RM & HW, net Yin en Yang.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de enige die zich nog niet zo druk maakt?
Ja, 5-2 is dramatisch, maar liever nu dan halverwege het seizoen. Nu kun je er wat van leren.
Als iedereen dezelfde mening zou hebben, dan leven we in een saaie wereldquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde mening zou hebben, dan leven we in een saaie wereld.
Ja I knowquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tegenstander van ons in de beker.
Laten we dat iig hopen, als we ook van Groningen verliezen ga ik allemaal wel een stuk somberder zienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel heb ik ook niet. En in Eindhoven bleef men bij de 1-5 tegen Ajax vrij rustig, terwijl PSV in die wedstrijd Ajax nog uitzicht gaf op de titel. Waarom moet het in Amsterdam altijd zo onrustig zijn?
In 2001/2002 verloren we nog dikker van Heerenveen, maar we werden wel kampioen. Kom op, het seizoen is vijf competitiewedstrijden oud. Ik weet zeker dat het team tegen Groningen in ieder geval vanaf minuut één strijd zal leveren.
Afgelopen weekend was hij kut, maarja wie niet op Vermeer na.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja I knowMaar ja, aangezien sommigen totaal anti-Urby zijn zullen ze hem daar wel tussen plaatsen
![]()
Tot nu toe heeft 'ie het best aardig gedaan trouwens vind ik, maar het is echt op elke plek meestal een net-niet speler. Hij kan overal op de linkerkant spelen maar nergens heeft ie echt constant gepresteerd of uberhaupt constant gespeeld. Ben benieuwd hoe Urby zichzelf dit seizoen ontwikkeld, alhoewel ik nog steeds een goede linksback geen overbodige luxe vind.
Nee, Urby moet gewoon een kans krijgen..zondag speelde iedereen kutquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef Roysen het volgende:
Volgende wedstrijd dan maar Schilder ipv Urby?
Zo mooi is eindhoven niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb er zin in.
16 nov. PSV,
27 nov. HSV
30 nov. FCU
Wordt een mooi maandje reizen voor Ajax.
De reden waarom ik onrustig ben is het aantal geblesseerden. Waarom moet dat in elk nieuw seizoen weer een hoogtepunt bereiken? Echt triest gewoon hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel heb ik ook niet. En in Eindhoven bleef men bij de 1-5 tegen Ajax vrij rustig, terwijl PSV in die wedstrijd Ajax nog uitzicht gaf op de titel. Waarom moet het in Amsterdam altijd zo onrustig zijn?
PSV-thuis Nashje.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
PSV-thuis Nashje.Ik moet vanuit Praag reizen he.
Ah.. de gouden lichtingquote:De 29-jarige Delorge werd deze zomer samen met Kenneth Perez, Jürgen Colin en Albert Luque naar het tweede elftal gezet. Dit trio is inmiddels al gebonden aan nieuwe werkgevers. In december zal Delorge ook gaan praten met de clubleiding over deze mogelijkheid
Deze opmerking heeft bij mij gewerkt als een soortement van laxeermiddel.quote:
quote:Vonk wees Van Geel al op Enoh
Eyong Enoh was misschien wel de opvallendste speler die Ajax afgelopen zomer naar Amsterdam haalde. De Kameroener kwam over van Ajax Cape Town. Hij kwam als onbekende binnen in Nederland, maar al snel speelde de 22-jarige middenvelder zich in de basis bij Ajax.
Marco van Basten werd door de toenmalige trainer van Enoh, Craig Rosslee, getipt. Hans Vonk, de nieuwe doelman van Ajax, heeft echter ook aangegeven dat Enoh een goede speler voor Ajax zou zijn. Hij deed dit echter al een tijd eerder.
In de periode dat Martin van Geel nog technisch directeur was van Ajax heeft Vonk hem getipt over de ontwikkeling van zijn toenmalige ploeggenoot in Zuid-Afrika. ''Toen Martin van Geel nog technisch directeur was, heb ik hem een paar keer gewezen op de ontwikkeling van Enoh,'' zegt Vonk tegenover Voetbal International, die er overigens niet van op kijkt dat Enoh het niveau in Nederland aankan. ''Ik wist dat hij een complete voetballer is.''
Het heeft Vonk echter wel verbaasd dat Enoh zich al zo snel in Ajax 1 speelde. ''Ik had niet gedacht dat hij zich zo snel zou aanpassen aan het voetbal in Nederland. Ik gun hem dit van harte. Bij Ajax Cape Town was hij in het veld altijd fantastisch coachbaar. Ideaal om als keeper zo'n speler voor je neus te hebben. En het is een intelligente, welbespraakte en sociaal gevoelige jongen uit een goed milieu,'' besluit de 38-jarige reservedoelman van Ajax.
Ja, één van Derksen's vele stokpaardjes.quote:
Nog noemenswaardige dingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef denthemen het volgende:
Net vergadering ASR gehad, zal binnenkort wel op de site komen
Wel wat dingetjes, maar dat wordt nog gecommuniceerd vanuit de ASRquote:
Ja, inderdaad. Suggestief gedrag, lekker hard-to-get spelen, zul je zien dat hij feitelijk geen nieuwe info heeft maar meer wil schermen met interessantdoenerij. Ik gun het hem van harte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:20 schreef Suijk het volgende:
Argh, komt 'ie weer met dat er een vergadering is geweest maar dat 'ie nog niks kan zeggen.Zeg dan niks!
Jij wilt niet weten wat ik jou allemaal gun.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Suggestief gedrag, lekker hard-to-get spelen, zul je zien dat hij feitelijk geen nieuwe info heeft maar meer wil schermen met interessantdoenerij. Ik gun het hem van harte.²
Dank je, maar ik mag geen bier. Hoest voor de rest?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik jou allemaal gun.
Deze gesprekken mag je voor een PM bewaren BSB.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, maar ik mag geen bier. Hoest voor de rest?²
Wat valt hieraan op?quote:De terugkeer van Gabri en Oleguer komt als geroepen voor Van Basten. Hij kan tegen FC Groningen niet beschikken over de geblesseerde Miralem Sulejmani, Ismaïl Aissati, Eyong Enoh en Maarten Stekelenburg. Gregory van der Wiel is geschorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
quote:8/10/2008 - 'Van Basten wilde Pranjic dolgraag hebben'
(Gepost door SvdE)
Marco van Basten had Danijel Pranjic afgelopen zomer dolgraag naar Ajax gehaald. Dat meldt Voetbal International in de nieuwste uitgave. Volgens VI zag Van Basten de komst van Pranjic zeker zitten, maar lag de prioriteit van Ajax bij het aantrekken van Miralem Sulejmani. [reageer]
http://ajax.netwerk.to
Mooi, ik kijk er naar uit. Ben nl. best benieuwd. FC Twente heeft m.i. een hele goede weg ingeslagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:09 schreef denthemen het volgende:
ik had en heb nu geen tijd om elk punt te bespreken.. Morgen zal ik dingen toelichten!! Maar verwacht niet die standaard dingen (oude logo etc) @ bansheeboy: ik ook van jou mop
Is dat niet van Oger?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:41 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand waar dit vest te koop is?
[ afbeelding ]
Hoeveel kansen moet Urby nog krijgen volgens jou? Als je rond de 100!! wedstrijden in Ajax 1 gespeeld hebt en daarvan is driekwart bagger heb je wat mij betreft genoeg kansen gehadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, Urby moet gewoon een kans krijgen..zondag speelde iedereen kut
Kan je mij wat gegevens PM'en? Verhuurbedrijf, ferry (Duinkerken ook?) etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ik geloof nog drie ofzo. Maar dat gaat makkelijk lukken. Busje huren kost pp 25 euro en dan heb je al een volle tank. Dus dan ben je al een heel eind. Ik denk dat we voor 80 euro (incl hotelovernachting) klaar zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |