Vond het wel een goede tt om het verschil in negativisme en positivisme in het topic te benadrukken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
Eerder een tt die nergens op slaat.....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Busje naar Birmingham is geregeld. Negen personen. We zijn alleen met zijn tienen
Even kijken hoe we dat gaan oplossen
Lijkt me niet meer dan logischquote:
Die van jou is dan weer iets minderquote:
Ja, je act om een gestoorde te spelen is nu wel uitgewerkt BsB.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieus? Ik denk dat met de huidige harde kern alles mogelijk is behalve het kampioenschap, ik neig eerder naar een seizoen van niets.²
Ja, ook ik koester die hoop, ik heb Ajax nl. hoog zitten. Alleen spelen ze m.i. veels te wisselvallig, terwijl ze een voorhoede hebben om je vingerkootjes bij af te likken. Tevens ben ik er van overtuigd dat ze mét Sno beter spelen dan zonder. Zijn chassis voegt toch net dat extra benodigde body aan je elftal.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef Devz het volgende:
We zullen wel weer 2e/3e worden.
Opgelost. Komt nog een extra busje. Met 18 man naar Birminghamquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Busje naar Birmingham is geregeld. Negen personen. We zijn alleen met zijn tienen
Even kijken hoe we dat gaan oplossen
Zou bijzonder prettig zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef Blight het volgende:
Gelukkig zijn Oleguer en Gabri er waarschijnlijk bij tegen Groningen.
Beetje jammer dat het van Praag niet echt haalbaar is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Opgelost. Komt nog een extra busje. Met 18 man naar Birmingham
Hehe, moet je nu nog 8 man regelen dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Opgelost. Komt nog een extra busje. Met 18 man naar Birmingham
Nee, ik geloof nog drie ofzo. Maar dat gaat makkelijk lukken. Busje huren kost pp 25 euro en dan heb je al een volle tank. Dus dan ben je al een heel eind. Ik denk dat we voor 80 euro (incl hotelovernachting) klaar zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, moet je nu nog 8 man regelen dan?
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef Blight het volgende:
Ik zie ons eerder van Milan winnen dan van Heerenveen hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef kalinho het volgende:
Kampioenschap of UEFA cup lijkt me eerder.
Als Heerenveen Milan nou uitschakelt wordt de kans al groter:)
Wat een positivisme.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Urquhart het volgende:
Wie zal er tegen Groningen geblesseerd raken?
Ik gok op Vermaelen.
Met Gabri mogen we best blij zijn, maar met Olegeur????quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef Blight het volgende:
Het andere Oranje, ja.quote:
Aangezien vd Wiel geblesseerd is kunnen we Oleguer er goed bij hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met Gabri mogen we best blij zijn, maar met Olegeur????Die zou zelfs door de Graafschap te licht bevonden worden.
²
Geschorst he. Al die blessures zijn al overdreven genoeg, dus niet extra overdrijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
Aangezien vd Wiel geblesseerd is kunnen we Oleguer er goed bij hebben.
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:46 schreef Ruiseart het volgende:
Van der Wiel is zowel geblesseerd als geschorst.
sorry dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geschorst he. Al die blessures zijn al overdreven genoeg, dus niet extra overdrijven.
quote:
quote:Van der Wiel geschorst en geblesseerd
Gregory van der Wiel heeft aan de wedstrijd tegen SC Heerenveen verscheidene pijntjes aan zijn heup en lies overgehouden.
Hierdoor moest hij de oefenwedstrijd met Oranje onder 21 (de beloften) laten schieten. In zijn plaats is clubgenoot John Goossens opgenomen.
Overigens is van der Wiel voor de eerstvolgende wedstrijd geschorst, vanwege zijn twee maal geel en dus rode kaart tegen Heerenveen.
Ah, gelukkig maar pijntjes dat zijn maar 2 tot 4 wekenquote:
Ik baal er ook van, maar ik heb niet het gevoel dat het seizoen al voorbij is zoals sommigequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de enige die zich nog niet zo druk maakt?
Ja, 5-2 is dramatisch, maar liever nu dan halverwege het seizoen. Nu kun je er wat van leren.
Paralympisch team?quote:
Nee, dat gevoel heb ik ook niet. En in Eindhoven bleef men bij de 1-5 tegen Ajax vrij rustig, terwijl PSV in die wedstrijd Ajax nog uitzicht gaf op de titel. Waarom moet het in Amsterdam altijd zo onrustig zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar pijntjes dat zijn maar 2 tot 4 weken
[..]
Ik baal er ook van, maar ik heb niet het gevoel dat het seizoen al voorbij is zoals sommige
Volendam, al lees ik net dat het ID-team zich ook Het Andere Oranje noemt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |