Het zal zeer waarschijnlijk een spannende ontmoeting worden. Met in beide elftallen jongens die ogenschijnlijk zo de Bijlmer uit zijn komen wandelen. Aan de éne kant het degelijke koetswerk van Sno op het middenveld, aan de andere kant de man met het lichte chassis Greene.
Greene kun je met recht één van de mindere verdedigers noemen in de top van de Eredivisie, zijn nonchalance is zijn manco.
Deze wedstrijd staat tevens in het teken van de jongens die niet spélen: Aissati-El Ahmadi, het tandem der techniek.
Ik hoop dat het voetbal zal zegevieren. Ik kijk uit naar de acties van de topclass driehoek: Huntelaar, Johan Servaes en Sulejmani. Ook hoop ik dat verfijnde Biseswar in deze wedstrijd weer een glimp kan geven van zijn klasse.
Vanwege de Ramadan zal ik de wedstrijd bekijken zonder nootjes, cola of ander witgoed. Maar ik wens jullie alvast veel gezelligheid. Ik zorg ervoor dat de afstandsbediening de juiste temperatuur meekrijgt.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma