IDD FUCK DE REST KLAAS IS DE BAAS SCOREN TEGEN EEN WERELDPLOEGquote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HUNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRR!!!! FUCK ALLE CRITICASTEN!!!!
![]()
Je hebt er toch wel geld op staan zeker?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou nog 1 en mijn voorspelling klopt
Hmm zo dom ben je dus nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IDD FUCK DE REST KLAAS IS DE BAAS SCOREN TEGEN EEN WERELDPLOEG
Neequote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel geld op staan zeker?
Hihiquote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmm zo dom ben je dus nog niet.
Intikker uit een corner (van Urby) omdat verder iedereen mis tastte.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
doelpunt? Hoe en wat? Ik probeer mee te lezen maar het enige wat ik hier lees zijn een paar hitsige pubers die het met een moslim over hamstrings hebben..
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
doelpunt? Hoe en wat? Ik probeer mee te lezen maar het enige wat ik hier lees zijn een paar hitsige pubers die het met een moslim over hamstrings hebben..
KJH scoort uit een corner van Sulejmani, met z'n knie.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar maakt een omhaal met zijn rechter balzakquote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
Duurt ff, naar Servie....quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Chadi het volgende:
Onze gebeden zijn eindelijk tot marco gekomen
Flans je klappers voor zaterdag alvast in elkaar en blijf ook meteen weg. Please.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huntelaar maakt een omhaal met zijn rechter balzak
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Put your hands up for Siem de Jong!
Gelukkig heben we Perez dan niet meer want dan zou Suarez ook gewisseld wordenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Siem de Jong er in voor Sarpong. Zie je wel dat het van Basten het om de afdronk gaat.²
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Flans je klappers voor zaterdag alvast in elkaar en blijf ook meteen weg. Please.
Ja, samen met zijn krukken...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Zit Van der Heijden ook op de bank onder het mom van eigen kweek eerst? Mag ook wel wat minuten krijgen.
Nog geblesseerd geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Zit Van der Heijden ook op de bank onder het mom van eigen kweek eerst? Mag ook wel wat minuten krijgen.
Corner van Emanuelson, Sulejmani kreeg geen corner hoog de 16 in.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
KJH scoort uit een corner van Sulejmani, met z'n knie.
Helaasquote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef sjimz het volgende:
Sulejmani eruit voor Cvitanich dan maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |