Jaquote:
Ik ben niet klein en houd ook niet van mannen. En ben ook voor Ajax. Dus op zich moet jij ook gewoon vrolijk mee kunnen lullen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Breach het volgende:
[..]
JaIk ben niet klein en houd ook niet van mannen.
Jij houdt tenminste nog van mannenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Nu voel ik me echt buitengesloten![]()
Zie geen foto, heb geen piemeltje, maar ben wel klein
En van AJAXquote:
Nog een keer posten ?quote:
Is goedquote:
Istie niet meer te vinden dan ?quote:
Onzin, er staan al veel te veel onderschriften en er is te weinig tijd voor iedereen om te editten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Oleguer
Gewoon een hele nieuwe ronde dan maar.
Ok ok, ik dacht die niet meer te redden was en zo'n briljante foto was het niet. Maar prima, bedankt hoor, lieverd, en Oleguer bewaren we wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin, er staan al veel te veel onderschriften en er is te weinig tijd voor iedereen om te editten.
Klopt, het is geen briljante foto. Maar het is al 12:30 en de jury is misschien al over een uur of 6. Oleguer doen we morgen wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok ok, ik dacht die niet meer te redden was en zo'n briljante foto was het niet. Maar prima, bedankt hoor, lieverd, en Oleguer bewaren we wel.
idd, vroege jury denk ik want ik geloof dat ik naar Vitesse ga vanavondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het is al 12:30 en de jury is misschien al over een uur of 6. Oleguer doen we morgen wel.
Sterkte danquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef Joesse het volgende:
[..]
idd, vroege jury denk ik want ik geloof dat ik naar Vitesse ga vanavonddus jury zal in dat geval tegen 6en zijn.
Ik heb er alle vertrouwen in. Bovendien is de poedel winnen op dierendag nou ook weer niet zo'n ramp.quote:
quote:-Breach-
-"Je bent een rund, als je met vuurwerk stunt"-
quote:-Gordon_Shumway-
-'Ik was ook liever met Luigi op de foto gegaan.'-
quote:-EnGCatjuh-
-"Sta ik eindelijk een keer met mijn superheld Mario op de foto, heeft hij zijn snor geschoren!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Silenus-
-Sta ik eindelijk een keer met mijn superheld Mario op de foto, verpest dat besnorde wijf achter hem alles..
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |