Nee, de enige die nog komt dat ben jijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:13 schreef popolon het volgende:
Hey wat leuk, dan ben ik in het moederland. Ik kom misschien. Komt tong dan ook?
ik wel.. pm ff want ik kom nooit in dit topic.. klikte verkeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef Grulez het volgende:
heheh nou dat wordt topdrukte. Ik ben gewoon van plan te komen, maar het lijkt me wel slim binnenkort ff een inventarisatie te maken. Heeft er iemand trouwens een 10 eurokaartje over
Je bent een heldquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik wel.. pm ff want ik kom nooit in dit topic.. klikte verkeerd
Als rubber niet komt, wordt het wel een heel karig lijstje idd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie komen er nu eigenlijk? Bloem en ik zijn aan het twijfelen geslagen...
Als SCH echt overspannen is, kan hij natuurlijk welquote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het veel te druk met mijn werk dan.
Als jij komt, kom ik. For sure. Al is het maar een kwartier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef sjimz het volgende:
Ik ga niet want SCH is er niet en Da_Sandman mag mij niet
Nee ik durf niet als Da_Sandman er ook is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik. For sure. Al is het maar een kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |