Ik quote 'm nog ffquote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Stop nu eens met dat editten Sjimz. Nu loop je wel een beetje te mierenneuken hoor
Doe jij dan geen verkapte doodsverwensingen meer zodat ik niet hoef te editten!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Stop nu eens met dat editten Sjimz. Nu loop je wel een beetje te mierenneuken hoor
Dan denk je inderdaad in de goede orde van grootte.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
Goh, lachen met jou.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Jammer.. had gehoopt dat Ajax wel zou winnen, maar met deze 3-1 verlies mogen ze ook wel tevreden zijn. Was wel een mooie hattrick van Lazovic! Kan zo bij PSV aan de slag.
Slaap lekker
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Jammer.. had gehoopt dat Ajax wel zou winnen, maar met deze 3-1 verlies mogen ze ook wel tevreden zijn. Was wel een mooie hattrick van Lazovic! Kan zo bij PSV aan de slag.
Slaap lekker
Heuj ik had die post ook klaar staanquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Slaap lekker
Mijn post was ook ge-edit, en ik weet me God niet wat ik verkeerd heb gepost. In ieder geval alvast mijn oprechte excuses voor je foute perceptie Sjimz.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn post was ook ge-edit, en ik weet me God niet wat ik verkeerd heb gepost. In ieder geval alvast mijn oprechte excuses voor je foute perceptie Sjimz.²
DE HILARITEIT!!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef donpsp het volgende:
Slaap lekker
Kijk, je kan het wel: normaal posten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef Palmboom313 het volgende:
AJAX gewonnen poul fase lijkt wel zeker
De tweede maakte dat weer helemaal goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Suijk het volgende:
En dan kan dat gezeik over de goals van Huntelaar ook weer even de kast in. Al was die eerste goal wel zo ongeveer de lelijkste goal ooit gemaakt.
Verder gewoon gedaan wat je moest doen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Vertonghen erg lijken op:
[ afbeelding ]
Toevallig ook een Belg.²
jij ook blijkbaarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kijk, je kan het wel: normaal posten.
Als we dit nog weggeven, steek ik persoonlijk al mijn Ajax-shirts in de fik en post het filmpje hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een fantastische overwinning van dit grote ajax in een zinderende wedstrijd in een kolkend stadion
Waarom zijn uefa cup voorrondes bijna altijd zo dood kwa ambiance
Wel fijn dat de groepsfase iig voor 1 team veilig is... naja, zo goed als
Daar houden we je aan. Aub wel je hamstrings goed op beeld zetten.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we dit nog weggeven, steek ik persoonlijk al mijn Ajax-shirts in de fik en post het filmpje hier.
Even verbeterd.quote:
whehequote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, dat wordt spannend thuis. Hè, sjimz?
Sulejmani had ze dus nog overschat met niveau Heracles.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Suijk het volgende:
Nou is dat Borac wel een beetje niveau rechterrijtje Jupiler League, hopelijk proberen ze er in de thuiswedstrijd ook nog wat van te maken.
Mooie avatarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Skywalker88 het volgende:
nice =D op naar de poule fase!!
Das toch altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sulejmani had ze dus nog overschat met niveau Heracles.
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van HeatWave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |