Heb je 2 bedrijfsfeesten?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan niet, bedrijfsfeest dat weekend.
en je vrouw?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan niet, bedrijfsfeest dat weekend.
Heb nog geen ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Grulez het volgende:
De vraag staat nog steeds. De datum komt dicherbij, dus dan is het wel leuk om te weten wie ongeveer komen.
Ik wil wel komen, maar er wordt alcohol geschonken. Dat weerhoud mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Grulez het volgende:
De vraag staat nog steeds. De datum komt dicherbij, dus dan is het wel leuk om te weten wie ongeveer komen.
Ja, ik vind het inderdaad ook best wel jammer. Maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef Breach het volgende:
Kut voor je. Hoe vaak ga je dit nog melden in dit topic?
Dat snap ik niet helemaal. Wordt deze zin gedreven door ouderwetse hongerigheid?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik realiseer me terdege dat ik hap hoor, maar goed.
Ik mag niet aan tafel zijn, of in ruimtes komen waar alcohol wordt geschonken. Ik mag het niet verkopen, niet helpen bij de verkoop, niet aanraken, niet drinken. Totaal iets van 10 zaken. Zeg maar alles wat mogelijk is met alcohol mag ik niet.quote:Wat maakt het uit dat er ergens alcohol GESCHOKEN wordt? Je hoeft het toch niet te drinken?
Noem de andere 4 eens dan..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Wordt deze zin gedreven door ouderwetse hongerigheid?
[..]
Ik mag niet aan tafel zijn, of in ruimtes komen waar alcohol wordt geschonken. Ik mag het niet verkopen, niet helpen bij de verkoop, niet aanraken, niet drinken. Totaal iets van 10 zaken. Zeg maar alles wat mogelijk is met alcohol mag ik niet.
Oh ja, bedankt voor je interesse.˛
Bereiden, laten bereiden, laten dragen of opdienen.quote:
Jokerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bereiden, laten bereiden, laten dragen of opdienen.˛
Nee, het soort drank maakt niets uit. Als het alcoholdragend is zijn deze regels daarop van toepassing: Heineken, Joker of bv. Jägermeister, het maakt niets uit.quote:
Neem dit geldt niet voor de zgn. synthetische alcohol, enkel en alleen om de "nuttigebare" alcohol. Dit geldt dus ook voor bv. Belgische bonbons.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef HeatWave het volgende:
dus ook geen : parfum, Eau de toilette, ontsmettingsmiddel, schoonmaak alcohol.
Dus voor jij bij iemand naar binnen kan ga je eerst checken of er niet ergens een verstopte bonbon tussen de kussens van de bank zit?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem dit geldt niet voor de zgn. synthetische alcohol, enkel en alleen om de "nuttigebare" alcohol. Dit geldt dus ook voor bv. Belgische bonbons.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |