quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Groningen supporter: 'Ik neem af en toe een WC rol mee'
voor je gezeik kun je hier terechtquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef SCH het volgende:
Zeikjury
Modjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geen slotje hier?
Ja, dus ik neem aan dat de punten nu binnen gaan stromenquote:
Hoe gaat het met de tussenstand?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:28 schreef Joesse het volgende:
hee goede jury gisteren! hopen dat ie vanavond weer goed isik wil nog wel meer onderschriften, dus, hup! aan 't werk!
quote:
waar ben jij nou weer mod vanquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, dus ik neem aan dat de punten nu binnen gaan stromen
ok, thanksquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Tnx Blawh, welkom Gordon_Shumway!
quote:-Gordon_Shumway-
-Groningen supporter: 'Ik neem af en toe een WC rol mee'-
quote:-TheVulture-
-Suarez: "Ik zet mijn tegenstanders graag een hak"-
quote:-Beschouw-
-Ajaxspeler: ''Te laat komen. Dan mag ik een mop vertellen.''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Gordon: " Is dit jasje ook in het bauw verkrijgbaar ? "-
Niet alleen de poedel volgens mij...quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:48 schreef Joesse het volgende:
poedel kiezen vond ik lastig.. sorry kz
t was jij of Gordon op 3.. en Gordon is mod...quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet alleen de poedel volgens mij...
Breach nietquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:51 schreef Joesse het volgende:
[..]
t was jij of Gordon op 3.. en Gordon is mod...
Modsquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:51 schreef Joesse het volgende:
[..]
t was jij of Gordon op 3.. en Gordon is mod...
*kuch* jatwerk *kuch*quote:Op zondag 28 september 2008 11:27 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Real onderzoekt of het hart van Sneijder wel echt bij Real ligt"
quote:-SCH-
-Groeistuipen Sneijder scherp gemonitord-
quote:-EnGCatjuh-
-Doktoren: "Zelfs met een loep was het moeilijk de elektroden op de juiste plek te plakken."-
-Eerste medische test in luciferdoosje groot succes.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Real onderzoekt of het hart van Sneijder wel echt bij Real ligt"-
weet ikquote:Op zondag 28 september 2008 18:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee. Was trouwens kansloos voor podiumplek.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoef de post van Beschouw niet eens te wijzigen voor punten
Ik had ook echt geen Sneijdergrappen verwacht bij deze fotoquote:Op zondag 28 september 2008 19:09 schreef Breach het volgende:
Sneijder-grappen
Ben blij dat die ouwe zelden nog een eerste plaats heeft. Wat een slechte jury zeg
Heb poedelvreesquote:Op maandag 29 september 2008 18:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik jureer wel na 21:00, in de hoop dat er dan meer inzendingen zijn.
quote:
quote:-sjimz-
-Beckham nu ook international van Ivoorkust.-
quote:-Silenus-
-Beckham: Nu ben ik eindelijk weer een zwaargewicht in het internationale voetbal-
quote:-ruud_fr-
-Bend It Like Beschouw-
De opmaak is hier te vinden.quote:-WooZ-
-Deze week in de bonus: Afrikaanse BeckHAM-
Parasietquote:Op maandag 29 september 2008 21:27 schreef Beschouw het volgende:
Toch nog een beetje eerste vandaag.
Deze hebben we al een keer gehad geloof ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Crouch: "Nee, ík ben de grootste speler van de wereld!"
Oh ik dacht dat een verwijzing was naar de parasietquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ehhhhhhhhhh![]()
SCH had toch al een foto gepost ? [Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #138] Nog Meer Blauw
Dan hoop ik dat het een betere is dan ze nu hebben!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Lens nieuwste aankoop Bayern Munchen
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een betere is dan ze nu hebben!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Je wist gewoon niksquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die foto van SCH is echt een kutfoto.
Klopt ook.quote:
quote:Gordon_Shumway
Klinsmann blij met foto van SCH na bezoek aan homoparkeerplaats.
quote:EnGCatjuh
Klinsmann net zo wazig als speelwijze Bayern.
quote:sjimz
De opmaak is hier te vinden.quote:Kerol
Klinsmann start nieuwe kledinglijn: Pixels ipv Katoen.
kom op dan met de nieuwe fotoquote:
Wat goed, wij verwachten veel van deze jury die doorgaans uitblinkt in kwaliteit en evenwicht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:
De jury zal tussen 19.00 en 20.00 uur zijn oordeel vellen.
Jou ontgaat ook nietsquote:
quote:Bjoro
Kijk eens, wie het stringetje van Seedorf heeft gejat !
quote:Breach
-Hongerige Ronaldinho ontdoet zichzelf van maagband"
quote:Joesse
Dief voetbalsok uit kleedkamer Vitesse bekend.
De opmaak is hier te vinden.quote:borisz
Gooi je haar los en maak Berlusconi gek
Hij verdiende nu echt wel eerste plek. Alweer een jury zonder humor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:42 schreef sjimz het volgende:
SCH heeft zichzelf een poedel bespaard door zijn onderschrift te veranderen
Pf zelfs geen eervolle vermeldingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Matige jury, al zijn de nummers 1 en 2 wel terecht.
Het heeft niks met humor te maken. Als sjimz of engcatjuh en nog een paar van die pubers jureren is het zinloos voor ons om mee te doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij verdiende nu echt wel eerste plek. Alweer een jury zonder humor.
Jezus, doe ff normaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Jezus, alsof die winnaar ook maar een beetje grappig was. Die van mij is toch vele malen leuker?
Maar ja, ik heb gewoon teveel vijanden, zeker zo'n sjimz - wat een geweldig etterbakje is dat toch, zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.
Wat ik me afvraag he SCH, meen jij dit nou echt of is dit gewoon een grap zoals elke reactie hier op een jurering?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Jezus, alsof die winnaar ook maar een beetje grappig was. Die van mij is toch vele malen leuker?
Maar ja, ik heb gewoon teveel vijanden, zeker zo'n sjimz - wat een geweldig etterbakje is dat toch, zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.
Weten we in ieder geval wie de volgende VBL-mod wordt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.
Ik hoop het tweede maar ik vrees het eerste.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he SCH, meen jij dit nou echt of is dit gewoon een grap zoals elke reactie hier op een jurering?
Dacht dat jij niet van persoonlijke aanvallen hield?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Het klopt gewoon wat ik zeg, waarom mag dat niet gezegd worden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he SCH, meen jij dit nou echt of is dit gewoon een grap zoals elke reactie hier op een jurering?
Wel op fora, dan ben ik er dol opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet van persoonlijke aanvallen hield?
Hoe kan iets wat mijn mening is en niet de jouwe per definitie niet kloppen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het klopt gewoon wat ik zeg, waarom mag dat niet gezegd worden?
Verder speelt er iets in andere topics wat ik zo langzamerhand wel goed zat begin te worden, wat hem betreft.
Over Catjuh is een grapje inderdaad, da's gewoon een lullo.
Ik ben hier niet zo pissig over, dit is gewoon kinderachtig maar gewoon gezellig hoor. Anders zou ik toch niet meer meedoen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, het is een juryspelletje, je hebt dus verschillende meningen. Jouw mening en de humor waar jij van houdt verschilt met degene die de stand maakt. Maak je niet zo druk.
Toch even duidelijk dat ik het gevraagd heb danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het klopt gewoon wat ik zeg, waarom mag dat niet gezegd worden?
Verder speelt er iets in andere topics wat ik zo langzamerhand wel goed zat begin te worden, wat hem betreft.
Over Catjuh is een grapje inderdaad, da's gewoon een lullo.
Ik heb geen geaardheid, ik ben homoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer ook niet meer zeiken als ze je aanvallen over je geaardheid
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef Breach het volgende:
Ik scoor bij jou ook altijd weinig punten en de meeste poedels heb ik ook van jou gekregen volgens mij, maar dat wil toch niet zeggen dat jij bewust mij negeert of niet selecteert...
Gewoon, gemeten!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Hoe weet SCH dat het piemeltje van sjimz zo klein is?
Ja, sjimz zal vast denken van "nou, die SCH is een dikke, vette, vadsige homo die ik niet mag, dus geef ik geen punten". Als dat echt zo zou zijn, zou je wel de poedel hebben gehad. En zo is sjimz niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo pissig over, dit is gewoon kinderachtig maar gewoon gezellig hoor. Anders zou ik toch niet meer meedoen.
De manier waarop sjimz users tegen mij opstookt in het ajaxtopic vanmiddag is echt ranzig maar hij zal niet groot genoeg zijn om dat te erkennen.
Omdat ik een "quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
De manier waarop sjimz users tegen mij opstookt in het ajaxtopic vanmiddag is echt ranzig maar hij zal niet groot genoeg zijn om dat te erkennen.
Doe dan een foto mietje. Ben je verliefd op sjimz ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we weer onderschriften posten? Of zo.
Ja, ik val op mannen met kleine piemels. Pas jij dus ook maar op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe dan een foto mietje. Ben je verliefd op sjimz ofzo?
Nee. Het hoort er in dit topic bij dat we af en toe lopen te zeiken, al dan niet gemeend. Moeten jullie blauwen toch wel snappen na 137 afleveringen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we weer onderschriften posten? Of zo.
Nog niet, deze kwam ik tegen en moesten we maar niet doen maar is te leuk om niet te laten zienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik val op mannen met kleine piemels. Pas jij dus ook maar op.
Ik weet geen foto. Jij?
Wij doe gewoon lekker meequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Beschouw het volgende:
Moeten jullie blauwen toch wel snappen na 137 afleveringen?
Dat bedoel ik dus. Jij ziet gewoon niet wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik een "" smiley zet in het Ajax topic na een goed gevonde quote van HeinekenAFCA waarin jij jezelf tegenspreekt stook ik gelijk users tegen jou op?
Jij bent echt niet goed wijs
Leuk hoor, een politieauto plaatsen. Doe je dat nou om sjimz uit te lokken? Wat wil je hier mee bereiken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog niet, deze kwam ik tegen en moesten we maar niet doen maar is te leuk om niet te laten zien
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk hoor, een politieauto plaatsen. Doe je dat nou om sjimz uit te lokken? Wat wil je hier mee bereiken?
Ik snap je niet.
Nee hoor, het is nog vrij mild.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een beetje gezeik hoort erbij, maar dit is wat overdreven.
Volgens mij achtervolg ik daarin ook de bekende barebacker Robin van PerSCHie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk hoor, een politieauto plaatsen. Doe je dat nou om sjimz uit te lokken? Wat wil je hier mee bereiken?
Ik snap je niet.
Maar het is wat vergezocht. Je haalt de uitslag van vandaag erbij om over een smiley van sjimz in het Ajaxtopic te klagen. Dat is overdreven, zeker hier. Doe maar lekker in FBquote:
Vond ik ook. Die jongetjes zijn niks gewend. Weet trouwens wel hoe sjimz aan zijn baan is gekomen.quote:
Sinds wanneer date jij met SCH?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vond ik ook. Die jongetjes zijn niks gewend. Weet trouwens wel hoe sjimz aan zijn baan is gekomen.
[ afbeelding ]
Al eeuwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sinds wanneer date jij met SCH?
dus de nr 3 nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Matige jury, al zijn de nummers 1 en 2 wel terecht.
Scherp gelezenquote:
Ach kom, als ik dat in FB doe dan bouwt zich daar weer een heel circus op. Het is gewoon jammer dat hij dat met regelmaat zo meent te moeten doen. Jij liet je ook niet onbetuigd en deed er nog een schepje bovenop dus volgende keer ben jij aan de beurt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het is wat vergezocht. Je haalt de uitslag van vandaag erbij om over een smiley van sjimz in het Ajaxtopic te klagen. Dat is overdreven, zeker hier. Doe maar lekker in FB
Ik verheug me er nu al op, eens kijken waar je me op gaat pakken. Ben geen agent en over m'n lengte is op FOK! ook vrij weinig bekend. Maar goed, je moet wel persoonlijk worden dus je verzint er wel wat opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom, als ik dat in FB doe dan bouwt zich daar weer een heel circus op. Het is gewoon jammer dat hij dat met regelmaat zo meent te moeten doen. Jij liet je ook niet onbetuigd en deed er nog een schepje bovenop dus volgende keer ben jij aan de beurt.
Typisch gedrag weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom, als ik dat in FB doe dan bouwt zich daar weer een heel circus op. Het is gewoon jammer dat hij dat met regelmaat zo meent te moeten doen. Jij liet je ook niet onbetuigd en deed er nog een schepje bovenop dus volgende keer ben jij aan de beurt.
Kan ik die punten nog ergens reclameren dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
ik houd jou en Blawh nooit zo goed uit elkaar dus het zal meestal voor hem bedoeld zijn
Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe. Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten. Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer. Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Typisch gedrag weer.
Maar laten we deze non-discussie nu stoppen.
Mocht je nog wat te zeuren hebben dan weet je het FB topic vast wel te vinden SCH.
Nee, dan krijg je hetzelfde soort gezeur en krijg ik weer al die shit over me heen zonder dat jullie ingrijpen. Waarom zou ik dat doen? Je zou je moeten afvragen waarom een user over zo'n Huntelaar kwestie neit een afwijkende mening in het ajaxtopic mag posten. Eigenlijk is Suijk de enige waar je een beetje normaal mee kunt en kon praten, en nog zo'n gweldige ajax-user die helaas nauwelijks meer post, ik ben zelfs zijn username vergeten. (edit: oh ja, twi, die zie ik nog zelden) Vaak op het scherpst van de snede maar altijd met argumenten maar niet in de sfeer van: ben je weer ongesteld, loop niet zo te zeiken enzovoorts. Dat gebeurt nu telkens en het wordt door de mods niet tegengehouden, eerder gevoed. Of jij zegt dan dat ze het maar moeten negeren. Ik begrijp niet waarom je dat doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En nu gewoon verder in FB: [FAQ & FB] #75: De kop is eraf!
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je hetzelfde soort gezeur en krijg ik weer al die shit over me heen zonder dat jullie ingrijpen. Waarom zou ik dat doen? Je zou je moeten afvragen waarom een user over zo'n Huntelaar kwestie neit een afwijkende mening in het ajaxtopic mag posten. Eigenlijk is Suijk de enige waar je een beetje normaal mee kunt en kon praten, en nog zo'n gweldige ajax-user die helaas nauwelijks meer post, ik ben zelfs zijn username vergeten. (edit: oh ja, twi, die zie ik nog zelden) Vaak op het scherpst van de snede maar altijd met argumenten maar niet in de sfeer van: ben je weer ongesteld, loop niet zo te zeiken enzovoorts. Dat gebeurt nu telkens en het wordt door de mods niet tegengehouden, eerder gevoed. Of jij zegt dan dat ze het maar moeten negeren. Ik begrijp niet waarom je dat doet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Overige internationals weggegumd door modjes
Ik ook. Ik voel me beroddeldquote:
sorry, beetje druk geweestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef Beschouw het volgende:
Tussenstand zou toch komen maandag? Is nu woensdag.
Mooi, dan kan ik eindelijk weer 'tactisch' jureren!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Joesse het volgende:
[..]
sorry, beetje druk geweestkomt zsm!
Vergeet je niet SCH de poedel te geven?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk weer 'tactisch' jureren!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk weer 'tactisch' jureren!
Dit is echte liefdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
John van t schip mag na lang zeiken en zeuren toch op de teamfoto.
Ik ben dan ook geen relnichtquote:
de juryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:30 schreef Beschouw het volgende:
Weer een kalm beekje ipv wildwaterstroom hier. Benieuwd wie de eerste steen in het water gooit.
-Van Basten snapt nog weinig van tactiek tijdens begin van bondscoachschap: "Mijn startopstelling wordt 2-2-1-1."-
-Overige internationals weggegumd door modjes-
quote:-Breach-
-"Reunie EK-team 2008 geen succes"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Bouhlarouz: "Wat grappig, onze rugnummers zijn samen precies 100"-
Die PI was vooral voor "de goede jury"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
Prima jury
Maar als dat geen rellen wordt. En die PI die Sjimz ook weer gebruikt
Geef nou maar gewoon toe dat dit jou manier is om mensen uit de tent te lokken..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die PI was vooral voor "de goede jury"
En ik heb geenerbij!!
Dat is het ook!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat dit jou manier is om mensen uit de tent te lokken..
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
"Hier jongens, van Frits Spits, want die raakte ze maar niet kwijt.."
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
"Hier jongens, van Frits Spits, want die raakte ze maar niet kwijt.."
quote:-Sjimz-
-Dit is voor jullie, voor die keeper van jullie heb ik nog 5 pallets vol staan-
-Spelers Volendam: "Krijg het heen en weer met die koek."-
quote:-Joesse-
-"Hier jongens, van Frits Spits, want die raakte ze maar niet kwijt.."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Borisz-
-"Kijk eens, als dank voor het inzetten voor de grote clubactie"-
Vriendjespolitiek, dat weet je toch. sjimz heeft het rekeningnummer van Breach en Beschouw heeft zijn slurf weer geduwd in plekken waar het daglicht niet eens durft te kome.nquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
Neuken in ruil voor punten?
Jij bent even groot als een gemiddelde buttplug inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn piemel is te klein
Waar blijft je PM?
Huh, met wie heb ik dan geneukt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geweigerd natuurlijk
Volgens Ray ben ik in het echt niet zo kleinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent even groot als een gemiddelde buttplug inderdaad.
quote:
sjimz is veel hotter man.quote:
Jaquote:
Ik ben niet klein en houd ook niet van mannen. En ben ook voor Ajax. Dus op zich moet jij ook gewoon vrolijk mee kunnen lullen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Breach het volgende:
[..]
JaIk ben niet klein en houd ook niet van mannen.
Jij houdt tenminste nog van mannenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Nu voel ik me echt buitengesloten![]()
Zie geen foto, heb geen piemeltje, maar ben wel klein
En van AJAXquote:
Nog een keer posten ?quote:
Is goedquote:
Istie niet meer te vinden dan ?quote:
Onzin, er staan al veel te veel onderschriften en er is te weinig tijd voor iedereen om te editten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Oleguer
Gewoon een hele nieuwe ronde dan maar.
Ok ok, ik dacht die niet meer te redden was en zo'n briljante foto was het niet. Maar prima, bedankt hoor, lieverd, en Oleguer bewaren we wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin, er staan al veel te veel onderschriften en er is te weinig tijd voor iedereen om te editten.
Klopt, het is geen briljante foto. Maar het is al 12:30 en de jury is misschien al over een uur of 6. Oleguer doen we morgen wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok ok, ik dacht die niet meer te redden was en zo'n briljante foto was het niet. Maar prima, bedankt hoor, lieverd, en Oleguer bewaren we wel.
idd, vroege jury denk ik want ik geloof dat ik naar Vitesse ga vanavondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het is al 12:30 en de jury is misschien al over een uur of 6. Oleguer doen we morgen wel.
Sterkte danquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef Joesse het volgende:
[..]
idd, vroege jury denk ik want ik geloof dat ik naar Vitesse ga vanavonddus jury zal in dat geval tegen 6en zijn.
Ik heb er alle vertrouwen in. Bovendien is de poedel winnen op dierendag nou ook weer niet zo'n ramp.quote:
quote:-Breach-
-"Je bent een rund, als je met vuurwerk stunt"-
-'Ik was ook liever met Luigi op de foto gegaan.'-
-"Sta ik eindelijk een keer met mijn superheld Mario op de foto, heeft hij zijn snor geschoren!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Silenus-
-Sta ik eindelijk een keer met mijn superheld Mario op de foto, verpest dat besnorde wijf achter hem alles..
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |