quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Ik ga niet want SCH is er niet en Da_Sandman mag mij niet

Lijkt me juist goed ter verzoeningquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.

Ik word liever niet door SCH beschermd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed ter verzoeningEn anders beschermen SCH en ondergetekende je wel

Dan wordt het de grote verzoeningsmeetquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik word liever niet door SCH beschermd.

Als sjimz en rubbereend ook niet komen wel iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is karig gesteld dus met de bezoekers...

Man, die neus op stokjes. Die doet geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.

Ah, echt niet. Ik had het echt leuk gevonden je te ontmoeten, al had ik je waarschijnlijk over het hoofd gezienquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
Maar even zonder dollen.
Ik ben niet in staat om te komen gewoon omdat ik niet kan

Dat wilde ik inderdaad ook maar voorstellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Dus het gaat niet door?

quote:zeker:
SCH
tong80
ongeveer zeker:
sjimz
Da_Sandman
Blumchen
Grulez
borisz
wel beschikbaar:
Raymania
popolon
misschien:
rubbereend
Bluezz
EnGCatjuh
Eilanden

Dan moet je denk ik wachten tot morgenochtendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn trouwens een flexibele factor, we kunnen morgen nog overwegen wel te gaan als de misschieners en beschikbaren komen...

iig een stukkie dichterbijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:41 schreef Ole het volgende:
Een zaterdagmiddag Amsterdam een idee??????????

Kut SCH komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
Nou, dan ga ik er wel lekker alleen zitten.

Ik vroeg me af waar Eilanden was gebleven, maar die is volgens mij op vakantie oid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat zei je groel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |