Volendam is zelfs lastig, dus het maakt geen reet uit of we nu eerste tweede of zesentachtigste worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij speelt Ajax expres slecht, sinds HSV voor staat, zeker na die 2-0 speelt Ajax waardeloos. Ik denk dat ze liever 3e worden. Vind ik ook beter hoor, nummer 3 van CL is toch al weer lastiger.
Donk mag goedkoop weg bij AZ.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Misschien dat ze nou doorkrijgen dat ze beter een verdediger kunnen kopen i.p.v. nog een (vleugel) aanvaller?
Donk speelt bij Bromwich dacht ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Donk mag goedkoop weg bij AZ.
Ajax moet dan zeker Cahais, bankzitter bij Grunn halen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Kerol het volgende:
[..]
Donk speelt bij Bromwich dacht ik.
Ja, tuurlijk Milan is een makkie.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij speelt Ajax expres slecht, sinds HSV voor staat, zeker na die 2-0 speelt Ajax waardeloos. Ik denk dat ze liever 3e worden. Vind ik ook beter hoor, nummer 3 van CL is toch al weer lastiger.
Welke Nederlandse club heeft de volgende ronde in europa gehaald ?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:27 schreef Espabilado het volgende:
, aan het kampertje met zn oorbelletje en roze schoenen
Erg overdreven. Ajax is door naar de volgende ronde van het UEFA cup toernooi en in de competitie staan we tweede achter een subliem AZ die ook echt alles heeft meezitten vooralsnog.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Volendam is zelfs lastig, dus het maakt geen reet uit of we nu eerste tweede of zesentachtigste worden.
Ajax is kut en van Basten doet maar wat.
Ik quote alleen maar een klasgenootquote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Eindhoven staan ze nu al met legen handen. Over een verloren seizoen gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |