jawel hoor, sno erin laten als aisatti beter is....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
met de punt naar achteren tegen borach..kanslozer moet het niet worden.

Aissati is geblesseerd, goochem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jawel hoor, sno erin laten als aisatti beter is....

Ik voorzie mensen van informatie, en dat doe ik graag! Zo blijkt eens te meer dat het ontbreken van intonatie de communicatie erg lastig maakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geïrriteerd, jongeman!

we horen weinig over hem. waarschijnlijk binnenkort een berichtje over een terugslag ala Van der Heijden.quote:

Het toevoegen van een scheldwoord in de vorm van 'goochem', maakt het er niet beter op!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik voorzie mensen van informatie, en dat doe ik graag! Zo blijkt eens te meer dat het ontbreken van intonatie de communicatie erg lastig maakt.

Gih, vandaar "als ie BETER is": als in niet meer stuk, ziek, etc...quote:

quote:

Al goed, al goed. Het zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het toevoegen van een scheldwoord in de vorm van 'goochem', maakt het er niet beter op!

quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
we horen weinig over hem. waarschijnlijk binnenkort een berichtje over een terugslag ala Van der Heijden.

Ik las 'm verkeerd, ja. Ik dacht dat je bedoelde "als 'ie beter is" in de zin van 'Aissati is een betere speler'.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je kan wel lezen?
ik zeg toch "als hij beter is", dat geld dan toch ook bij een blessure....

quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik las 'm verkeerd, ja. Ik dacht dat je bedoelde "als 'ie beter is" in de zin 'Aissati is een betere speler'.

Biertje d'r op? Misschien maakt dat de wedstrijd ook wat leuker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ik had hem wat duidelijker kunnen formuleren idd...

nog 25 min werken maar ok....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Biertje d'r op? Misschien maakt dat de wedstrijd ook wat leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |