Gewoon, gemeten!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Hoe weet SCH dat het piemeltje van sjimz zo klein is?
Ja, sjimz zal vast denken van "nou, die SCH is een dikke, vette, vadsige homo die ik niet mag, dus geef ik geen punten". Als dat echt zo zou zijn, zou je wel de poedel hebben gehad. En zo is sjimz niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo pissig over, dit is gewoon kinderachtig maar gewoon gezellig hoor. Anders zou ik toch niet meer meedoen.
De manier waarop sjimz users tegen mij opstookt in het ajaxtopic vanmiddag is echt ranzig maar hij zal niet groot genoeg zijn om dat te erkennen.
Omdat ik een "quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
De manier waarop sjimz users tegen mij opstookt in het ajaxtopic vanmiddag is echt ranzig maar hij zal niet groot genoeg zijn om dat te erkennen.
Doe dan een foto mietje. Ben je verliefd op sjimz ofzo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we weer onderschriften posten? Of zo.
Ja, ik val op mannen met kleine piemels. Pas jij dus ook maar op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe dan een foto mietje. Ben je verliefd op sjimz ofzo?
Nee. Het hoort er in dit topic bij dat we af en toe lopen te zeiken, al dan niet gemeend. Moeten jullie blauwen toch wel snappen na 137 afleveringen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we weer onderschriften posten? Of zo.
Nog niet, deze kwam ik tegen en moesten we maar niet doen maar is te leuk om niet te laten zienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik val op mannen met kleine piemels. Pas jij dus ook maar op.
Ik weet geen foto. Jij?
Wij doe gewoon lekker meequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Beschouw het volgende:
Moeten jullie blauwen toch wel snappen na 137 afleveringen?
Dat bedoel ik dus. Jij ziet gewoon niet wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik een "" smiley zet in het Ajax topic na een goed gevonde quote van HeinekenAFCA waarin jij jezelf tegenspreekt stook ik gelijk users tegen jou op?
Jij bent echt niet goed wijs
Leuk hoor, een politieauto plaatsen. Doe je dat nou om sjimz uit te lokken? Wat wil je hier mee bereiken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog niet, deze kwam ik tegen en moesten we maar niet doen maar is te leuk om niet te laten zien
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk hoor, een politieauto plaatsen. Doe je dat nou om sjimz uit te lokken? Wat wil je hier mee bereiken?
Ik snap je niet.
Nee hoor, het is nog vrij mild.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een beetje gezeik hoort erbij, maar dit is wat overdreven.
Volgens mij achtervolg ik daarin ook de bekende barebacker Robin van PerSCHie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk hoor, een politieauto plaatsen. Doe je dat nou om sjimz uit te lokken? Wat wil je hier mee bereiken?
Ik snap je niet.
Maar het is wat vergezocht. Je haalt de uitslag van vandaag erbij om over een smiley van sjimz in het Ajaxtopic te klagen. Dat is overdreven, zeker hier. Doe maar lekker in FBquote:
Vond ik ook. Die jongetjes zijn niks gewend. Weet trouwens wel hoe sjimz aan zijn baan is gekomen.quote:
Sinds wanneer date jij met SCH?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vond ik ook. Die jongetjes zijn niks gewend. Weet trouwens wel hoe sjimz aan zijn baan is gekomen.
[ afbeelding ]
Al eeuwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sinds wanneer date jij met SCH?
dus de nr 3 nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Matige jury, al zijn de nummers 1 en 2 wel terecht.
Scherp gelezenquote:
Ach kom, als ik dat in FB doe dan bouwt zich daar weer een heel circus op. Het is gewoon jammer dat hij dat met regelmaat zo meent te moeten doen. Jij liet je ook niet onbetuigd en deed er nog een schepje bovenop dus volgende keer ben jij aan de beurt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het is wat vergezocht. Je haalt de uitslag van vandaag erbij om over een smiley van sjimz in het Ajaxtopic te klagen. Dat is overdreven, zeker hier. Doe maar lekker in FB
Ik verheug me er nu al op, eens kijken waar je me op gaat pakken. Ben geen agent en over m'n lengte is op FOK! ook vrij weinig bekend. Maar goed, je moet wel persoonlijk worden dus je verzint er wel wat opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom, als ik dat in FB doe dan bouwt zich daar weer een heel circus op. Het is gewoon jammer dat hij dat met regelmaat zo meent te moeten doen. Jij liet je ook niet onbetuigd en deed er nog een schepje bovenop dus volgende keer ben jij aan de beurt.
Typisch gedrag weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom, als ik dat in FB doe dan bouwt zich daar weer een heel circus op. Het is gewoon jammer dat hij dat met regelmaat zo meent te moeten doen. Jij liet je ook niet onbetuigd en deed er nog een schepje bovenop dus volgende keer ben jij aan de beurt.
Kan ik die punten nog ergens reclameren dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
ik houd jou en Blawh nooit zo goed uit elkaar dus het zal meestal voor hem bedoeld zijn
Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe. Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten. Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer. Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Typisch gedrag weer.
Maar laten we deze non-discussie nu stoppen.
Mocht je nog wat te zeuren hebben dan weet je het FB topic vast wel te vinden SCH.
Nee, dan krijg je hetzelfde soort gezeur en krijg ik weer al die shit over me heen zonder dat jullie ingrijpen. Waarom zou ik dat doen? Je zou je moeten afvragen waarom een user over zo'n Huntelaar kwestie neit een afwijkende mening in het ajaxtopic mag posten. Eigenlijk is Suijk de enige waar je een beetje normaal mee kunt en kon praten, en nog zo'n gweldige ajax-user die helaas nauwelijks meer post, ik ben zelfs zijn username vergeten. (edit: oh ja, twi, die zie ik nog zelden) Vaak op het scherpst van de snede maar altijd met argumenten maar niet in de sfeer van: ben je weer ongesteld, loop niet zo te zeiken enzovoorts. Dat gebeurt nu telkens en het wordt door de mods niet tegengehouden, eerder gevoed. Of jij zegt dan dat ze het maar moeten negeren. Ik begrijp niet waarom je dat doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En nu gewoon verder in FB: [FAQ & FB] #75: De kop is eraf!
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je hetzelfde soort gezeur en krijg ik weer al die shit over me heen zonder dat jullie ingrijpen. Waarom zou ik dat doen? Je zou je moeten afvragen waarom een user over zo'n Huntelaar kwestie neit een afwijkende mening in het ajaxtopic mag posten. Eigenlijk is Suijk de enige waar je een beetje normaal mee kunt en kon praten, en nog zo'n gweldige ajax-user die helaas nauwelijks meer post, ik ben zelfs zijn username vergeten. (edit: oh ja, twi, die zie ik nog zelden) Vaak op het scherpst van de snede maar altijd met argumenten maar niet in de sfeer van: ben je weer ongesteld, loop niet zo te zeiken enzovoorts. Dat gebeurt nu telkens en het wordt door de mods niet tegengehouden, eerder gevoed. Of jij zegt dan dat ze het maar moeten negeren. Ik begrijp niet waarom je dat doet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Overige internationals weggegumd door modjes
Ik ook. Ik voel me beroddeldquote:
sorry, beetje druk geweestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef Beschouw het volgende:
Tussenstand zou toch komen maandag? Is nu woensdag.
Mooi, dan kan ik eindelijk weer 'tactisch' jureren!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:40 schreef Joesse het volgende:
[..]
sorry, beetje druk geweestkomt zsm!
Vergeet je niet SCH de poedel te geven?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk weer 'tactisch' jureren!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk weer 'tactisch' jureren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |