan?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk Milan is een makkie.
Klopt, Anita valt niet op en Emanuelson alleen in negatieve zin.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het middenveld creeërt ook niets. er zit gewoon geen idee in als de ruimtes klein zijn.
Vorig jaar of wat?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft de volgende ronde in europa gehaald ?
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk Milan is een makkie.
quote:
quote:Rob Wielaert blijft vrijwel zeker langer bij FC Twente. De verdediger liet in de voorbereiding op de wedstrijd in de UEFA Cup tegen Paris Saint-Germain weten in principe een verbintenis voor de komende tweeënhalf jaar te tekenen.
FC Twente was al langer van plan de verbintenis met Wielaert open te breken. Officieel moeten de laatste details in de onderhandelingen met de international van Nederland B nog wel worden afgerond, zo liet een woordvoerder van de club weten. Begin dit seizoen stond Wielaert nog in de belangstelling van Ajax.
Dit seizoenquote:
Hmmm.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heeft een gelimiteerde transfersom van 3 miljoen.
En middenveld.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:31 schreef Urquhart het volgende:
Wat een bagger verdediging hebben we toch
quote:
quote:Wielaert tekent dezer dagen een nieuw contract in Enschede, met daarin een gelimiteerde afkoopsom van ongeveer drie miljoen. Dat maakt de situatie voor Ajax opnieuw interessant.
Wil je dat niet meer zeggen.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen.
Nu gaat mijn hond liggen terwijl ik hem wilde uitlaten
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
ja Ajax, koop vooral een Leonardo II voor op de vleugel en vooral GEEN nummer 10 en al HELEMAAL NIET een goeie centrale verdediger.
Hahahquote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog?!
[ afbeelding ]
Sorry, het moest gewoon
Op papier wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben we vandaag wel een middenveld?
Maar ze spelen op gras.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Misschien dat ze nou doorkrijgen dat ze beter een verdediger kunnen kopen i.p.v. nog een (vleugel) aanvaller?
Ook een slechte zinquote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Eindhoven staan ze nu al met legen handen. Over een verloren seizoen gesproken.
Misschien moet Van Basten dat maar eens gaan proberen dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef Chadi het volgende:
Al hadden we een middenveld op rolstoelen dan nog zouden we geen 2 tegen goals moeten krijgen!
Weer die dekselse Tsjechen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog?!
[ afbeelding ]
Sorry, het moest gewoon
quote:
Rolstoelen regel ik zo voor zequote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moet Van Basten dat maar eens gaan proberen dan.
Joh als di enaar Ajax komt moet je hem telkens een uur voor de wedstrijd uit de koffieshop trekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dante wil weg bij Standard Liege. Dit lijkt mij een betrouwbare, haalbare optie voor Ajax.
Maar Ajax kennende, zullen ze wel voor Wielaert of El-Akchaoui gaan.
Van El-Ak moeten ze afblijven!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar Ajax kennende, zullen ze wel voor Wielaert of El-Akchaoui gaan.
Staat zn schoenen te airbrushenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef Prosac het volgende:
Sulejmani, doet die ook mee? staat die op het veld?
Psv doet al jaren mee in CL. Waarvan 2 of 3x door naar de volgende rondes.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft de volgende ronde in europa gehaald ?
Wat een Kameleon is dat, nu zijn de schoenen weer groenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Staat zn schoenen te airbrushen
Teren op het verleden...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv doet al jaren mee in CL. Waarvan 2 of 3x door naar de volgende rondes.
Geen blikje tonijn in het pakket?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kom net van mijn werk. Ik heb een mooie knijpkat gehad in mijn kerstpakket. De fles wijn heb ik reeds in de container gedrapeerd.
[ afbeelding ]²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |