Tuurlijk, maar je wil toch ook wel een beetje zien dat er verbetering in zit. Ik vind dit weer een enorme stap terug vergeleken met eerdere wedstrijden. Heerenveen is niet de zwaarste tegenstander die we gaan krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef twi het volgende:
Heerenveen-uit kun je gewoon verliezen. Dat het op zo'n manier gebeurt doet pijn, maar aan het eind van het seizoen blijft het 1 van de x verliespartijen, waar de som van de resultaten echt nog wel een kampioenschap kan opleveren.
Tjah, op zich zie ik ook nog wel aanknopingspunten dat het op de lange termijn goed moet gaan komen. Maar met wedstrijden zoals dit is het zwaar om Ajax-supporter te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, ik vind zijn filosofie over voetbal geweldig, jonge talenten laten groeien en zo een team bouwen zoals Ajax traditioneel gezien altijd speelde, en ik vind dit echt dood en doodzonde maar besef hoeveel potentie Ajax bezit. Scheelt overigens dat mijn verwachtingspatroon al laag was voor het seizoen dus dit is semi-ingecalculeerd.
Natuurlijk wil je zien dat het beter gaat, maar nu is de wond nog vers en flapt iedereen er alles uit. Wekenlang hebben we eigenlijk amper wat gehoord en nu is het weer tijd om met z'n allen massaal van de brug te springen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je wil toch ook wel een beetje zien dat er verbetering in zit. Ik vind dit weer een enorme stap terug vergeleken met eerdere wedstrijden. Heerenveen is niet de zwaarste tegenstander die we gaan krijgen.
Dat dacht ik gvd na willem ii al.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden.
Iedereen heeft gezien wat voor een stel dwazen hij er in gezet heeft bij het Nederlands elftal, en als ie al een keer de goede mensen in het veld stuurde, zette hij ze vaak weer op de verkeerde plek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af hoelang van Basten krediet krijgt , 7 punten uit 5 wedstrijden is natuurlijk niet best.
Nou ben ik geen voorstander van het ontslaan van trainers die net nieuw zijn , maar ja bij Ajax verwacht met goede resultaten
Hopelijk? Kun je vergeten, thuis wedstrijden gaan nog wel... maar uitwedstrijden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden. Opzich geen probleem natuurlijk verliezen tegen Heerenveen volgende week hopelijk Gabri er weer bij.
Eigenlijk is Heerenveen de eerste club van redelijk niveau die we tegen komen, waar je ieder jaar uit van kunt verliezen, maar dat het dan zo makkelijk gaat...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je zien dat het beter gaat, maar nu is de wond nog vers en flapt iedereen er alles uit. Wekenlang hebben we eigenlijk amper wat gehoord en nu is het weer tijd om met z'n allen massaal van de brug te springen.
De progressie is noodzakelijk, maar mensen die nu al het kampioenschap opheven zorgen er alleen maar voor dat de club nog verder afzakt. Mijn verwachtingspatroon blijft hoog, ondanks deze nederlaag.
Voorbeschouwing op Ajax.nlquote:Duels tussen sc Heerenveen en Ajax zijn zelden saai te noemen. Dat heeft grotendeels te maken met de positieve spelopvatting die beide clubs doorgaans hanteren.
Klopt gewoon. Alleen Heerenveen voerde het ook uit.quote:
Haha oh ja, krijgen we deze dooddoener weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden. Opzich geen probleem natuurlijk verliezen tegen Heerenveen volgende week hopelijk Gabri er weer bij.
Helaas wel. Het was weer een rare wedstrijd. Het "Lucky" was helaas even weg bij Ajax. Heb echt een dubieus gevoel bij die wedstrijd, echt slecht en mak gespeeld door Ajax maar vervolgens wel 3 goals scoren bij een 4-0 achterstand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt gewoon. Alleen Heerenveen voerde het ook uit.
Misschien aan de heer Böke vragenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk is Ajax nu wel wakker geschud voor de volgende wedstrijden.
Als Ajax zijnde moet je alle westrijden winnen. Dan kan de scheids een keer tegenzitten maar dan moeten ze nog beter hun best doen punt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef MaxC het volgende:
Volledig terecht verslagen door Heerenveen maar daarna ook wel vernederd door de heer Vink
Hij heeft gewoon gelijk, en heeft gewoon aangegeven hoe Ajax ervoor stond. En dat klopt het is een laag kut niveau.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef finsdefis het volgende:
Gelukkig heeft en had van Basten een realistische "visie". Hij gaf aan het begin van het seizoen al aan dat het nog allemaal niet op niveau was en dat het wel even gaat duren. Alleen jammer dat ie dat nu weer moet zeggen.
Jep, Aissati ligt er nu ook al zo´n 3 weken uit en opmerkelijk genoeg duurt zijn blessure nog steeds 3 tot 6 weken, net zolang als toen het persbericht naar voren kwam hoelang hij uit de running zou zijn. Idd 3 tot 6 wekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
In principe moet Oleguer tegen Groningen weer van de partij zijn.
Maar goed wat is in principe met onze medische staf...
Ik vind 4-3-1-2 beter. Dan hebben we een mannetje achter de spits (Sulejmani is uitstekend voor deze positie) die de brug tussen middenveld en spitsen, wat nu een link is die vaak fout gaat kan leggen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef marp0 het volgende:
Beter speelt Ajax geen 4-3-3 meer, want dat werkt echt niet alleen tegen clubs die er niks van bakken.
De spelers van Ajax speelden ook niet met diepgang en dat zag je bij Heereveen wel, bij ajax stond iedereen stil om aangespeeld te worden maar vervolgens doen ze niks met die bal.
Beter speelt Ajax 442 of 4231 met spelers die opkomen vanaf het middenveld.
Zo spelen we nu ook vaak al.... gewoon het Nederlands efltal systeem invoeren, heb je een extra slot op de deur achterin...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind 4-3-1-2 beter. Dan hebben we een mannetje achter de spits (Sulejmani is uitstekend voor deze positie) die de brug tussen middenveld en spitsen, wat nu een link is die vaak fout gaat kan leggen.
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
altijd dat geld gezeik, dit is INSTELLING wat er niet is!
Hoeveel van dat bedrag stond vandaag ook daadwerkelijk op het veld? En schijnbaar verwacht jij dat als er een nieuwe trainer komt, er meteen een heel ander systeem wordt ingeslepen. Van Basten valt in deze vrij weinig te verwijten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef ASroma het volgende:
ik schrijf em weer even bij..... 35 miljoen geinvesteeerd... 7 uit 5.... top marcoje kan zo aan de slag bij Milan
En je hebt er een coach voor die dit vervolgens de spelers duidelijk moet maken, desnoods met een donderpreek. Zou Louis een keer tijd vrij kunnen maken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.
Jep slaat allemaal nergens op, voetbal toch gewoon eens voor die godverdomde miljoenenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon de instelling. De supporters-gedachte van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" is helaas door de spelers overgenomen, en die verwachten ook altijd sowieso te winnen, met die gedachte spelen ze ook. Ze vechten niet om te winnen, want Ajax zal toch wel winnen. En zie het resultaat: je wint niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |