quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen bull aan het verkopen, want ik kon zelf kwart voor 7 ook niet halen ivm school.
En nu hou ik er over opquote:Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Gewoon niet op ingaan man. Of hij zit gewoon te gallen, of hij is achterlijk. Het zijn gewoon feiten dat deze wedstrijd te duur is voor een wedstrijd die nergens meer om gaat. Bij elke club komen er dan een stuk minder supporters. Dat is nu eenmaal de werkelijkheid. Dus niet alleen bij Ajax maar ook bij Feyenoord, PSV, AZ en FC Balophetdak.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bent
1-0 verlies 1e wedstrijd tegen 4-1 winst....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17000 tegen 22000 toeschouwers
De tering inderdaad, lekker weertje ook buiten hier, regent lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef kasper het volgende:
Goh, je zal de moeite genomen hebben om naar 't stadion te gaan.![]()
Wat een saaie wedstrijd.
Is niet nodig, is zondag nodig niet vandaag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Sneller....voetbal...nodig..
Haal Sno er dan maar uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Cheiron het volgende:
Sneller....voetbal...nodig..
Als Bassie die Snomotion uitzet maak jij die hele avond niet meer zo'n post denk ikquote:
Waar zouden ze bang voor moeten zijn... hebben echt geen hol te verliezen vandaag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef Luco het volgende:
Ajax wordt vergeleken met een mak schaap dat niet durft
Snomotionquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef donpsp het volgende:
[..]
Als Bassie die Snomotion uitzet maak jij die hele avond niet meer zo'n post denk ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Cheiron het volgende:
saaiste pot die ik in tijden gezien heb. wat een drama..
Denk het zoeken van die link je meer adrenaline bezorgde dan de ruim 45 minuten die je nu nog gaat zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
gelukkig nog een linkie gevonden op het internet, was al bang dat ik hem niet kon zien.....![]()
duh lekker saai voetbal, rustig aan geen blessures en zondag naar SCHquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef Cheiron het volgende:
saaiste pot die ik in tijden gezien heb. wat een drama..
Krijg je punten voor goals? d8 het toch van niet hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ga eens scoren die punten kunnen wij gebruiken
was idd nog ff zoeken, nieuwe pc zonder sopcast, kon ik weer niet installeren (op werk), andere dingen zoeken...pfff....en dan zo'n draak van een wedstrijd!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef donpsp het volgende:
[..]
Denk het zoeken van die link je meer adrenaline bezorgde dan de ruim 45 minuten die je nu nog gaat zien.
krijg jij voor iedere goal een spaarpunt van de C1000?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ga eens scoren die punten kunnen wij gebruiken
Ja want ze stonden op dat moment ook voor een goede uitgangspositie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef kasper het volgende:![]()
Feyenoord speelde vanavond stukken beter.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want ze stonden op dat moment ook voor een goede uitgangspositie.
Jah inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef donpsp het volgende:
[..]
krijg jij voor iedere goal een spaarpunt van de C1000?
Ik lig er wakker van ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat hij iets met haar heeft?
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef kasper het volgende:
Waarom zenden ze trouwens Heereveen of NEC niet live uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawel hoor, sno erin laten als aisatti beter is....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
met de punt naar achteren tegen borach..kanslozer moet het niet worden.
Aissati is geblesseerd, goochem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jawel hoor, sno erin laten als aisatti beter is....
Ik voorzie mensen van informatie, en dat doe ik graag! Zo blijkt eens te meer dat het ontbreken van intonatie de communicatie erg lastig maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geïrriteerd, jongeman!
we horen weinig over hem. waarschijnlijk binnenkort een berichtje over een terugslag ala Van der Heijden.quote:
Het toevoegen van een scheldwoord in de vorm van 'goochem', maakt het er niet beter op!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik voorzie mensen van informatie, en dat doe ik graag! Zo blijkt eens te meer dat het ontbreken van intonatie de communicatie erg lastig maakt.
Gih, vandaar "als ie BETER is": als in niet meer stuk, ziek, etc...quote:
quote:
Al goed, al goed. Het zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het toevoegen van een scheldwoord in de vorm van 'goochem', maakt het er niet beter op!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
we horen weinig over hem. waarschijnlijk binnenkort een berichtje over een terugslag ala Van der Heijden.
Ik las 'm verkeerd, ja. Ik dacht dat je bedoelde "als 'ie beter is" in de zin van 'Aissati is een betere speler'.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je kan wel lezen?
ik zeg toch "als hij beter is", dat geld dan toch ook bij een blessure....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik las 'm verkeerd, ja. Ik dacht dat je bedoelde "als 'ie beter is" in de zin 'Aissati is een betere speler'.
Biertje d'r op? Misschien maakt dat de wedstrijd ook wat leuker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ik had hem wat duidelijker kunnen formuleren idd...
nog 25 min werken maar ok....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Biertje d'r op? Misschien maakt dat de wedstrijd ook wat leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |