Och, zover kun je niet gaan. Daarvoor heeft Ajax het teveel af laten weten. Maargoed, het is en blijft wel een feit wat met argumenten overeind gehouden kan worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:15 schreef King_of_cubes het volgende:
En dan was het 3 - 3 geweest. Weer de scheidsrechters die tegen Ajax fluiten.
Oh kutquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef F1Bas het volgende:
Straks krijgen we die rellende nicht hier ook nog
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Och, zover kun je niet gaan. Daarvoor heeft Ajax het teveel af laten weten. Maargoed, het is en blijft wel een feit wat met argumenten overeind gehouden kan worden.
Hij heeft gewoon hetzelfde gezien als wij, volgens mij is er niks waar we het niet over eens zijn met iedere SCH supporter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef F1Bas het volgende:
Hopelijk heeft 'ie een afspraakje met een besneden Marokkaans jongetjequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef F1Bas het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:18 schreef Fides het volgende:
4-2
- onterechte penalty
+ onterecht afgekeurde goal
=
3-3![]()
![]()
![]()
=quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:18 schreef Fides het volgende:
4-2
- onterechte penalty
+ onterecht afgekeurde goal
=
3-3![]()
![]()
![]()
Lekker.. Misschien Lindgren in de verdediging erbij dan maar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:21 schreef Urquhart het volgende:
Rood van der Wiel
Wie zetten we er volgende week in?
Dat zou dan echt kortzichtig zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:22 schreef Jnk18 het volgende:
Vermeer keept goed hoor, maar zullen wel weer mensen zijn die hem afknappen...
Interlands toch?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:21 schreef Urquhart het volgende:
Rood van der Wiel
* 2 wekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:21 schreef Urquhart het volgende:
Rood van der Wiel
Die blijft nog jaren zitten. Het is te groot gezichtsverlies om de man die nu alles bijna bepaald, de laan uit te sturenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af hoelang van Basten krediet krijgt , 7 punten uit 5 wedstrijden is natuurlijk niet best.
Nou ben ik geen voorstander van het ontslaan van trainers die net nieuw zijn , maar ja bij Ajax verwacht met goede resultaten
KNJB?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:21 schreef VoreG het volgende:
En genaaid tegen Feyenoord en genaaid tegen Willem 2 en dan nu tegen SCH!
We hadden nu al kampioen kunnen zijn! KNJB!
Mwah alle puntverlies in uitwedstrijden, Thuis gaat het tot nu toe goed mja we hebben ook nog geen echte tegenstand gehad in de Arena...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af hoelang van Basten krediet krijgt , 7 punten uit 5 wedstrijden is natuurlijk niet best.
Nou ben ik geen voorstander van het ontslaan van trainers die net nieuw zijn , maar ja bij Ajax verwacht met goede resultaten
Is ook niet nodig, ik vind zijn filosofie over voetbal geweldig, jonge talenten laten groeien en zo een team bouwen zoals Ajax traditioneel gezien altijd speelde, en ik vind dit echt dood en doodzonde maar besef hoeveel potentie Ajax bezit. Scheelt overigens dat mijn verwachtingspatroon al laag was voor het seizoen dus dit is semi-ingecalculeerd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die blijft nog jaren zitten. Het is te groot gezichtsverlies om de man die nu alles bijna bepaald, de laan uit te sturen
Dat joden zulke joden zijn dat ze zelfs joden naaienquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
KNJB?
koninlijke nederlandse Joden bond?
ajax = joden?
wat bedoel je nou
Die blijft gewoon. Geen goed idee ook om direct weer iemand te ontslaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef Enchanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |