Affaire Majstorovic?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Slaat nergens op inderdaad. Huilenberg, wat een klootviool
Sinds de affaire Majstorovic al trouwens
Je kan geloof ik een kaart krijgen tot een half uur na de wedstrijd. Ik weet niet hoe lang de wedstrijd af was gelopen toen Huntelaar z'n praatje hield, maar het zou kunnen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
Dan moeten we toma lief aankijken denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw (niet 1000 topics) OP plaatje?
Haha is dat zo? Dus als Huntelaar nadat 'ie gedoucht heeft nog effe wat zegt tegen een voorbijlopende Braamhaar (ook al gedoucht, KNVB-pak aan) moet hij eerst snel op z'n horloge kijken en dan vliegensvlug uit zijn KNVB-tas nog de gele en rode kaarten zoeken?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef Sloggi het volgende:
Je kan geloof ik een kaart krijgen tot een half uur na de wedstrijd. Ik weet niet hoe lang de wedstrijd af was gelopen toen Huntelaar z'n praatje hield, maar het zou kunnen...
quote:
Voor wie zie jij 'm er het liefst inkomen, S-Two?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:04 schreef S-Two het volgende:
Mooi dat Gabri weer minuten heeft gemaakt, hopen dat hij tegen Borac ook wat minuten kan maken en dan weer in de basiself plaats kan gaan nemen.
Gabri kan ook best als rechtsback spelen denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor wie zie jij 'm er het liefst inkomen, S-Two?
Ik zou namelijk Enoh en Vertonghen best graag laten staan, en om nou met drie controlerende middenvelders te spelen (zoals in Tilburg) lijkt me ook niet echt een goed plan.
Met drie controlerende middenvelders spelen lijkt me ook niet nee, dan heb je te weinig creativiteit en aansluiting naar voren. Ik moet zeggen dat ik de laatste wedstrijden (muv van Feyenoord) alleen de samenvatting heb gezien, dus ik weet niet hoe goed Enoh het gedaan heeft, maar als Gabri weer fit is zou ik met Vertonghen en Gabri gaan spelen. Enoh dan als invaller. Kan die jongen wat meer wennen aan de omgeving, het voetbal hier e.d., en met de blessures/schorsingen zal die genoeg minuten maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou namelijk Enoh en Vertonghen best graag laten staan, en om nou met drie controlerende middenvelders te spelen (zoals in Tilburg) lijkt me ook niet echt een goed plan.
Nah, Vertonghen moet je gewoon op het middenveld houden, dan heb ik nog liever Urby linksbackquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef Voltreffer het volgende:
Steek
Silva v/d Wiel Vermalen Vertonghen
Enoh Gabri
Sarpong
Suarez Cvitanich
Huntelaar
Ondanks het betere spel van vertonghen toch maar links back. Geen beter alternatief?
Ik kan me volgens mij één wedstrijd herinneren waarin Gabri rechtsback stond en dat was volgens mij niet zo'n succes. Gabri is een harde werker en een balafpakker en moet je niet op rechtsback zetten. Ik zou gewoon Silva op de rechtsbackpositie zetten en dan Van der Wiel als backup op rechts.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri kan ook best als rechtsback spelen denk ik
Verder zou ik Vertonghen en Enoh idd laten staan.
Ben ik het ook mee eens. Vertonghen heeft het prima gedaan als back, maar het blijkt wel dat hij meer tot zijn recht komt op het middenveld. Daarnaast lijkt het alsof Urby eindelijk weer een beetje uit zijn crisis aan het komen is, dus die zou ik gewoon linksback laten staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nah, Vertonghen moet je gewoon op het middenveld houden, dan heb ik nog liever Urby linksback
Ik vind dit zo'n onzin. Op papier misschien, maar je kunt toch beter drie controlerende middenvelders hebben die goed inzicht hebben en dus onze aanvallers goed weten te bedienen in plaats van aanvallende middenvelders te hebben die dat inzicht missen en dus juist weinig aansluiting hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Met drie controlerende middenvelders spelen lijkt me ook niet nee, dan heb je te weinig creativiteit en aansluiting naar voren.
Zit Robbert Schilder daar nou op tribune?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef Noshiba het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7980921
ghehe moc! dennis!
Op zich zou het wel kunnen ja, mits ze die kwaliteit bezitten zoals je zelf ook al aangeeft. Als iedereen fit is zou ik sowieso Aissati opstellen achter Sulejmani, Huntelaar en Suarez. Nu deze geblesseerd is (evenals Sulejmani) zou ik denk ik gaan spelen op de volgende manier:quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n onzin. Op papier misschien, maar je kunt toch beter drie controlerende middenvelders hebben die goed inzicht hebben en dus onze aanvallers goed weten te bedienen in plaats van aanvallende middenvelders te hebben die dat inzicht missen en dus juist weinig aansluiting hebben.
Dat is het zure aan dit soort gevallen. Al is het eisen van een voorwaardelijke straf natuurlijk ook geen toonbeeld van een hele harde zaak.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:03 schreef Suijk het volgende:
Accepteren is schuld bekennen, in beroep gaan is wrs. een hogere straf
Heb een aantal OP's (zonder tekening) op m'n pc staan. Kan ook een .php bestandje maken dat ie automatisch andere plaatjes kiest (zoals bij de oude OP).quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moeten we toma lief aankijken denk ik
Volgens mij is het hem ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
Zit Robbert Schilder daar nou op tribune?
Lol!quote:Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
Ach.. mensen die het voetbal niet zo op de voet volgen zien ineens Vertonghen 2 keer scoren in een wedstrijd en dan is ie ineens DE man bij Ajax. Wanneer Enoh 2 keer zou hebben gescoord zou hij DE man zijn bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol!
Dat is precies wat Vertonghen tegen me zei. ,,Nu scoor ik twee keer en sta ik plots volop in de belangstelling."
Ach de Ajax supporters zijn al langer lovend over hemquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol!
Dat is precies wat Vertonghen tegen me zei. ,,Nu scoor ik twee keer en sta ik plots volop in de belangstelling."
Vergeet niet dat je toen met Emanuelson,Sno en Lindgren speelde. Vertonghen stond toen nog linksback.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Heitinga klaar om te spelen voor Atlético
John Heitinga is weer volledig hersteld van zijn knieblessure. De verdediger zit in de wedstrijdselectie van Atlético Madrid voor het Champions League-duel met Olympique Marseille.
Heitinga had sinds de interland van het Nederlands elftal in Macedonië klachten aan de knie. De duels tegen Recreativo Huelva, Getafe en Sevilla moest
Werken bij Holland Sport mocht ik willen. Was er eigenlijk aanwezig om een telefoonnummer van een andere sporter die te gast was te scoren voor een schoolopdracht, maar heb ook nog even met Jan staan praten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de Ajax supporters zijn al langer lovend over hem![]()
Zie hem een beetje als de nieuwe Heitinga alleen dan iets bescheidener
Was je gewoon aanwezig daar of werk je bij holland sport?
En wie was die 1 of andere sporter? Gesink?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Werken bij Holland Sport mocht ik willen. Was er eigenlijk aanwezig om een telefoonnummer van een andere sporter die te gast was te scoren voor een schoolopdracht, maar heb ook nog even met Jan staan praten.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
En wie was die 1 of andere sporter? Gesink?
Lijkt me ook echt mooi om daarvoor te werken, leuk programma. Zat je ook in het publiek trouwens of liep je alleen een beetje backstage rond?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Werken bij Holland Sport mocht ik willen. Was er eigenlijk aanwezig om een telefoonnummer van een andere sporter die te gast was te scoren voor een schoolopdracht, maar heb ook nog even met Jan staan praten.
Goed idee opzich, ik heb even snel iets neer gezet, zal straks even kijken of ik er nog wat bij kan voegen/fotoshoppenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom niet gewoon een OP met Selectiefoto en paar hoogtepunten oid. Misschien programma van de komende tijd er ook in.
Ik kwam pas om kwart over negen binnen bij de Plantage, waar het wordt opgenomen. Moet de uitzending zelfs nog terugkijken. Dus nee, zat niet in het publiek.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt mooi om daarvoor te werken, leuk programma. Zat je ook in het publiek trouwens of liep je alleen een beetje backstage rond?
Vlaamse humor waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vonden ze Snelle Eddie nou eigenlijk leuk?Omdat Ajacieden flikkers genoemd werden?
vd Wiel op links lijkt me geen strak plan. Sulejmani zal nog wel een tijdje geblesseerd zijn dus dat valt ook af. Je kunt beter 4-3-3 spelen en wat mensen mee naar voren laten komen vanuit de achterste linie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:53 schreef Luco het volgende:
is 343 geen optie?
Stekelenburg
Silva - Vermaelen - VD Wiel
Gabri
Enoh Vertonghen
Sulejmani
Suarez Huntelaar Sarpong
Voorlopig staan ze twee punten boven Ajax. Oordelen na speelronde 34!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Dvm86 het volgende:
Toch wel mooi om te zien hoe weinig vertrouwen er onder de PSV-fokkers is over de wedstrijd van morgen.
Gomes is weg = paniek in Eindhoven = einde van succesvolle periode PSV.
Dat kan niet anders!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:23 schreef Sethje het volgende:
Hoop dat Cvitanich een kansje in de basis krijgt
Dat ist een analyse, geen oordeel. ADO staat ook boven ons, dat is echt lekker veelzeggend. Na speelronde 34 staat ADO ergens op de bodem van de lijst.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze twee punten boven Ajax. Oordelen na speelronde 34!
Heeft die man wat verkeerds gedaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef StarGazer het volgende:
Vink fluit tegen Heerenveen. Het is ook gvd niet te geloven.
Hij is geopereerd toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe is het met Aissati eigenlijk? 10 september zou hij de wedstrijden t/m Feyenoord missen. Is hij inmiddels hersteld?
In het geval van PSV kun je in ieder geval, op welk moment van de competitie dan ook, maar beter twee punten voor dan achter staan. Dat heeft het recente verleden wel uitgewezen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat ist een analyse, geen oordeel. ADO staat ook boven ons, dat is echt lekker veelzeggend. Na speelronde 34 staat ADO ergens op de bodem van de lijst.
Edit: het laatste gedeelte was wel een (voorbarig) oordeel, maar ach
Riep je? Zo ja, moc is niet mijn dorpquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef Noshiba het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7980921
ghehe moc! dennis!
Ja, scheids worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die man wat verkeerds gedaan?
Precies. Het slaat natuurlijk nergens op om te denken dat de wedstrijden van dit weekend minder belangrijk zijn dan de wedstrijden in de laatste speelronde. Elke wedstrijd is even belangrijk, in elke wedstrijd zijn drie punten te vergeven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In het geval van PSV kun je in ieder geval, op welk moment van de competitie dan ook, maar beter twee punten voor dan achter staan. Dat heeft het recente verleden wel uitgewezen.
Ajax.nlquote:Ajax krijgt uitstel van KNVB
Amsterdam, 30 sep 2008
Ajax heeft uitstel gekregen om te reageren op het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB. De aanklager wil Klaas Jan Huntelaar een wedstrijd voorwaardelijk schorsen vanwege zijn uitspraken na Feyenoord - Ajax.
Huntelaar liet zich na de wedstrijd Feyenoord - Ajax kritisch uit over scheidsrechter Eric Braamhaar. De aanklager van de KNVB startte een vooronderzoek en deed vervolgens een schikkingsvoorstel van één wedstrijd voorwaardelijke schorsing.
Ajax moest dinsdag voor 16.30 uur reageren op het voorstel, maar de club heeft nu uitstel gekregen tot woensdagochtend 10.00 uur.
Ja, Willem II - Ajax bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die man wat verkeerds gedaan?
Die belachelijke rode kaart ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, Willem II - Ajax bijvoorbeeld...
Tot nog toe heb ik weinig te klagen over Urby. En afgelopen wedstrijd deed Schilder het ook prima.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
Snel maar een linksback scouten, want Jan Vertonghen heeft zijn plaats op het middenveld nu wel verdiend.
Inderdaad, hij speelt gewoon degelijk ! Alleen erg jammer dat hij geen goeie voorzet heeftquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik weinig te klagen over Urby
Nee, dinsdag 7 oktober om 12.00u smiddags.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de loting voor de Uefa Cup? Vrijdag al?
Dan speelt ie maar heel ongelukkig op die positie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:48 schreef MaxC het volgende:
Urby heeft toch wel is aangegeven dat hij zich niet echt gelukkig voelt als linksachter?
Is 1 pot nat!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Riep je? Zo ja, moc is niet mijn dorp
Hier staan nog een heleboel foto's in voor eventuele OP. Ik zoek: Ajax foto'squote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed idee opzich, ik heb even snel iets neer gezet, zal straks even kijken of ik er nog wat bij kan voegen/fotoshoppen
Ff in m'n werkkalender zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dinsdag 7 oktober om 12.00u smiddags.
Wesley doet zeker nog niet mee?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
voor de mensen die constant klagen over de corners van Ajax, en dat zelfs de amateurs ze beter nemen, moeten nu eens Real Madrid kijken.. wat een slechte corners en vrije trappen komen er toch voorbij. blijkbaar is het toch niet zo makkelijk allemaal.
Lijkt mij niet zo'n puik idee. Ik vind vd Wiel en Silva namelijk totaal geen mannen voor een 3 mans verdediging.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik zat vandaag ook te denken aan een 3-4-3 systeem:
--------------------------Stekelenburg------------------------
-----vd Wiel/Silva----Oleguer/vd Wiel-------Vermaelen----
-------------------------Enoh/Lindgren------------------------
--------Gabri--------------------------------Vertonghen-----
------------------------Aissati/Sulejmani---------------------
-------Suarez------------------------------Aissati/Sulejmani-
-----------------------------Huntelaar--------------------------
Lindgren kan in dit geval dan de verdediging ondersteunen, en we hebben sowieso drie helden op het middenveld
Was gister bij Godenzonen & Co. Veel gelijkenis met z'n broer. Zelfde loopje zelfde inzet en veel talent ook. Maar zit pas in de A1 dus duurt nog aantal jaar voor hij bij de eerste selectie komt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef DurQ het volgende:
heb t al eens eerder gevraagd hier, maar toen geen antwoord gekregen.
Hoe goed is Rodney sneijder op dit moment, en wat is de verwachting van hem (tov zijn broer). En wanneer kunnen we hem in de eerste selectie verwachten?
Iemand enige ideeën?
Wat goed is komt snel. Kijk maar naar Wijnaldum. Toen die bij het eerste kwam was hij officieel nog een B junior.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was gister bij Godenzonen & Co. Veel gelijkenis met z'n broer. Zelfde loopje zelfde inzet en veel talent ook. Maar zit pas in de A1 dus duurt nog aantal jaar voor hij bij de eerste selectie komt.
Maar bij Feijenoord hebben ze ook minder kwaliteit in het team waardoor het makkelijker is voor talenten om in het eerste te komen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat goed is komt snel. Kijk maar naar Wijnaldum. Toen die bij het eerste kwam was hij officieel nog een B junior.
Voorlopig komt er nog geen, misschien dat ik binnenkort weer eens aan de slag ga. Heb eigenlijk een 'grappenmaker' nodig die het concept vd tekening verzint zodat ik m uit kan werken. Mis zelf namelijk vaak de inspiratie voor een humoristische cartoon.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
He jammer. Bij elke post van toma in dit topic verwacht ik dan eindelijk z'n nieuwste creatie. Maar ik kom weer bedrogen uit.
Poznan is een grote stad in Polen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
Lech Poznań is Slovenië toch?
Oh, ok. Dan ben ik op vakantie geweest in de buurt van een stadje dat ongeveer zo heette.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Poznan is een grote stad in Polen.
quote:Tim Cornelisse lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over een mogelijke schorsing. Dagblad De Telegraaf meldde dinsdagochtend dat de aanklager betaald voetbal een vooronderzoek is gestart naar de verdediger, maar van dit bericht blijkt niets waar. De KNVB sluit echter niet uit dat het duel met Ajax nog een vervelend staartje krijgt voor Cornelisse, die naar eigen zeggen onschuldig is.
Media heeft dus wel degelijk enigzins invloed, maar bepaalt niet of er aangeklaagd wordt.quote:“Procedure is dat in opdracht van de bond alle wedstrijden worden teruggekeken. Daar hebben we onze mensen voor. Omdat de zaak Suárez op de avond zelf al onderwerp van discussie was, is die voorrang gegeven.”
Silva misschien niet. Maar vd Wiel kan dat wel uitvoeren, denk ik. Ben het er wel mee eens dat het kwetsbaar is. Wel jammer, want anders kunnen we het luxe probleem op het middenveld niet oplossenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n puik idee. Ik vind vd Wiel en Silva namelijk totaal geen mannen voor een 3 mans verdediging.
Jij post ook alleen maar opstellingen die zoveel mogelijk afwijken van die van Van Basten maar die nooit zullen voorkomen, omdat ze zo ontzettend stom zijn. Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Vermaelen, Urby;
Vertonghen, Aissati, Cvitanich, Enoh;
Suarez, Huntelaar, Sulejmani
daarbij is die achterhoede garantie voor minimaal 2 tegengoals.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij post ook alleen maar opstellingen die zoveel mogelijk afwijken van die van Van Basten maar die nooit zullen voorkomen, omdat ze zo ontzettend stom zijn. Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Of juist wel, Sneijder neemt ze altijd te laag. Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.quote:
Voetbalt ie bij Ajax?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.²
Nee, maar je zou ook eens terug kunnen lezen waar het om ging....quote:
Yup ik vind Van Persie er ook beter in, maar spelers die dat kunnen lijken steeds zeldzamer te worden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of juist wel, Sneijder neemt ze altijd te laag. Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.²
Volgens mij had Henk Spaan het erover dat hij verwachte dat hij dit seizoen 1 of 2 wedstrijden zou spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef DurQ het volgende:
heb t al eens eerder gevraagd hier, maar toen geen antwoord gekregen.
Hoe goed is Rodney sneijder op dit moment, en wat is de verwachting van hem (tov zijn broer). En wanneer kunnen we hem in de eerste selectie verwachten?
Iemand enige ideeën?
Pics?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
T is misschien al genoemd.. maar tering Sjonnie.. je hebt een lekkere chick
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef Ruiseart het volgende:
http://www.voetbalreport.(...)gen_voor_Defour.html
Iemand al eens gehoord van deze speler? Is het een goede?
Haha, dit is een grap toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef Ruiseart het volgende:
http://www.voetbalreport.(...)gen_voor_Defour.html
Iemand al eens gehoord van deze speler? Is het een goede?
Nou ja, zo'n beetje elke post in EK08 en VBL is als bewijs aan te dragen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef Suijk het volgende:
Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.
quote:Koster: 'Bodul kan Huntelaar doen vergeten'
Jong Ajax kan in aanvallend opzicht bouwen op de kwaliteiten van Darko Bodul. De Kroatische aanvaller kwam de afgelopen zomer over van SC Heerenveen en pakte zo nu en dan al zijn doelpunten mee.
Adrie Koster vindt dat de supporters niet te hard van stapel moeten lopen. 'We moeten niet te hard van stapel lopen', zegt hij in AD Sportwereld. 'Hij heeft wel potentie, maar dat moet hij elke week weer laten zien. We gaan zien hoe hij zich gaat ontwikkelen.'
In een interview vergeleek Bodul zich met oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic. Koster vindt dat niet juist. 'Je moet jezelf nooit vergelijken met een ander, want elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten. Bodul is wel balvast en technisch vaardig, maar ik vind het te ver gaan om hem met Ibrahimovic te vergelijken.'
Mocht Klaas Jan Huntelaar in de winterstop vertrekken bij Ajax, dan kan Bodul hem volgens Koster prima opvolgen. 'Hij moet de trainers ervan overtuigen dat wanneer Huntelaar verkocht wordt, ze weten dat zijn opvolger al bij Ajax loopt.
Inderdaad, die gozer is echt fucking goedquote:
Volgens mij iets met een aflopend contract ofzo, of iets met een jeugdcontract. Zoiets staat me bijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom liet Heerenveen hem zo simpel gaan dan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom liet Heerenveen hem zo simpel gaan dan?
quote:Ajax haalt Bodul transfervrij op in Friesland
Geschreven op maandag, 14 juli om 17:54
Ajax heeft zich in de aanloop naar het nieuwe seizoen versterkt met een centrumspits. De negentienjarige Darko Bodul zette maandagmiddag zijn signatuur onder een contract dat hem tot 2009 aan de Amsterdammers verbindt. Ajax heeft niet diep in de buidel hoeven tasten voor de in Bosnië geboren aanvaller. Hij komt namelijk transfervrij over van SC Heerenveen, waar hij sinds 2004 speelde. Voor die tijd speelde hij in de jeugdopleiding van First Vienna FC, de oudste club van Oostenrijk. Allereerst zal Bodul toegevoegd worden aan de selectie van Jong Ajax, meldt de club op zijn officiële digitale thuis.
Behalve het contract voor één seizoen heeft Ajax ook weten te bedingen dat het de overeenkomst met Bodul, die een Oostenrijks paspoort bezit, met nog eens twee seizoenen kan verlengen, tot medio 2011. Na Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani is Bodul de derde aanwinst voorin bij de Amsterdamse club.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?
Volgens mij wel ja, dus dat zou betekenen dat Enoh ook niet mee zou doen denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?
Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:52 schreef Ruiseart het volgende:
Cvitanich moet sowieso in de basis donderdag, maar ik zou het verstandig vinden als van Basten Huntelaar en Suarez rust gunt. Dus Bodul zou best wel een half uurtje in actie kunnen komen
Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.
Zelfs Castillion zit erbijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html
Ik denk het wel, vanwege dat B list player bij sommige spelers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:55 schreef _Mike_ het volgende:
Die foto op UEFA.com[ afbeelding ]
Volgens mij is het trouwens gewoon de spelerlijst, en niet een lijst met wie er wel en niet mogen spelen...
En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?
Ik zie de man prima in staat om op het laatste moment iemand over te hevelen van Jong Ajax zonder dat die speler met het eerste meetrainde.
Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:02 schreef toma het volgende:
[..]
En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.
Als van Basten Bodul eerder zou laten starten dan Leonardo dan kan ie dat contract van Leo beter meteen verscheuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet geven
lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?
quote:Bodul kwam transfervrij van de Friese club, vertelde Ajax. Geen contractverlenging bij Heerenveen? “Dat klopt eigenlijk niet”, vertelde de aanvaller tegen highlow.nl. “Ik kreeg wel een contract bij Heerenveen, maar ik voelde me daar niet thuis. En toen kwam Ajax. Dat is een mooie kans hè?”
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Bodul ervoor moet zorgen dat vB weet dat hij Huntelaar op kan volgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster, wat een debiel is dat ook. Wij moeten niet te hard van stapel lopen, maar vervolgens zegt hij wel doodleuk dat Bodul in de winterstop (mits KJH vertrekt) hem al op kan volgen. Wie moet er nou niet te hard van stapel lopen?
Jij ziet hem regelmatig spelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, die gozer is echt fucking goed
LOL....dat is ze dus duidelijk niet.quote:
Even als:quote:
quote:43 Calvin Mac Intosh *
Alsof iets zegt, ik studeer ook. Terwijl ik gewoon een raspauper ben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:50 schreef --HOOLIE-- het volgende:
LOL....dat is ze dus duidelijk niet.
Het is de zus van Boudewijn Zenden ( Charlotte Sophie ) en deze dame heeft gestudeert en is daar nu deeltijds nog mee bezig....
Nee zegt inderdaad niks...dat is waar...maar echt een prototype kamper vind ik haar niet echt....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof iets zegt, ik studeer ook. Terwijl ik gewoon een raspauper ben.
quote:Ajax akkoord met straf 'marchanderen'
AMSTERDAM - Ajax accepteert dat Klaas-Jan Huntelaar als gevolg van zijn uitlatingen over scheidsrechter Eric Braamhaar een voorwaardelijke schorsing van een duel krijgt opgelegd. De Amsterdamse club gaat niet in beroep tegen het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB.
Huntelaar liet zich vorige week na de wedstrijd tegen Feyenoord (2-2) kritisch uit over scheidsrechter Braamhaar. De aanvoerder van de Amsterdammers verweet de arbiter onder meer te “marchanderen”.
Braamhaar kende in de slotfase van het duel Feyenoord een strafschop toe, tot verontwaardiging van Ajax. De Amsterdammers voelden zich benadeeld omdat een overtreding op Luis Suarez aan de andere kant van het veld onbestraft was gebleven. Doelman Henk Timmer van Feyenoord kreeg in de ogen van de Amsterdammers ’slechts’ een gele kaart toen hij de doorgebroken Leonardo vloerde.
telegraaf
quote:Dembélé stond ooit dicht bij een overgang naar Ajax. De Amsterdammers overwogen om naast Tom De Mul en Thomas Vermaelen ook Dembélé bij Germinal Beerschot weg te halen, maar hadden op die positie al Ryan Babel. "En ofwel zou Ryan minder spelen, ofwel Moussa, en daarom besloot Ajax uiteindelijk om Moussa bij Germinal te laten. Moussa lag toen in de balans met Ryan", aldus Urbaint Hasaert, toentertijd directeuropleidingen bij Germinal Beerschot. (Het Laatste Nieuws)
quote:Ajax heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal om Klaas-Jan Huntelaar één duel voorwaardelijk te schorsen geaccepteerd. De spits van de Amsterdammers krijgt de straf vanwege zijn uitlatingen aan het adres van scheidsrechter Eric Braamhaar, na afloop van de Klassieker in De Kuip (2-2).
Huntelaar betichtte de leidsman van marchanderen en nam het hem kwalijk dat Feyenoord-doelman Henk Timmer geen rood had gekregen na een overtreding op Leonardo. "Ik was behoorlijk geïrriteerd doordat we slecht speelden en doordat die scheids zo inconsequent was”, foeterde de spits na afloop. “Hij dúrfde hier denk ik geen rood aan Timmer te geven. Als je niet tegen die druk kunt, dan houdt het op.”
Ook de makkelijk gegeven penalty nadat Michael Mols gewillig naar het gras ging, maakte hem zichtbaar boos. “Ik denk dat dit soort situaties bij ons drie keer is voorgekomen en dan durft-ie niet een strafschop te geven. Ik vond het echt dramatisch. We waren echt aan het vechten om te winnen en dan is het zuur dat iemand zo'n beslissende rol speelt.”
Mocht Huntelaar zich in de toekomst nogmaals op dergelijke wijze misdragen, dan leidt de voorwaardelijke schorsing tot het plaatsnemen op de tribune gedurende één wedstrijd.
Maar op zich wel logisch dat Ajax eieren voor zijn geld kiest. De KNVB kennende, kan een straf in beroep alleen maar slechter uitpakken. Dus onvoorwaardelijk in plaats van voorwaardelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:35 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Achterlijk trouwens dat Ajax akkoord gaat.
Dit kan ik wel beamen. Hier spreek je de waarheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof iets zegt, ik studeer ook. Terwijl ik gewoon een raspauper ben.
Ik ben morgenavond in de Arena, ik hoop dat hij niemand rust geeft. Hoop wel dat het stabiele koetswerk Sno op het veld staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is de selectie voor morgen al bekend? Ik ben wel benieuwd of Marco een aantal jongens rust gaat geven.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoop wel dat het stabiele koetswerk Sno op het veld staat.²
quote:Ajax dicht bij kwalificatie groepsfase
Amsterdam, 01 okt 2008
De 1-4-overwinning op FK Borac was voor Ajax een goed begin van de UEFA Cup. ,,Toch weet je het met dit soort teams maar nooit", meent Klaas Jan Huntelaar. Het team van Marco van Basten kan donderdag de steun van het publiek uitstekend gebruiken.
Er zit een kern van waarheid in wat de spits zegt over FK Borac. De Servische club liet zich in de heenwedstrijd inderdaad niet zonder slag of stoot naar de slachtbank leiden. De ploeg uit Cacak speelde met veel mensen achter de bal en was erg fel in de duels. Dat resulteerde in twee lastige fases voor de Amsterdammers. Begin eerste en begin tweede helft liep Ajax achter de feiten aan.
,,We startten niet goed en leden veel balverlies’’, constateerde trainer Marco van Basten na afloop. ,,We oogden nerveus. Ik weet niet hoe dat kan. Misschien was het de ambiance.’’ De trainer noemde de jeugdigheid in het team en de daarmee gepaarde onervarenheid als één van de oorzaken. ,,Het is nog te grillig. Maar dit zijn weer leermomenten. Hoe meer ervaring we opdoen, hoe gelijkmatiger het op den duur wordt.’’ Klaas-Jan Huntelaar - goed voor twee treffers in Belgrado - wist nog een andere mogelijke verklaring te noemen voor het soms zo stroeve spel. ,,De spelers van Borac zijn heel onvoorspelbaar. Zij lopen op plekken waar je het helemaal niet verwacht. Dat maakt het soms lastig.’’
Ajax stelde uiteindelijk orde op zaken: 1-4. Een uitslag die het bezoek van FK Borac aan Amsterdam niet meer dan een toeristisch uitstapje mag maken. Voor de Serviërs, in de eigen competitie bepaald geen hoogvlieger, is dat de keiharde realiteit. Voor Ajax ligt een plek in de groepsfase voor het grijpen.
Borac rekende in de voorrondes van de UEFA Cup weliswaar af met Dacia Chisinau en Lokomotiv Sofia; Ajax behoort toch van een andere categorie te zijn. In de Amsterdam ArenA zullen de mannen van trainer Nenad Milovanović de schade dan ook zo beperkt mogelijk willen houden. De ploeg zal daardoor wederom terugvallen op de gesloten 4-5-1-formatie. Loeren op de counter, gekoppeld aan een fysieke speelstijl.
Hoewel een club als Ajax het tegen een dreumes als Borac praktisch nooit goed kan doen, zijn er voor de spelers en technische staf alleen maar winstpunten te behalen. De spelers kunnen hun zelfvertrouwen opvijzelen en goodwill kweken bij het publiek door een zo groot mogelijke uitslag proberen neer te zetten. Terwijl Van Basten, perfectionist als hij is, zal kijken welke aanknopingspunten hij mee kan nemen richting de groepsfase. Want dan begint het Europese avontuur voor Ajax pas echt. www.ajax.nl
Kijk je ervan op dan? Het blijven voetballers he? Nou niet echt de slimste tak van sport. En Wesley zelf ook niet hoor, apart mannetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Beetje triest dat Sneijder nu al vedettegedrag vertoont. Heeft hij helemaal niet nodig namelijk. Als hij een echte man was geweest had ie gewoon Van Persie even opgebeld. Beetje triest om drie maanden later Van Persie aan te vallen op zo iets onbenulligs. Het is fvcking drie maanden geleden... heeft die gast een trauma opgelopen ofzo? Lekker hoog van de toren afblazen.
Jammer.
Geen speld tussen te krijgen. Sneijder denkt ineens dat ie Maradonna is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Beetje triest dat Sneijder nu al vedettegedrag vertoont. Heeft hij helemaal niet nodig namelijk. Als hij een echte man was geweest had ie gewoon Van Persie even opgebeld. Beetje triest om drie maanden later Van Persie aan te vallen op zo iets onbenulligs. Het is fvcking drie maanden geleden... heeft die gast een trauma opgelopen ofzo? Lekker hoog van de toren afblazen.
Jammer.
Maradonna? Wie is dat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Sneijder denkt ineens dat ie Maradonna is.
En zowiezo vind ik van Persie een veel betere speler, ook qua vrije trappen.²
Mocht je willen SCH, de schorsing is voorwaardelijk dus hij speelt gewoon zondag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
Is Huntelaar er dan zondag meteen niet bij?
Voorwaardelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
Jij weet niet wat een voorwaardelijke straf is?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel Maradona, maar ik spelde het verkeerd.quote:
Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.quote:
Het is toch een voorwaardelijke schorsing van 1 wedstrijd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
quote:Enoh: 'Als jongetje keek ik op televisie al naar Ajax'
In een mum van tijd heeft de onbekende Eyong Enoh zich in het eerste elftal van Ajax gespeeld. Na zijn verrassende debuut in de Klassieker tegen Feyenoord imponeerde de Kameroener als defensieve middenvelder in de thuiswedstrijden tegen FC Utrecht (om de KNVB-Beker) en Vitesse.
Voetbal International vroeg de 22-jarige Enoh naar zijn eerste indrukken van zijn avontuur in de Eredivisie. 'Dit is big news in Kameroen.'
Het moet een onwerkelijke week voor je geweest zijn.
Eyong Enoh: 'Dit is een kleine verrassing, ja. Als je een kans krijgt, moet je die pakken. Dát is de essentie. Maar het gaat allemaal sneller dan ik verwachtte. Ik viel in tegen Feyenoord en speelde daarna twee volledige wedstrijden die we ook nog eens wonnen. Dat is goed voor het team. Ik geniet hiervan, maar wil nog niet te ver vooruitkijken.'
De aanpassing lijkt jou weinig moeite te kosten.
'Het is een voordeel dat ik twee jaar bij Ajax Cape Town heb gespeeld. Daar heerst dezelfde mentaliteit en dezelfde visie. Steven Pienaar geldt nog steeds als voorbeeld voor de jeugd. Ik ben er trots op dat ik dezelfde weg kan gaan. Daarmee hoop ik andere jongens weer aan te moedigen. Ze moeten het idee krijgen dat je het kunt maken in Europa.'
Hoe ben je bij Ajax beland?
'Ik liep stage bij Maccabi Haifa, maar de clubs kwamen er niet uit. Craig Rosslee, mijn coach in Kaapstad, tipte me bij Ajax. Vanaf dat moment ging alles erg snel. Na een korte proefperiode heb ik een tweejarig contract getekend, met een optie voor nog eens twee seizoenen.'
'Voor mij is dit een zeer inspirerende omgeving. Toen ik nog een kleine jongen was, keek ik op televisie al naar Ajax. Vooral de successen in 1995 spraken bij ons tot de verbeelding, omdat Nwankwo Kanu en Finidi George daar een groot aandeel in hadden. Iedereen bewonderde die Afrikaanse spelers enorm. Ik zag wat je kon bereiken als je talent aan een goede instelling koppelde. Nu treed ik in hun voetsporen. Dit is big news in Kameroen.’
En dat voor een man die eigenlijk dokter had willen worden.
'Ik volgde in Kameroen een studie medicijnen. Mijn vader had een goede baan bij de overheid. Hij hamerde op het belang van een gekwalificeerde opleiding. Ik heb dan ook een klein gevecht met hem gevoerd toen ik na twee jaar wilde stoppen om me volledig op het voetbal te kunnen richten. Achteraf is het de juiste beslissing geweest. En nu is mijn vader een supporter geworden.'
Flikker toch op met je KNJB. Doorbijten, die hele zaak sloeg al nergens op. Waarom wordt een Ron Jans niet geschorst? Die trok anders na Heracles-Groningen ook fel van leer tegen de scheidsrechter, en die had nota bene óngelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.
Tuurlijk, maar als je ziet hoe Van Persie zich in de loop der jaren sociaal ontwikkeld heeft, dan kan Sneijder daar nog heel wat van leren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kijk je ervan op dan? Het blijven voetballers he? Nou niet echt de slimste tak van sport. En Wesley zelf ook niet hoor, apart mannetje.
Tsja, wel een raar verhaal zit daar aan vast. Die coach van Enoh tipte Ajax dus dat er echt een fantastisch spelertje rondliep. MvB had daar helemaal geen zin in, z'n selectie was (met Snoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:30 schreef Dvm86 het volgende:
Waarom wilde ze dan zo nodig af van Enoh bij Cape Town?
Mag ik ook een keer KNJB zeggenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Flikker toch op met je KNJB. Doorbijten, die hele zaak sloeg al nergens op. Waarom wordt een Ron Jans niet geschorst? Die trok anders na Heracles-Groningen ook fel van leer tegen de scheidsrechter, en die had nota bene óngelijk.
KJH doet er goed aan om bij de volgende wanprestatie van de scheidsrechter puur ironische opmerkingen te plaatsen. 'We hebben allemaal duidelijk kunnen zien dat Eric Braamhaar vandaag weer een schitterend staaltje fluiterswerk heeft afgeleverd. Een parel voor het arbiterkorps! Mij is het na deze galavoorstelling van deze sympathieke snuiter dan ook volkomen onduidelijk dat hij geen grote Europese wedstrijden fluit. Bij deze mijn welgemeende complimenten aan Braamhaar, die de wedstrijd absoluut niet heeft doodgefloten en ook niet heeft beinvloed met enkele rare beslissingen. Hij heeft ook geen bril nodig. En hij marchandeert niet. En het is geen mongool.
Knappe aanklager die 'm daar op kan pakken.
Leg mij eens uit waarom Huntelaar geschorst moet worden omdat hij op nette wijze kritiek uit en waarom je over Verbeekquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.
dit vind, nadat hij de vierde official geduwd heeft? Persoonlijk contact lijkt me erger dan (terechte) kritiek, niet?quote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
Is Verbeek nu definitief geschorst?
Belachelijk toch?
Verruwing, verruwing. Huntelaar noemt het woord 'marchanderen', oh jeetje toch wat een vlerk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer KNJB zeggen
Voor de rest is het lulkoek wat je zegt. De KNVB trekt terecht ten strijde tegen dit soort verruwing. Volstrekt ongepast. En het is een beetje huilerig om dan altijd weer naar anderen te wijzen: "maar zij deden het ook".
Die kritiek op scheidsrechters is volkomen uit de hand aan het lopen en het is prima om dat in te perken.
Verruwingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer KNJB zeggen
Voor de rest is het lulkoek wat je zegt. De KNVB trekt terecht ten strijde tegen dit soort verruwing. Volstrekt ongepast. En het is een beetje huilerig om dan altijd weer naar anderen te wijzen: "maar zij deden het ook".
Die kritiek op scheidsrechters is volkomen uit de hand aan het lopen en het is prima om dat in te perken.
quote:Schouderblessure zit Stekelenburg dwars
Geschreven op woensdag, 1 oktober om 13:46
Maarten Stekelenburg doet donderdagavond niet mee in de UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen FK Borac. De doelman van de Amsterdammers kampt met een schouderblessure en moest woensdag de training laten schieten. Stekelenburg liep de blessure afgelopen weekend op, in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (3-0 winst). Kenneth Vermeer zal zijn opwachting maken. Vermeer keepte één keer eerder een wedstrijd in het UEFA Cuptoernooi, tegen IK Start. Sergio Padt, afgelopen maandag nog actief met Jong Ajax, is morgen de reservekeeper.
Ajax verdedigt in de ArenA tegen Borac een 4-1 voorsprong. In de heenwedstrijd waren Klaas-Jan Huntelaar (2x), Luis Suárez en Miralem Sulejmani trefzeker.
Hehe.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom Huntelaar geschorst moet worden omdat hij op nette wijze kritiek uit en waarom je over Verbeek
[..]
dit vind, nadat hij de vierde official geduwd heeft? Persoonlijk contact lijkt me erger dan (terechte) kritiek, niet?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom Huntelaar geschorst moet worden omdat hij op nette wijze kritiek uit en waarom je over Verbeek
[..]
dit vind, nadat hij de vierde official geduwd heeft? Persoonlijk contact lijkt me erger dan (terechte) kritiek, niet?
Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
wat is de bron van dit verhaal? het klinkt allemaal wel erg sneu en amateuristisch van Ajax kant.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, wel een raar verhaal zit daar aan vast. Die coach van Enoh tipte Ajax dus dat er echt een fantastisch spelertje rondliep. MvB had daar helemaal geen zin in, z'n selectie was (met Sno) rond en wat hem betreft hoefde die hele Enoh niet eens te komen. Maargoed, aandringen en ok, hij mocht voor twee weken op stage. (Met het idee vanuit de technische staf: Het zal wel niet veel zijn, maargoed, dan hebben we het een kans gegeven en na twee weken sturen we 'm weer terug naar Kaapstad)
Enfin, hij trainde mee, en na drie dagen was het duidelijk dat ze die Enoh nooit meer mochten laten gaan en is er snel een contract opgesteld.
Gevalletje 'letterlijk uit de lucht komen vallen' dus. Best ironisch dat de allergoedkoopste aankoop straks ook nog ongeveer de beste blijkt te zijn.
En als Pranjic zondag iets zegt over een falende Vink is het weer minder ergquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.
Nee, jij van mening veranderen wanneer het je uitkomtquote:misschien ben ik er anders over gaan denken
Wees blij dat KJH géén grijze muis is en zijn bek opentrekt, zonder mediatrainingsinvloeden. Zit jij op alleen maar clichés te wachten, bij de reacties van spelers na de wedstrijd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.
Hij is veel te bang dat Huntelaar er zondag een paar inschiet tegen zijn clubje en daarom vermoeit hij ons al een week lang met zijn gehuil.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wees blij dat KJH géén grijze muis is en zijn bek opentrekt, zonder mediatrainingsinvloeden. Zit jij op alleen maar clichés te wachten, bij de reacties van spelers na de wedstrijd?
SCH is vooral tegen Ajax. Dat maakt niet uit, maar zeg dat dan gewoon. En kom er niet mee aan dat je juist in deze barre tijden ineens anders gaat denken over scheidsrechterje bashen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als Pranjic zondag iets zegt over een falende Vink is het weer minder erg.
Hypocriet.
kijk hem bang zijn voor onze Klaasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik echt bespottelijk. Je kunt de positie van spelers en scheidsrechters op geen enkele manier met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Suijk het volgende:
Vind je dat vogelvrij verklaren niet een beetje overdreven? Spelers zijn ook vogelvrij, als zij rood krijgen voor iets wat ze niet hebben gedaan, moeten ze toch het veld af. Ieder voert gewoon zijn vak uit en doen ze dat niet goed, dan mag je daar iets van zeggen.Wel rekening houdend met hoe je iets zegt natuurlijk.
Wat een kinderachtige reactie. Dan niet joh, het is alweer goed. Als de enige conclusie kan zijn dat je 'tegen ajax bent' als je iets zegt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
SCH is vooral tegen Ajax. Dat maakt niet uit, maar zeg dat dan gewoon. En kom er niet mee aan dat je juist in deze barre tijden ineens anders gaat denken over scheidsrechterje bashen.
Eerlijk gezegd zei ik het vanuit tegenovergestelde motieven. Het is altijd leuk om tegen ex-Heerenveners te spelen. Het is al zonder Mikkie dus als beugelbekkie dan ook nog ontbreekt is de wedstrijd een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
kijk hem bang zijn voor onze Klaas
Nee tuurlijk niet. Als je uitgebreid publiekelijk de scheidsrechter gaat bashen en beledigen dan heb je een probleem. Van welke club je ook bent. Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als Pranjic zondag iets zegt over een falende Vink is het weer minder erg.
Hypocriet.
Alsof het hun enige baan isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een hongerloontje ieder weekend beschimpt worden en ook nog eens publiekelijk aan de schandpaal worden genageld. Ik snap niet waarom daar zo gemakkelijk over wordt gedaan.
Ja, staat echt in verhouding tot de spelersquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof het hun enige baan isEen paar duizend euro voor anderhalf uur fluiten, het is slavenarbeid!
'beledigen'quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als je uitgebreid publiekelijk de scheidsrechter gaat bashen en beledigen dan heb je een probleem. Van welke club je ook bent. Gewoon niet doen.
Als ze niet goed presteren, mag daar wat van gezegd worden. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Als je uitgebreid publiekelijk de scheidsrechter gaat bashen en beledigen dan heb je een probleem. Van welke club je ook bent. Gewoon niet doen.
Kom op zeg. Er wordt meteen enorm gepiept als de scheidsrechters iets over Huntelaar zeggen maar tegenovergesteld moeten ze zich het maar laten welgevallen. Onbegrijpelijk hoe gemakkelijjk er over scheidsen wordt gedacht. Maar ja, het zondebok zoeken is een bekend fenomeen.quote:
Maar als trainer een vierde official wegduwen is prima? En bashen en beledigen? Omdat Huntelaar constateert dat Braamhaar waardeloos floot? Dat hadden we allemaal wel gezien hoor. Daar is niets beledigends aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan jou duidelijk lijken, maar dat is het niet. Spelers vinden namelijk altijd dat het aan de scheids ligt. Gewoon veel strenger bestraffen dit soort uitlatingen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als ze niet goed presteren, mag daar wat van gezegd worden. Lijkt me duidelijk.
Gaan we nog wat jaartjes van kunnen genieten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
Jan Vertonghen heeft bijgetekend tot 2013, nu officieel.
Pertinente onzin. Beledigen is beledigen, ongeacht wie het zegt. Zeggen dat iemand niet goed is, heeft niets met beledigen te maken. Als Huntelaar gezegd had dat Braamhaar een achterlijke klootzak met het beoordelingsvermogen van een mol en de lef van struisvogel is, had hij hem beledigd, hoe terecht ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er wordt meteen enorm gepiept als de scheidsrechters iets over Huntelaar zeggen maar tegenovergesteld moeten ze zich het maar laten welgevallen. Onbegrijpelijk hoe gemakkelijjk er over scheidsen wordt gedacht. Maar ja, het zondebok zoeken is een bekend fenomeen.
Dat hebben we helemaal niet allemaal gezien. Zoveel mensen, zoveel meningen. Het is echt stompzinnig om de scheidsrechters vogelvrij te verklaren, het domste dat je kunt doen en het zegt vooral veel over de sprekers zelf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar als trainer een vierde official wegduwen is prima? En bashen en beledigen? Omdat Huntelaar constateert dat Braamhaar waardeloos floot? Dat hadden we allemaal wel gezien hoor. Daar is niets beledigends aan.
Sjesus wat een onzin zeg. Denk je dat de spelers elkaar de huid niet vol gescholden hebben in de kleedkamer? Maar dat doet toch niets af aan het feit dat Braamhaar ook zwak was?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan jou duidelijk lijken, maar dat is het niet. Spelers vinden namelijk altijd dat het aan de scheids ligt. Gewoon veel strenger bestraffen dit soort uitlatingen.
Blijkbaar wil je het niet begrijpen en moet er straks eerst een scheids een keer echt door een fan gemolesteerd worden en dan wassen de spelers hun handen in onschuld: nou ja, we bedoelden die kritiek nou ook weer niet zo hoor, het zijn best aardige mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Pertinente onzin. Beledigen is beledigen, ongeacht wie het zegt. Zeggen dat iemand niet goed is, heeft niets met beledigen te maken. Als Huntelaar gezegd had dat Braamhaar een achterlijke klootzak met het beoordelingsvermogen van een mol en de lef van struisvogel is, had hij hem beledigd, hoe terecht ook.
Je moet wel rekening houden dat het om Braamhaar gaat. De man die twee weken niet kon fluiten omdat hij niet naar het EK mochtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Pertinente onzin. Beledigen is beledigen, ongeacht wie het zegt. Zeggen dat iemand niet goed is, heeft niets met beledigen te maken. Als Huntelaar gezegd had dat Braamhaar een achterlijke klootzak met het beoordelingsvermogen van een mol en de lef van struisvogel is, had hij hem beledigd, hoe terecht ook.
In de kleedkamer is prima. En als ze daar op de scheids schelden is dat ook prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sjesus wat een onzin zeg. Denk je dat de spelers elkaar de huid niet vol gescholden hebben in de kleedkamer?
HEEEEEEEEEEEL Nederland zag het, tot de fanatiekste Feyenoordsupporters, maar SCH ziet het weer eens anders!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hebben we helemaal niet allemaal gezien. Zoveel mensen, zoveel meningen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
Wie heeft het nu weer over molesteren? Wat een retoriek.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je het niet begrijpen en moet er straks eerst een scheids een keer echt door een fan gemolesteerd worden en dan wassen de spelers hun handen in onschuld: nou ja, we bedoelden die kritiek nou ook weer niet zo hoor, het zijn best aardige mensenHet is allemaal veel te soft, nergens anders wordt dit soort gedrag getolereerd, in het bedrijfsleven, onderwijs of waar dan ook.
Jezus, wat een onzin. Alleen al in dat praatprogramma waren de meningen over iedere beslissing volstrekt verdeeld. Lul niet zo dom man, kan je wel hoofdletters gebruiken maar het maakt je betoog er niet helderder op. Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEL Nederland zag het, tot de fanatiekste Feyenoordsupporters, maar SCH ziet het weer eens anders!!
Je hebt helemaal gelijk hoor, eerst alles door de censuur editing kamer heen laten gaan hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je het niet begrijpen en moet er straks eerst een scheids een keer echt door een fan gemolesteerd worden en dan wassen de spelers hun handen in onschuld: nou ja, we bedoelden die kritiek nou ook weer niet zo hoor, het zijn best aardige mensenHet is allemaal veel te soft, nergens anders wordt dit soort gedrag getolereerd, in het bedrijfsleven, onderwijs of waar dan ook.
Begin jij nou over slachtoffergedrag?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een onzin. Alleen al in dat praatprogramma waren de meningen over iedere beslissing volstrekt verdeeld. Lul niet zo dom man, kan je wel hoofdletters gebruiken maar het maakt je betoog er niet helderder op. Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.
Ben je nou echt zo dom pfaf?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie heeft het nu weer over molesteren? Wat een retoriek.
Huntelaar zegt dat Braamhaar slecht fluit en jij hebt het over molesteren.!
-edit-quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een onzin. Alleen al in dat praatprogramma waren de meningen over iedere beslissing volstrekt verdeeld. Lul niet zo dom man, kan je wel hoofdletters gebruiken maar het maakt je betoog er niet helderder op. Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.
Vertonghenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jantje Vertonghen
Vermeer dus morgen in de basis ipv Maarten? Goede zaak.
Ja. Hoezo? Daar heeft het toch alles mee te maken, daar zijn dat soort Hutnelaaruitspraken op gebaseerd. Hoog boehoegehalte.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Begin jij nou over slachtoffergedrag?
Als mijn baas iets doms doet, dan wordt hem dat gewoon verteld. Op een normale manier. Net zoals Huntelaar dat doet. Ik weet niet in wat voor omgeving jij werkt, waar men met angst en beven elkaar weigert de waarheid te vertellen. Van kritiek wordt je beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te soft, nergens anders wordt dit soort gedrag getolereerd, in het bedrijfsleven, onderwijs of waar dan ook.
Je hebt helemaal gelijk. Het staat buiten kijf dat uitspraken direct te herleiden zijn tot geweldquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom pfaf?
Je doet net alsof het geen enkel effect heeft. Kom op man.
En jij doet net of de scheidsrechters klappen krijgen als ze gaan winkelen. Noem maar eens een voorbeeld wanneer dit gebeurd is dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zegt tegen je baas dat 'Hij niet zo moet marchanderen"? Gek toch dat ik dat niet geloofquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als mijn baas iets doms doet, dan wordt hem dat gewoon verteld. Op een normale manier. Net zoals Huntelaar dat doet. Ik weet niet in wat voor omgeving jij werkt, waar men met angst en beven elkaar weigert de waarheid te vertellen. Van kritiek wordt je beter.
Neuh, ik sta niet echt te boek als dom.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nooit gehoord van bedreigingen en geweld in allerlei vorm aan het adres van scheidsen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En jij doet net of de scheidsrechters klappen krijgen als ze gaan winkelen. Noem maar eens een voorbeeld wanneer dit gebeurd is dan.
Ah, tegen een scheidsrechter niet, maar in een discussie op internet gaan alle fatsoensnormen uit het raamquote:
quote:
14.gifquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.
Jij had het over "dit soort gedrag". En wat Huntelaar deed was het bekritiseren van de scheidsrechter. En ja, mijn baas krijgt weleens kritiek van zijn medewerkers. Big fucking dealquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zegt tegen je baas dat 'Hij niet zo moet marchanderen"? Gek toch dat ik dat niet geloof
Beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
In het amateurvoetbal ja. Maar daar heeft Huntelaar weinig mee te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nooit gehoord van bedreigingen en geweld in allerlei vorm aan het adres van scheidsen?
Goed nieuws!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef Silenus het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, ik sta niet echt te boek als dom.
Maar omdat er debielen rondlopen die door kunnen slaan, mag Huntelaar niets zeggen over een scheidsrechter? Zo ken ik er nog wel miljoenen meer...
Zo terug redenerend kun je zelfs Braamhaar oppakken, omdat hij uitgelokt heeft dat Huntelaar iemand anders mogelijk heeft uitgelokt tot mogelijk opruiing tot het mogelijke molesteren van Braamhaar.
Gister de nul gehoudenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Dvm86 het volgende:
Weet iemand hoe Ogararu het er momenteel vanaf brengt bij Steaua?
Laat Ajax maar gewoon starten in de sterkste opstelling.Ze kunnen nog wel wat bijschaven aan het spel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Ajax donderdag Suarez en Huntelaar rust geeft ten faveure van Cvitanich en <vul willekeurige opkomende jeugdspeler in>. Of misschien 1 helft ofzo.
Nee, dat is volwassen.quote:
Laat nou maar... Het is nu weer rustig.quote:
Standaard huilie gedrag van een persoon die zijn zin niet krijgt. Gewoon niet op ingaan, hij gaat vanzelf weer terug naar zijn eigen topic.quote:
Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Standaard huilie gedrag van een persoon die zijn zin niet krijgt. Gewoon niet op ingaan, hij gaat vanzelf weer terug naar zijn eigen topic.
Ik begin steeds meer te denken dat je het fragment überhaupt niet gezien hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.
sjimz start het weer op met zo'n domme smiley en geeft de anderen vrij spel. Perfect voorbeeld eigenlijk van wat Huntelaar doet. Dat dan weer wel.
Lindgren is altijd nog handig voor de verdedigingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo
Ik zie die spelers in de winterstop wel vertrekken mits er interesse bestaat van andere clubs. Zij komen namelijk toch niet meer aan spelen toe. Lindgren zie ik graag blijven, maar hij hoeft ook niet op veel speelminuten te rekenen met concurrenten als Enoh, Gabri en Vertonghen.
Inderdaad, dan hadden we hem beter bij Groningen kunnen latenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef kevin6188 het volgende:
WTF, Lindgren vertrekken in de winter? Kom nou.
Inderdaad ook een buitenspeler houden, Rommedahl bijvoorbeeld. Daar heb ik nog geen gezeur van gehoord in ieder geval en hij loopt altijd met een happy-smile op zn gezicht rondquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lindgren mag absoluut niet vertrekken. Die anderen vier heb je denk ik inderdaad niet nodig. Misschien toch één buitenspeler behouden voor het geval dat.
Gentenaar is eigenlijk ook gewoon te goed om tweede keeper te zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo
Ik zie die spelers in de winterstop wel vertrekken mits er interesse bestaat van andere clubs. Zij komen namelijk toch niet meer aan spelen toe. Lindgren zie ik graag blijven, maar hij hoeft ook niet op veel speelminuten te rekenen met concurrenten als Enoh, Gabri en Vertonghen.
Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Lindgren is altijd nog handig voor de verdedigingSowieso moet je hem niet laten gaan aangezien Gabri na dit seizoen waarschijnlijk ook geen zekerheidje meer is en Lindgren een goede gast is (tot nu toe in ieder geval).
Van mij mag Rommedahl inderdaad wel blijven ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:51 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad ook een buitenspeler houden, Rommedahl bijvoorbeeld. Daar heb ik nog geen gezeur van gehoord in ieder geval en hij loopt altijd met een happy-smile op zn gezicht rondUiteraard hebben we zelf ook buitenspelers uit de jeugd, maar Rommedahl heeft bewezen een nuttige, betrouwbare invaller te zijn.
Wederom :quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.
sjimz start het weer op met zo'n domme smiley en geeft de anderen vrij spel. Perfect voorbeeld eigenlijk van wat Huntelaar doet. Dat dan weer wel.
Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef SCH het volgende:
Dat slachtoffergedrag is zo ontzettend zwak.
Verhuren is ook gewoon een optiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Dvm86 het volgende:
Ik suggereer niet dat ik Lindgren graag zie vertrekken, maar die jongen wilt spelen. Als hij de kans niet krijgt en hij krijgt een aanbieding van een andere club, dan is hij weg denk ik.
Hij zou nou juist in de bloei van zijn carrière moeten zitten inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...
Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wederom :
[..]
Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.
Ik heb het gemonteerd voor de omroep en minstens 20 x gezien. Misschien is dat hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat je het fragment überhaupt niet gezien hebt.
Moet je dan ook tegen sjimz zeggen. Beetje jammer deze reactie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller af
Je hebt gelijk, ik doelde ook niet alleen op z'n leeftijd maar ook op z'n contract. Ik lees dus net dat het contract doorloopt tot 2011, waar ik eerst dacht dat het contract in 2009 al afliep.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...
WTF is er met Gabri aan de hand, zeg...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Vermeer op doel dus donderdag. Goede zaak. Gabri helaas niet fit genoeg om erbij te zijn. Traint zelfs nog een week met Jong Ajax mee volgens teletekst...daar zie ik het nu echt niet van in..doe dan gewoon de A-selectie..
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
WTF is er met Gabri aan de hand, zeg...
quote:Ook voor Gabri komt de return tegen de nummer voorlaatst van de Servische competitie nog te vroeg. De Spanjaard is hersteld van een enkelblessure en maakte maandag met succes zijn rentree bij het tweede elftal.
,,We vinden het verstandig dat hij deze week nog bij Jong Ajax traint'', verklaarde trainer Marco van Basten. ,,Gabri is namelijk een maand uit de roulatie geweest. Het eerste elftal traint deze week anders omdat we tegen Borac spelen. Gabri speelt volgende week nog een wedstrijd bij Jong Ajax en keert dan terug bij het eerste elftal.'' Ajax verdedigt tegen Borac in de ArenA een voorsprong van 4-1.
De Jong vond ik ook niet zo heel erg sterk spelen (maar dat kwam meer omdat de rest van het middenveld goed bezig was) en ik denk dat Vertonghen daar ook niet zou misstaan. Ik gok alleen wel dat het dan weer iets te controlerend wordt, aangezien Vertonghen ook gewoon goede verdedigende kwaliteiten heeft die hij wil gebruiken. Mijn keuze zou dan zijn Gabri/Vertonghen/Enoh (2 van de 3) verdedigend en Sarpong(eigenlijk Sulejmani) op 10 met Cvitanich op de vleugel, waar Vertonghen vervolgens als opkomende linkshalf kan fungeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef BonJovi het volgende:
wat denken jullie van Vertonghen op 10 ipv de Jong? Klinkt wel gek maar met Gabri en Enoh achter hem kan het wel gaan lopen. De Jong vond ik ook niet zo super en ik denk dat Vertonghen het wel kan.
Zijn passeer beweging ziet er nogal spastisch uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Vertonghen nog niet zo op 10, zo creatief aanvallend is hij nou ook weer niet
Toch blijf ik het vaag vinden. Twee weken terug werd nog gemeld dat hij er tegen Feyenoord weer bij zou zijn, maar dat ging toen niet door vanwege een griepje.quote:
Ik vind het vreemd als ze op tijd terugkomen bij Ajaxquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch blijf ik het vaag vinden. Twee weken terug werd nog gemeld dat hij er tegen Feyenoord weer bij zou zijn, maar dat ging toen niet door vanwege een griepje.
Inderdaad. En voor die positie hebben we (als iedereen fit is... ooit..) genoeg kandidaten. Laat hem maar lekker links op het middenveld en Siem achter de spitsen nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Vertonghen nog niet zo op 10, zo creatief aanvallend is hij nou ook weer niet
quote:Jan Vertonghen beleeft prachtige tijden bij Ajax. Zondag maakte hij nog twee treffers tegen Vitesse, woensdag verlengde hij zijn contract tot 2013. ,,Het kan niet op”, aldus de Belg.
Vertonghen hoefde niet lang na te denken over de beslissing om zijn contract te verlengen. ,,Ik voel me hier ontzettend goed”, aldus 21-jarige voetballer. ,,Ik hou van Amsterdam, ik hou van Ajax en de club heeft vertrouwen in me. En dat vertrouwen is zeker wederzijds.”
Twee treffers tegen Vitesse, ontzettend veel media-aandacht en een nieuw contract: Vertonghen staat deze week in de schijnwerpers. ,,Het kan inderdaad niet op”, zei hij na de ondertekening. ,,Maar ik hoop op nog meer. Met dit Ajax moeten we wat moois neer kunnen zetten de komende jaren. Niet alleen in Nederland, maar ook in Europa.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |