Niet blijkbaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Huntelaar scoort prachtig blijkbaar
Spuit 11, dat was net ook al.quote:
Ja, problemen mee?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijk jij in china ofzo omdat je 3 minuten vertraging hebt
Klopt, dat maakt het nu alleen nog maar lachwekkender.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Spuit 11, dat was net ook al.
-edit-quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik lust geen eens theealleen ijsthee
quote:
Vroeger las je de uitslag in de krant en waren de doelpunten niet te zienquote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Cheiron het volgende:
gare servische gasten, bijna doelpunt gemist.
Waar????quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
woow 1-4
Jan Klaas Huntelaar![]()
haha is jullie dat al opgevallen?![]()
Er staat gewoon Jan Klaas!!![]()
![]()
Deze post zal wel geëdit worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Stop nu eens met dat editten Sjimz. Nu loop je wel een beetje te mierenneuken hoor
pff, je post als Tong80quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Vroeger las je de uitslag in de krant en waren de doelpunten niet te zien.
Ik quote 'm nog ffquote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Stop nu eens met dat editten Sjimz. Nu loop je wel een beetje te mierenneuken hoor
Doe jij dan geen verkapte doodsverwensingen meer zodat ik niet hoef te editten!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Dan denk je inderdaad in de goede orde van grootte.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Goh, lachen met jou.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Jammer.. had gehoopt dat Ajax wel zou winnen, maar met deze 3-1 verlies mogen ze ook wel tevreden zijn. Was wel een mooie hattrick van Lazovic! Kan zo bij PSV aan de slag.
Slaap lekker
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Jammer.. had gehoopt dat Ajax wel zou winnen, maar met deze 3-1 verlies mogen ze ook wel tevreden zijn. Was wel een mooie hattrick van Lazovic! Kan zo bij PSV aan de slag.
Slaap lekker
Heuj ik had die post ook klaar staanquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Slaap lekker
Mijn post was ook ge-edit, en ik weet me God niet wat ik verkeerd heb gepost. In ieder geval alvast mijn oprechte excuses voor je foute perceptie Sjimz.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn post was ook ge-edit, en ik weet me God niet wat ik verkeerd heb gepost. In ieder geval alvast mijn oprechte excuses voor je foute perceptie Sjimz.²
DE HILARITEIT!!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Slaap lekker
Kijk, je kan het wel: normaal posten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef Palmboom313 het volgende:
AJAX gewonnen poul fase lijkt wel zeker
De tweede maakte dat weer helemaal goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Suijk het volgende:
En dan kan dat gezeik over de goals van Huntelaar ook weer even de kast in. Al was die eerste goal wel zo ongeveer de lelijkste goal ooit gemaakt.
Verder gewoon gedaan wat je moest doen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Vertonghen erg lijken op:
[ afbeelding ]
Toevallig ook een Belg.²
jij ook blijkbaarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kijk, je kan het wel: normaal posten.
Als we dit nog weggeven, steek ik persoonlijk al mijn Ajax-shirts in de fik en post het filmpje hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een fantastische overwinning van dit grote ajax in een zinderende wedstrijd in een kolkend stadion
Waarom zijn uefa cup voorrondes bijna altijd zo dood kwa ambiance
Wel fijn dat de groepsfase iig voor 1 team veilig is... naja, zo goed als
Daar houden we je aan. Aub wel je hamstrings goed op beeld zetten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we dit nog weggeven, steek ik persoonlijk al mijn Ajax-shirts in de fik en post het filmpje hier.
Even verbeterd.quote:
whehequote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, dat wordt spannend thuis. Hè, sjimz?
Sulejmani had ze dus nog overschat met niveau Heracles.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Suijk het volgende:
Nou is dat Borac wel een beetje niveau rechterrijtje Jupiler League, hopelijk proberen ze er in de thuiswedstrijd ook nog wat van te maken.
Mooie avatarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Skywalker88 het volgende:
nice =D op naar de poule fase!!
Das toch altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sulejmani had ze dus nog overschat met niveau Heracles.
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van HeatWave
Goed gezegdquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch altijd fijn om te horen.
Sja, het was eenvoudig, maar na de rust toch weer een tikje triest natuurlijk. Maar al met al een goed resultaat. Al waren Sno en Sarpong dieptepuntjes vond ik.
Maar ik moet weg zeggen dat het wel eens een resultaat is dat je aan je stand verplicht bent en dat dus ook eens waarmaakt. Dus dat is zeker positief.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
Gokje: 0-4.
NOS heeft de rechten van dit duel( en alle overige uefa cup rechten van Ajax en Feijenoord) dus ja daar moeten ze wel gebruik van maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef groenen het volgende:
Waarom zendt de NOS deze wedstrijd uit? En niet de op papier spannende wedstrijden Twente-Rennes of Heerenveen-Setubal.
NOS = Ajaxquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef groenen het volgende:
Waarom zendt de NOS deze wedstrijd uit? En niet de op papier spannende wedstrijden Twente-Rennes of Heerenveen-Setubal.
Oke dat is wel logisch, jammer dat RTL7 Twente-Rennes niet kooptquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS heeft de rechten van dit duel( en alle overige uefa cup rechten van Ajax en Feijenoord) dus ja daar moeten ze wel gebruik van maken.
Valt wel mee. Want de loting is van net een maandje terug ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:11 schreef Chadi het volgende:
Ik denk ook dat ze kijken welke wedstrijd het grootste publiek aan gaat trekken... en als je kijkt naar de voorgaande jaren was de return van Ajax altijd spannend en frustrerend .
Deze aankopen gebeuren volgens mij maanden van te voren.
Neem aan dat er wel gewoon vrije verkoop is ja. En ook wel genoeg kaarten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef maxamius het volgende:
ik heb even een vraagje, ik ben van plan morgen even de wedstrijd tegen borac te gaan bekijken.
ik heb alleen al een aantal weken geleden me clubcard besteld maar nog steeds niet binnen gehad.
maar als ik het goed begrijp heb ik die niet nodig voor dit duel.
en zijn er nog genoeg kaartjes?
en wat is een beetje leuk vak om te zitten kwa sfeer.
Welke rol dan? De neutrale toeschouwer (lees van de Nederlandse deelnemers) kijkt liever naar een wedstrijd waar wat spanning op zit. Die trekken dus waarschijnlijk meer kijkers, zeker als de clubs uit spelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Kijkcijfers spelen ook een rol.
Een wedstrijd met Ajax trekt sowieso meer kijkers, dat weten ze ook bij de NOSquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke rol dan? De neutrale toeschouwer (lees van de Nederlandse deelnemers) kijkt liever naar een wedstrijd waar wat spanning op zit. Die trekken dus waarschijnlijk meer kijkers, zeker als de clubs uit spelen.
Al had Ajax uit met 0-8 gewonnen, dan nog trekt de return meer kijkers dan een beslissende wedstrijd van Twente of Heerenveen. Dat bedoel ik niet arrogant, de statistieken bewijzen het. In tijdschriften, op internet en dus ook op tv.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke rol dan? De neutrale toeschouwer (lees van de Nederlandse deelnemers) kijkt liever naar een wedstrijd waar wat spanning op zit. Die trekken dus waarschijnlijk meer kijkers, zeker als de clubs uit spelen.
Kwisvraag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
We krijgen geen tegendoelpunten in Onze Arena.
IK Start? Doe maar Austria Wien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kwisvraag.
De laatste keer dat Ajax een Europese thuiswedstrijd de nul hield was tegen?
Voor dit duel is gewoon vrije verkoop, dus geen Clubcard nodig. Je moet gewoon even langs de primera gaan en het is geregeld. Kaarten zijn er nog zat. Voor bijna elk vak zijn er nog kaarten te halen. Op Zuid (426-430) zal het qua sfeer wel het gezelligst zijn, dus dan moet je voor daar kaarten halen. Is ook het goedkoopstquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef maxamius het volgende:
ik heb even een vraagje, ik ben van plan morgen even de wedstrijd tegen borac te gaan bekijken.
ik heb alleen al een aantal weken geleden me clubcard besteld maar nog steeds niet binnen gehad.
maar als ik het goed begrijp heb ik die niet nodig voor dit duel.
en zijn er nog genoeg kaartjes?
en wat is een beetje leuk vak om te zitten kwa sfeer.
hihi ik snap hemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
IK Start? Doe maar Austria Wien.
Woordgrapje![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
FK Borac
Niets tegen Ajax hoor, heb altijd wat met FK Borac gehad
Veel plezier in het uitvak, lijkt me mooi om je helden ook een keer in het echt te kunnen zien dan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
FK Borac
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Veel plezier in het uitvak, lijkt me mooi om je helden ook een keer in het echt te kunnen zien dan!
Hahahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
FK Borac
Ja daarom zei ik 0-4. Ons kennende geven we het weer weg in de thuiswedstrijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch dat we thuis spelen he!![]()
Ik zeg het alleen maar omdat ook altijd bij de CL wedstrijden van PSV altijd de tegenstander "toevallig" (atletico en liverpool) een super mooie club vindenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaWat ben je toch een dom figuur
Kalmarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
psv boeit me niet. Trouwens, Atletico en Liverpool zijn zeker wel hele mooie clubs, maar verder interesseert het me niet hoeveel het wordt bij psv. Hoewel ik het wel mooi vindt, dat jullie twee keer verloren hebben.
Kalmar heb ik wel atijd een prachtige club gevonden
NEC mag blij zijn dat ze niet thuis spelen, aan deze kant van het land breekt het noodweer ook los.quote:
Je staat 4-1 voor, niet achter hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Mr-Sander het volgende:
Sno?
Mag De Jong niet spelen? Nu heb je maar 3 aanvallend ingestelde voetballers![]()
Kom op! Alsof deze koekenbakkers uit Servië 4 keer gaan scorenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je staat 4-1 voor, niet achter he
Ajax doet er goed aan om die 0.1% kans dat ze alsnog de groepsfase niet halen geen mogelijkheid te laten worden want dan ga je echt als een gieter af.
Klinkt als BS maar ajax heeft nu een verleden met uitgeschakeld worden op kansloze manieren
Geniaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef stefmans het volgende:
Wheheh die gasten hebben ajax kleren gekocht
In die landen is Ajax nog erg groot hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef stefmans het volgende:
Wheheh die gasten hebben ajax kleren gekocht
Ja want Feyenoord - Kalmar was uitverkocht rot toch op ouwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt wel of ik naar een wedstrijd van de Amsterdam Admirals zit te kijken als ik de tribunes zo zie
17000 tegen 22000 toeschouwersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord - Kalmar was uitverkocht rot toch op ouwe
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17000 tegen 22000 toeschouwers
Dat dus, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet gegaan ben+dat ik het vrij duur vind voor zo'n duelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus ja
Zelfde hier en binnenkort nog een paar vette feesten ( I love techno enzo)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dus, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet gegaan ben+dat ik het vrij duur vind voor zo'n duel
Echte supporters zijn er toch altijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus ja
Vet man!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zelfde hier en binnenkort nog een paar vette feesten ( I love techno enzo)
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Dit is me eerste thuisduel die ik sinds 4 jaar mis ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echte supporters zijn er toch altijd?
Ik ben helemaal geen bull aan het verkopen, want ik kon zelf kwart voor 7 ook niet halen ivm school.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bent
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen bull aan het verkopen, want ik kon zelf kwart voor 7 ook niet halen ivm school.
En nu hou ik er over opquote:Echte supporters zijn er toch altijd?
Gewoon niet op ingaan man. Of hij zit gewoon te gallen, of hij is achterlijk. Het zijn gewoon feiten dat deze wedstrijd te duur is voor een wedstrijd die nergens meer om gaat. Bij elke club komen er dan een stuk minder supporters. Dat is nu eenmaal de werkelijkheid. Dus niet alleen bij Ajax maar ook bij Feyenoord, PSV, AZ en FC Balophetdak.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bent
1-0 verlies 1e wedstrijd tegen 4-1 winst....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17000 tegen 22000 toeschouwers
De tering inderdaad, lekker weertje ook buiten hier, regent lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef kasper het volgende:
Goh, je zal de moeite genomen hebben om naar 't stadion te gaan.![]()
Wat een saaie wedstrijd.
Is niet nodig, is zondag nodig niet vandaag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Sneller....voetbal...nodig..
Haal Sno er dan maar uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Sneller....voetbal...nodig..
Als Bassie die Snomotion uitzet maak jij die hele avond niet meer zo'n post denk ikquote:
Waar zouden ze bang voor moeten zijn... hebben echt geen hol te verliezen vandaag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef Luco het volgende:
Ajax wordt vergeleken met een mak schaap dat niet durft
Snomotionquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef donpsp het volgende:
[..]
Als Bassie die Snomotion uitzet maak jij die hele avond niet meer zo'n post denk ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Cheiron het volgende:
saaiste pot die ik in tijden gezien heb. wat een drama..
Denk het zoeken van die link je meer adrenaline bezorgde dan de ruim 45 minuten die je nu nog gaat zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
gelukkig nog een linkie gevonden op het internet, was al bang dat ik hem niet kon zien.....![]()
duh lekker saai voetbal, rustig aan geen blessures en zondag naar SCHquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Cheiron het volgende:
saaiste pot die ik in tijden gezien heb. wat een drama..
Krijg je punten voor goals? d8 het toch van niet hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ga eens scoren die punten kunnen wij gebruiken
was idd nog ff zoeken, nieuwe pc zonder sopcast, kon ik weer niet installeren (op werk), andere dingen zoeken...pfff....en dan zo'n draak van een wedstrijd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef donpsp het volgende:
[..]
Denk het zoeken van die link je meer adrenaline bezorgde dan de ruim 45 minuten die je nu nog gaat zien.
krijg jij voor iedere goal een spaarpunt van de C1000?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ga eens scoren die punten kunnen wij gebruiken
Ja want ze stonden op dat moment ook voor een goede uitgangspositie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef kasper het volgende:![]()
Feyenoord speelde vanavond stukken beter.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want ze stonden op dat moment ook voor een goede uitgangspositie.
Jah inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef donpsp het volgende:
[..]
krijg jij voor iedere goal een spaarpunt van de C1000?
Ik lig er wakker van ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat hij iets met haar heeft?
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef kasper het volgende:
Waarom zenden ze trouwens Heereveen of NEC niet live uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawel hoor, sno erin laten als aisatti beter is....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
met de punt naar achteren tegen borach..kanslozer moet het niet worden.
Aissati is geblesseerd, goochem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jawel hoor, sno erin laten als aisatti beter is....
Ik voorzie mensen van informatie, en dat doe ik graag! Zo blijkt eens te meer dat het ontbreken van intonatie de communicatie erg lastig maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geïrriteerd, jongeman!
we horen weinig over hem. waarschijnlijk binnenkort een berichtje over een terugslag ala Van der Heijden.quote:
Het toevoegen van een scheldwoord in de vorm van 'goochem', maakt het er niet beter op!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik voorzie mensen van informatie, en dat doe ik graag! Zo blijkt eens te meer dat het ontbreken van intonatie de communicatie erg lastig maakt.
Gih, vandaar "als ie BETER is": als in niet meer stuk, ziek, etc...quote:
quote:
Al goed, al goed. Het zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het toevoegen van een scheldwoord in de vorm van 'goochem', maakt het er niet beter op!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
we horen weinig over hem. waarschijnlijk binnenkort een berichtje over een terugslag ala Van der Heijden.
Ik las 'm verkeerd, ja. Ik dacht dat je bedoelde "als 'ie beter is" in de zin van 'Aissati is een betere speler'.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je kan wel lezen?
ik zeg toch "als hij beter is", dat geld dan toch ook bij een blessure....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik las 'm verkeerd, ja. Ik dacht dat je bedoelde "als 'ie beter is" in de zin 'Aissati is een betere speler'.
Biertje d'r op? Misschien maakt dat de wedstrijd ook wat leuker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ik had hem wat duidelijker kunnen formuleren idd...
nog 25 min werken maar ok....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Biertje d'r op? Misschien maakt dat de wedstrijd ook wat leuker.
Nee, opzich niet,. maar dan heeft het ook geen zin om de zogenaamde basis 11 op te stellen, kom dan maar met een B elftal ofzo.,..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah had ook niks anders verwacht, jij wel dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |